Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seven25
Bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Ociecka Płeć:
|
Wysłany: Pon 6:48, 09 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
U mnie w 1000 I gen. nie trzebabyło, coś tam delikatnie kapnęło ale postawiłem w pionie i nie było problemu, wydaje mi się, że to zależy chyba też od poziomu paliwa.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
KubaR
Zaglądacz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie) Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:38, 09 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Mam paliwo pod korek.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Seven25
Bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Ociecka Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:16, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Na pustym nawet lepiej będzie Ci go sciągnąć, jak masz pod korek to lepiej pozbyć się paliwa z baku.
Ostatnio zmieniony przez Seven25 dnia Wto 10:16, 10 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KubaR
Zaglądacz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie) Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:56, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
W ostateczności bez paliwa. Natomiast żeby nie odkręcać amortyzatora skrętu, odkręcę 2 śruby mocujące uchwyt amora z bakiem i 2 śruby mocujące bak na płaskowniku do ramy, powinien ładnie wyjść przesuwając go do tyłu.
Wczoraj odkręciłem owiewki oraz cały ogon Dzisiaj działam dalej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:01, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Koniecznie rób zdjęcia w miarę możliwości na pewno będzie przydatne na przyszłość może i ja się w końcy przekonam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KubaR
Zaglądacz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie) Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:37, 13 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Bak ściągnąłem tak jak napisałem wyżej i odłączyłem przewód od pompy paliwa, leży sobie poziomo, przewody odprowadzające dałem do góry i nic się nie leje. Zdemontowałem filtr powietrza, wiązkę elektryczną oraz koła. Na tarcze hamulcowe przykręciłem tarcze sensora abs dając preparat ala loctite na śruby, spuściłem płyn hamulcowy. Wyczyściłem wszelkie przewody oraz ramę bo strasznie zabrudzone to było. Teraz zet gotowy jest do zapięcia całej wiązki elektrycznej, następnie pompa abs. Czekam jeszcze na dostawę w poniedziałek przewodów w oplocie marki Hel oraz płyn hamulcowy - jak już robić to raz a dobrze Fotorelacja będzie jak już skończę modyfikację.
Natomiast zwracam się do posiadaczy zeta 1000 gen3 od 2010 w górę o zdjęcie w wysokiej rozdzielczości (najlepiej zdjęcie makro) całej płytki drukowanej z licznika. Dzisiaj znajomy wstępnie sprawdził ścieżki na płytce i widać że trzeba pewnie wlutować rezystor w jednym miejscu i dalej sprawdzaliśmy ale ścieżka się nam urywa.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:35, 13 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Domyślam się , że chodzi o lampkę od sygnalizacji ABS ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KubaR
Zaglądacz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie) Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:45, 13 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Tak sorry nie dopisałem o co dokładnie chodzi.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KubaR
Zaglądacz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie) Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:06, 16 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Jak to możliwe że uchwyt zacisku hamulcowego z przodu ma otwór na wylot na czujnik abs a z tyłu nie ma oraz nie ma gwintu dla tego czujnika? :/
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:28, 17 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
U mnie i z tyłu i z przodu nie są na wylot Wyglądają jak "odkówki" przygotowane do obróbki
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KubaR
Zaglądacz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie) Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:55, 17 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
50% wiązki ele. jest już wpięte - przód oraz silnik, został najprostszy ogon
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:48, 17 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Trzymam kciuki i się nakręcam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KubaR
Zaglądacz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie) Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:44, 19 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Jest już otwór na tylny czujnik abs
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Niestety jest kolejny problem - niby rama to rama więc odlew powinien być identyczny a tu się okazuje, że rozdzielacze przewodów hamulcowych nie mogą być dokręcone do główki ramy bo dzyndzle przy ramie są za grube i blokują, trzeba milimetr przyciąć :/
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
ECU z nadkolem, pompa abs+przewody od pompy+stelaż - zamocowane. Z wiązki pozostały wtyczki od tylnego oświetlenia oraz okolice akumulatora. Musiałem zamówić od sprzedawcy kilkanaście oryginalnych śrub oraz spinki do przewodów od pompy abs bo bez tego byłoby ciężko przykręcić a zamawianie kliku śrub w internecie mija się z celem.
Mam nadzieję, że limit niepowodzeń został już wyczerpany
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:52, 19 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Trzymam kciuki
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KubaR
Zaglądacz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie) Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:19, 23 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dzień bez problemu to dzień stracony...sprawa rozdzielaczy. Niestety nie mieściły się jeden przy drugim tzn. jeden przykręcony prosto a w drugim śruba wchodziła pod ukosem. Trzeba było rozwiercić wiertłem 6,5 otwory w dwóch rozdzielaczach i jest git. Elektryka podłączona, bak założony, przewody hamulcowe założone. Teraz zalać płyny, aku podpiąć, owiewki przykręcić i można odpalać.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|