Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Blokady Z1000

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beeniek




Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pułtusk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:29, 06 Maj 2015    Temat postu: Blokady Z1000
Od jakichś 3 miesięcy posiadam Z1000 2008r. Motocykl fajny,wygodny,dobrze się manewruje w mieście,ale zacząłem zastanawiać się czy nie ma jakiś blokad.Z jedynki na gume idzie,czy ze sprzęgła czy z gazu,a z dwójki nie ma szans,lekko się podrywa. Z FZ1 róniez nie ma polotu,Yamaha łyka Kawę jak chce.Jak sprawdzić czy moto ma jakies blokady?Jedynie układ wydechowy mam zrobiony 4w1,wywalona seria i założony przelot Yoshimura r55. Może niech wypowie się jeszcze ktoś kto posiada ten model,jak to jest u niego.Dodam że poprzednio miałem GSXR-a 1000 K4 i w porónaniu do Kawy to był istny szatan.Wiedziałęm że decydując się na Kawasaki mocy będzie mniej,ale nie myślałem że to będzie taka przepaść.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michalkowal
Znajomy



Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:05, 06 Maj 2015    Temat postu:
Przybij pione Wink mam to samo ;p mzoe od poczatku... tez myslalem ze mam zblokowanego...ale jednak nir..ten typ tak ma. Jak mialem seryjne zebatki to z jedynki szedl tak jak mowisz z dwojki to byla juz walka jak niewiem co... szedl ze sprzegla ale musialem go mocno podrywac i klasc na siebie. Zmienilem przelozenia jeden zab mniej na przod i jest lepiej.z 2ki idzie i z gazu i ze sprzegla bez problemu ale o 3ce na kolo to moge zapomniec...za pare dni bede kial zrobione zawory wiec powiem czy to cos dalo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beeniek




Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pułtusk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:35, 06 Maj 2015    Temat postu:
Ok,dzięki.Powiedz mi czy pamiętasz ile zębów ma seryjna zębatka?Też sobie wymienie jeśli mówisz że to rozwiązało problem heh
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michalkowal
Znajomy



Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:42, 06 Maj 2015    Temat postu:
Hmmm teraz nie pamietam ale na forum jest obszerny temat o zebatkach seryjnr chyba mial 16 przod tyl 42 ale glowy obciac sobie dam za to ;p poszukaj a znajdziesz.ile masz przebiegu u siebie? Ja tez jak zasiadlem na kawe 1000 liczylem na lepszy moment.mialem porownanie z hornetem 900 z firbladem 954 i wszystko jechalo zwawiej i mialo fajniejszy moment, ale mowie zobacze po regulacji zaworow,mkze cos to zmieni ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beeniek




Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pułtusk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:06, 06 Maj 2015    Temat postu:
Obecnie mam 22tyś przelotu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kjezz
Z-zlot friend



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:32, 07 Maj 2015    Temat postu:
spróbuj 15/43 Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:39, 07 Maj 2015    Temat postu:
Ludki,nie wiem skąd się wzięły u was takie myśli a potem irytacje,iż naked będzie żwawy jak sport,bądź pójdzie z 5 na koło (najlepiej bez gazu)?! Laughing
Przecież nie ma nawet sensu starać się porównywać motocykli o różnym przeznaczeniu i budowie;a fakt że mają po dwa koła,lampę z przodu i z tyłu oraz kierownicę nic więcej ich nie łączy.
Zmiana konfiguracji zębatek z pewnością doda uroku agresywniejszej jazdy oraz elastyczności,ale jak to w życiu zazwyczaj bywa - zawsze coś za coś.
Np:przekłamania licznika,krótkie biegi oraz mniejszy Vmax to niektóre z nich.

Proponuję wyminę sprzęta i problem rozwiąże się sam. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michalkowal
Znajomy



Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:08, 12 Maj 2015    Temat postu:
A wiec... zet 2004 juz po regulacji zaworow,8plytek wymieniono jakie odczucia hmm dostal napewno troche konikow bo jednak wiek 11lat troche ich zabral,dzisiejsza jazda wskazania na liczniku 291km/h wczesniej pokazywal 265 km/h oczywiscie cos tam.oszukuje bo zebatka o jeden zab urwana z przodu, nie pkuje juz paliwem w wydech przy redukcji biegow czy tez odpuszczabiu gazu, rwie troszke lepiej jak wczesniej do przodu i dzisiaj poszedl pierwszy raz z 3 z gazu na kolo,ale niewiem czy dzieki luzom zrobionym czy zmianie laczka tylnego i przedniego na nowy/swiezy ;p ogolnie banan na mordzie sie pojawil na nowo Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin