Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tymcio01
Dołączył: 27 Maj 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WROCŁAW Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:58, 28 Maj 2017 Temat postu: Z750 2010 ABS - jak go wyłączyć |
|
|
Cześć. Czy ktoś z Was orientuje się, który z bezpieczników jest od ABSu? Czy może jest jakaś inna opcja na jego wyłączenie?
Pozdrawiam
tymek
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:53, 29 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
No proszę,ale kontrowersyjny temat założyłeś.
Napisz dlaczego chciałbyś wyłączyć system,który wedle niektórych jest niezbędny,a nawet "uratuje ci życie"?
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:52, 29 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Bo zapewne chce potrenować stunty Albo klamka hamulca mu chrobocze podczas ostrzejszego hamowania
|
|
Powrót do góry |
|
|
tymcio01
Dołączył: 27 Maj 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WROCŁAW Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:48, 29 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Obaj jesteście blisko ale na początku powiedziałbym, że stanowczo jakoś mam lepsze czucie hamulca bez ABS. Idealnie byłoby zostawić na przod i wyłączyć tył żeby delikatny uślizg można było uskuteczniać
Ostatnio zmieniony przez tymcio01 dnia Pon 14:49, 29 Maj 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MMisiek
Z-zlot friend
Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:58, 29 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Mistrzu niestety nie da rady tak zrobić. chyba ze sobie dodatkową pompę zamontujesz tylko na tył. A uślizgi rodem z Moto GP na drodze nie radze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dicio
Z-zlot friend
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica Płeć:
|
Wysłany: Wto 4:18, 30 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
MMisiek napisał: | Mistrzu niestety nie da rady tak zrobić. chyba ze sobie dodatkową pompę zamontujesz tylko na tył. A uślizgi rodem z Moto GP na drodze nie radze. |
Ja nawet z ABS łapie uślizgi rodem z gp
ale na rondach a raczej na zbijaniu biegów przy dojeździe
pięknie wtedy zachodzi tylne koło a ja zawsze mało nie narobię w gacie
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Wto 5:52, 30 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Albo zaraz po wyjeździe z garażu - rura rura, międzygaz, redukcja do skrzyżowania/ronda a tył tańczy, bo laczek zimny Fajne uczucie, ale trza uważać aby nie przesadzić.
A co do tematu - niestety tak się nie da (a przynajmniej nie niskim kosztem, tylko przez wyjęcie samego bezpiecznika).
|
|
Powrót do góry |
|
|
tymcio01
Dołączył: 27 Maj 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WROCŁAW Płeć:
|
Wysłany: Wto 7:17, 30 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Dicio napisał: | MMisiek napisał: | Mistrzu niestety nie da rady tak zrobić. chyba ze sobie dodatkową pompę zamontujesz tylko na tył. A uślizgi rodem z Moto GP na drodze nie radze. |
Ja nawet z ABS łapie uślizgi rodem z gp
ale na rondach a raczej na zbijaniu biegów przy dojeździe
pięknie wtedy zachodzi tylne koło a ja zawsze mało nie narobię w gacie |
Dokładnie, ja to samo ! Lubie jak myszkuje tył byle nie za ostro
Tak czy siak bezpiecznik to jedyne wyjście I chyba najprostrze jak widać więc nie będę kombinował, ma ktoś info ktory to?
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:14, 30 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Serwisówka do ściągnięcia i kombinuj,być może coś wymodzisz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
MMisiek
Z-zlot friend
Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:11, 30 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
A jak wymodzisz to podziel sie z forum.
Przy zbijaniu normalne ze zamyszkuje bo wtedy abs nie zadziała...
A przy rozpedzaniu na zimnej gumie w zakrecie to juz wgl....
|
|
Powrót do góry |
|
|
disco_volante
Dołączył: 08 Cze 2016
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa / Baiłołęka
|
Wysłany: Śro 14:04, 31 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
damiang napisał: | Albo zaraz po wyjeździe z garażu - rura rura, międzygaz, redukcja do skrzyżowania/ronda a tył tańczy, bo laczek zimny |
Tak trochę ot, ale wg mojej wiedzy międzygaz służy do niedopuszczenia do sytuacji, w której koło się blokuje...
|
|
Powrót do góry |
|
|
tymcio01
Dołączył: 27 Maj 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WROCŁAW Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:05, 31 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Spoko dam znać jak coś wykombinuje, dzięki!
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Czw 6:22, 01 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
disco_volante napisał: | damiang napisał: | Albo zaraz po wyjeździe z garażu - rura rura, międzygaz, redukcja do skrzyżowania/ronda a tył tańczy, bo laczek zimny |
Tak trochę ot, ale wg mojej wiedzy międzygaz służy do niedopuszczenia do sytuacji, w której koło się blokuje... |
Jasne, ale na zimnej oponie nawet z międzygazem lekko telepotnie, chociaż mniej - tylko jest to efekt zamierzony Po rozgrzaniu laczka nie ma obaw.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|