Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:27, 11 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Robiłeś geometrię, były po ślizgu czy wnioski własne na podstawie organoleptyki?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Maniek M5
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:16, 12 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Były po ślizgu czego nie ukrywali sprzedawcy.Nierówne odległości między manetką a zbiornikiem po skręcie,w jednym wypadku odkształcona rama.Niekompletne plastiki,lub tez klejone na tak zwane szybko,poodkształcane ograniczniki skrętu itp.....Były to motocykle ściągane z Francji w przedziale cenowym 12 tys plus.Do naprawy najczęściej używano czarnego sprayu.Jeden pamiętam był wystawiony jako ,,idealny'' ale sam sprzedawca stwierdził że ciężko mu powiedzieć o stanie faktycznym bo miał po prostu mocno zagięta kierownicę.szkoda tylko że przez tel zapewniał o tym że igła a jak przyjechałem po moto robiąc prawie 500 km wzruszył tylko ramionami.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:21, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Witaj Maniek M5 .Ważne , że Zecik już jest . Niech służy Ci jak wierny pies
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|