Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
heya088
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:23, 18 Kwi 2014 Temat postu: z750 dziwne odgłosy |
|
|
Witam Wszystkich,
Od niedawna jestem posiadaczem z750 2010r. Motocykl był sprowadzany z FR i jak to prawie każdy motocykl z kraju osób lubiących mięczaki na pewno leżał lecz nie to jest istotne. Istotną rzeczą, która wręcz sprawia, że dostaję białej gorączki to dziwne piski w okolicach "przodu motocykla".
Pojawiają się one tylko i wyłącznie na dołkach bądź nierównościach.
Wykluczyłem ewentualne opcje takie jak :
-bąk i wszelkie plastiki wokół niego,
-tarcze/klocki/zaciski przód/ tył,
-lusterka,
-tylne zawieszenie : wahacz/ amortyzator/sprężyna,
Nie sprawdziłem całej czachy i lampy bo troszkę rozbierania jest lecz może miał ktoś podobny przypadek ?
Kiedyś miałem podobny problem w KTM525 lecz winowajcą była wybita guma łącząca tylny amortyzator z wahaczem ....
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
heya088
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:28, 19 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Czy mogę prosić kogoś o poradę ??? HELP moja flustracja sięga już zenitu od tego dźwięku...
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Nie 7:51, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
pobujaj przodem motocykla sprawdź czy też skrzypi ,koło w różnych kierujnach prawo/lewo , najlepiej poproś kogoś bedzie łatwiej ,
dźwignij koło i zakręć.
Myślałem że na to wpadłeś samemu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
heya088
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:40, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
tak oczywiste rzeczy również wykluczyłem... niestety problem narasta wraz z decybelami skrzypienia... dźwięk jest tak rozproszony że bardzo trudno mi go zlokalizować lecz wydaje mi się że jest za to odpowiedzialny któryś z elementów tylnego zawieszenia ...
psykałem plakiem ( wd 40 zjada uszczelki) na wszystkie z gumowych elementów ( cały pro-link) i niestety ni hu hu nie mogę dalej zlokalizować źródła skrzypienia...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Badlook
Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczyrk Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:03, 24 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Miałem taką jazdę w ubiegłym roku w Hornecie - pisk trudny do zlokalizowania, na każdej nierównosci, az sie ludzie odwracali Po wielu godzinach szukania i litrach WD-40 znalazłem winowajce - mały, ostry kamyczek (jakby żużel), który umiejscowił sie pomiedzy tylnym wahaczem, a wspornikiem stopki i donośnie ocierał o wahacz przy kazdym jego ruchu. Spróbuj tym tropem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
heya088
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:52, 09 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie zlokalizowałem źródło pisku. Problemem był brak śruby mocującej silnik na wysokości cylindrów. Śruba mocująca ramę oraz silnik z lewej strony motocykl. Chciałem również podziękować koledze z serwisu Kawasaki Rzeszów który naprowadził mnie na ten trop. Dzięki serdeczne raz jeszcze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 6:59, 10 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|