Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
beeniek
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pułtusk Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:29, 06 Maj 2015 Temat postu: Blokady Z1000 |
|
|
Od jakichś 3 miesięcy posiadam Z1000 2008r. Motocykl fajny,wygodny,dobrze się manewruje w mieście,ale zacząłem zastanawiać się czy nie ma jakiś blokad.Z jedynki na gume idzie,czy ze sprzęgła czy z gazu,a z dwójki nie ma szans,lekko się podrywa. Z FZ1 róniez nie ma polotu,Yamaha łyka Kawę jak chce.Jak sprawdzić czy moto ma jakies blokady?Jedynie układ wydechowy mam zrobiony 4w1,wywalona seria i założony przelot Yoshimura r55. Może niech wypowie się jeszcze ktoś kto posiada ten model,jak to jest u niego.Dodam że poprzednio miałem GSXR-a 1000 K4 i w porónaniu do Kawy to był istny szatan.Wiedziałęm że decydując się na Kawasaki mocy będzie mniej,ale nie myślałem że to będzie taka przepaść.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:05, 06 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Przybij pione mam to samo ;p mzoe od poczatku... tez myslalem ze mam zblokowanego...ale jednak nir..ten typ tak ma. Jak mialem seryjne zebatki to z jedynki szedl tak jak mowisz z dwojki to byla juz walka jak niewiem co... szedl ze sprzegla ale musialem go mocno podrywac i klasc na siebie. Zmienilem przelozenia jeden zab mniej na przod i jest lepiej.z 2ki idzie i z gazu i ze sprzegla bez problemu ale o 3ce na kolo to moge zapomniec...za pare dni bede kial zrobione zawory wiec powiem czy to cos dalo
|
|
Powrót do góry |
|
|
beeniek
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pułtusk Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:35, 06 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Ok,dzięki.Powiedz mi czy pamiętasz ile zębów ma seryjna zębatka?Też sobie wymienie jeśli mówisz że to rozwiązało problem heh
|
|
Powrót do góry |
|
|
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:42, 06 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Hmmm teraz nie pamietam ale na forum jest obszerny temat o zebatkach seryjnr chyba mial 16 przod tyl 42 ale glowy obciac sobie dam za to ;p poszukaj a znajdziesz.ile masz przebiegu u siebie? Ja tez jak zasiadlem na kawe 1000 liczylem na lepszy moment.mialem porownanie z hornetem 900 z firbladem 954 i wszystko jechalo zwawiej i mialo fajniejszy moment, ale mowie zobacze po regulacji zaworow,mkze cos to zmieni ;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
beeniek
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pułtusk Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:06, 06 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Obecnie mam 22tyś przelotu
|
|
Powrót do góry |
|
|
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:32, 07 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
spróbuj 15/43
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:39, 07 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Ludki,nie wiem skąd się wzięły u was takie myśli a potem irytacje,iż naked będzie żwawy jak sport,bądź pójdzie z 5 na koło (najlepiej bez gazu)?!
Przecież nie ma nawet sensu starać się porównywać motocykli o różnym przeznaczeniu i budowie;a fakt że mają po dwa koła,lampę z przodu i z tyłu oraz kierownicę nic więcej ich nie łączy.
Zmiana konfiguracji zębatek z pewnością doda uroku agresywniejszej jazdy oraz elastyczności,ale jak to w życiu zazwyczaj bywa - zawsze coś za coś.
Np:przekłamania licznika,krótkie biegi oraz mniejszy Vmax to niektóre z nich.
Proponuję wyminę sprzęta i problem rozwiąże się sam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:08, 12 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
A wiec... zet 2004 juz po regulacji zaworow,8plytek wymieniono jakie odczucia hmm dostal napewno troche konikow bo jednak wiek 11lat troche ich zabral,dzisiejsza jazda wskazania na liczniku 291km/h wczesniej pokazywal 265 km/h oczywiscie cos tam.oszukuje bo zebatka o jeden zab urwana z przodu, nie pkuje juz paliwem w wydech przy redukcji biegow czy tez odpuszczabiu gazu, rwie troszke lepiej jak wczesniej do przodu i dzisiaj poszedl pierwszy raz z 3 z gazu na kolo,ale niewiem czy dzieki luzom zrobionym czy zmianie laczka tylnego i przedniego na nowy/swiezy ;p ogolnie banan na mordzie sie pojawil na nowo
|
|
Powrót do góry |
|
|
|