Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wooyek
Zaglądacz
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:36, 21 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Orientujecie się czy każdy salon Kawasaki ma ten dziwny wymysł, że przy jeździe próbnej biorą 3 klocki kaucji, czy tylko Delta Plus w Chorzowie? Suzuki nic, Yamaha nic, Triumph nic, w Kawie wymyślili jakiś smut.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
SEPKOSKY
Znajomy
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:14, 21 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Nie tylko Kawasaki,ale w Suzuki chcieli tylko 1 tysiąc. W Motohangarze za zzr1400 i zx10r chcieli 6 tysi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:26, 21 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Wszystko zależy od Dealera i od moto. Czym droższa maszyna, tym trudniej o jazdę testową, a jak już jest, to niestety kaucja spora. Teoretycznie każdy testowy motocykl musi mieć AC, ale przy ewentualnym wypadku z winy testowego ridera raczej nie obejdzie się bez konsekwencji.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wooyek
Zaglądacz
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:16, 22 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Pojeździłem dziś godzinkę i po prostu cudo, szkoda że tylko godzinę, aż żal było oddawać. Co do samej jazdy to coś wspaniałego jak ten sprzęt się prowadzi, jak silnik zajebiście reaguje na każdy delikatny ruch manetki i przede wszystkim jak równo i gładko ten sprzęt przyspiesza/oddaje moc - majstersztyk. W ogóle jak na niego wsiadłem i trochę przejechałem to czułem się na nim jakbym jeździł od dawna, dosłownie jak "szyty" na miarę Nie kręciłem go zbytnio, bo motocykl był nówka sztuka i gość z salonu prosił delikatnie, poza tym się bałem ale mogę powiedzieć, że go rozdziewiczyłem. Czuć tego powera jaki jest w tym biku'u dodatkowo, w wersji demo był zamontowany Akrapovic, niesamowitą robotę robi ten tłumik choć muszę przyznać, że bardziej podoba mi się HP Corse Hydroform a brzmi pewnie też bardzo fajnie.
Aha, i to czym się martwiłem czyli brak wyświetlacza biegów okazał się kompletnie nie straszny, w ogóle o tym zapomniałem i nie szukałem jaki bieg mam zapięty. Pewnie z czasem, jak człowiek się objeździ to już jest to kompletnie zbyteczny bajer.
Ostatnio zmieniony przez Wooyek dnia Pią 20:21, 22 Lip 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEPKOSKY
Znajomy
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:38, 22 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Aha, i to czym się martwiłem czyli brak wyświetlacza biegów okazał się kompletnie nie straszny, w ogóle o tym zapomniałem i nie szukałem jaki bieg mam zapięty. Smile Pewnie z czasem, jak człowiek się objeździ to już jest to kompletnie zbyteczny bajer. Smile
Mało jeszcze wiesz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wooyek
Zaglądacz
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:54, 22 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Nie wątpie że mało wiem, i oczywiście jasne że fajnie było by mieć, ale czy jest to niezbędne? Jakoś strasznie nie odczułem tego a im człowiek jest więcej objeżdżony to chyba łatwiej? Wyjaśnij mi w takim razie o co chodzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEPKOSKY
Znajomy
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:19, 22 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Nie odczułeś braku bo się toczyłeś. Przy "sprawnej" jeździe pewne zakręty dobrze robi się na drugim biegu, a inne na trzecim biegu. Z wyświetlaczem wiesz ile biegów musisz zbić aby bezpiecznie, skutecznie i elegancko przejść przez winkiel.
Ale taki problem to nie problem bo 4 stówy rozwiązują zagadnienie braku wyświetlacza w zecie.
Ostatnio zmieniony przez SEPKOSKY dnia Pią 22:22, 22 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wooyek
Zaglądacz
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:17, 04 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Wpadłem na coś takiego, myślicie że to fake czy coś może być na rzeczy i aż tak odświeżą Z800?
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu jeszcze jakaś francuska strona. Piszą, że jest wyświetlacz biegów, 210kg czyli 20kg lżejszy od Z800 i 125KM
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Wooyek dnia Wto 20:52, 04 Paź 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
survi
Świeżak
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aylesbury UK Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:38, 04 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Zaden fake na intermot wlasnie kawasaki zapowiedzialo nowa linie Z'tek 900 i 650 mi sie juz $_$ swieca mam nadzieje ze beda mialy wirowki jak H2 :-]
Takze szykujmy skarbonki 8 listopada w Milanie na EICMA maja zostac zaprezentowane
edit wirowki nie bedzie na pewno w 650 bedzie ona tak jak zawsze na podstawie ninji 650 jak ktos chce sie dowiedziec wiecej to bedzie troche lzejsza miala mniej mocy i lepsze spalanie - wszyscy sie cieczymy nie :/
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez survi dnia Wto 23:05, 04 Paź 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Wto 23:33, 04 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Nie podoba mi się 😑 gdzie ta agresja kształty 😣 niech jeszcze z tysiąca zrobią owieczkę, to chyba zmienię upodobania co do marki moto.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dicio
Z-zlot friend
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica Płeć:
|
Wysłany: Śro 5:21, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Dokładnie nie wystarczy dodać mocy motocykl ma mieć to coś, takiego pazura ma mieć wygląd agresywny na sam widok wiadomo że ma pierdolnięcie
dokładnie jak moja bestia
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Śro 6:19, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Kastrują panowie, kastrują. Tyle nowości na 2017 rok jest z jednego powodu - EURO4. Nowa norma spalania i hej Z ciekawostek, Triumph Rocket został przez to zabity i w tym roku ostatnia szansa, aby kupić tą armadę w starym wydaniu, ale to z innej beczki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wooyek
Zaglądacz
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:28, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
A mi się podoba. Mimo, że mniej agresywny ze względu na bardziej zaokrąglone kształty niż Z800 i tak jest piękny. Na żywo będzie robił jeszcze lepsze wrażenie. Fajnie jakby dali licznik podobny, albo ten sam, choć to wątpliwe do tego który jest w nowym Z1000SX. No i jaka będzie cena, albo ile będzie droższy od Z800, bo myślę, że będzie na pewno.
|
|
Powrót do góry |
|
|
SebaG92
Świeżak
Dołączył: 24 Wrz 2016
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:45, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Gdybyście mi nie powiedzieli pomyślałbym, że kolejna generacja ER6N
|
|
Powrót do góry |
|
|
survi
Świeżak
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aylesbury UK Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:39, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
licznik bedzie jeden do wiekszosci nowych modeli tak jak teraz zrobili z ninji 650 i z1000sx moge sie zalozyc ze tak bedzie
bedzie tak wygladal w wiekszosci nowych modeli
[/img]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|