Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mAti
Aktywny
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RRS Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:36, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
co można robić przez dwa tygodnie przy stacyjce?
ja w około 4 dni rozebrałem całe moto (kawa 636) aby wymienić łożysko za koszykiem sprzęgłowym co wiąże się z wyjęciem silnika zdjęciem skrzyni (mogłem sobie pooglądać szklanki od dołu panewki itp.) łącznie ze złożeniem
paranoja chcieli po prostu się Ciebie pozbyć
Ostatnio zmieniony przez mAti dnia Wto 17:39, 18 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Andxx
Stary wyga
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:39, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
przesmaruje i zobaczymy. Moze opanuje sztukę przekrecania kluczyka do perfekcji.
Narazie nowe moto i nie jezdzi sie codziennie jak w sezonie wiec musze kombinowac.
Juz nawet nie blokuje kiery bo jak raz zablokowalem to myslem ze juz nie odblokuje... Ale sie na szczęscie udalo
A co do serwisów to szkoda gadac czasami. Mam samochod na gwarancji i jak zglaszalem usterke/skrzypenie recznego jak jest zaciagniety to powiedzieli ze ten typ tak ma. I nie pogadasz bo mowia ze wszystkie tak maja... ehh
Ostatnio zmieniony przez Andxx dnia Wto 17:42, 18 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:13, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Być może,tylko u mnie faktycznie dwie krople starczyły by wszystko lekko chodziło.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel86
Dołączył: 19 Sty 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podlaskie Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:34, 08 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ja z kolei zauważyłem, że u mnie (Z 750) przez zimę, jak mniej odpalam, stacyjka zaczyna się zacinać coraz częściej.
Wkładając kluczyk nie mogę swobodnie przekręcić w prawo, muszę delikatnie szarpnąć w lewo, przycisnąć do dołu i wtedy idzie, jak nie za pierwszym razem to za drugim.
Ogólnie mi to nie przeszkadza bo działa za każdym razem, nie Wiem tylko czy kluczyk się wyrabia czy też coś zaczyna się psuć - stacyjka.
Mam również problem z wyjęciem kluczyka, możliwe, że ta stacyjka to u większości ciężko chodzi. Mam tylko jeden kluczyk, więc porównania nie mam czy to stacyjka czy może kluczyk
Może i Ja czymś w takim razie przesmaruję delikatnie skoro pomogło.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mAti
Aktywny
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RRS Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:46, 08 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
przesmaruj i będzie banglało jak należy mam trzy kluczyki i każdym płynnie przekręcam stacyjkę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel86
Dołączył: 19 Sty 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podlaskie Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:34, 08 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
A czym ostatecznie przesmarować ?? Pojawiło się kilka pomysłów, co w końcu najlepsze ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:42, 08 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Daniel86 napisał: | A czym ostatecznie przesmarować ?? Pojawiło się kilka pomysłów, co w końcu najlepsze ? |
wymiana na nowe
|
|
Powrót do góry |
|
|
joka79
Stary wyga
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: P-no
|
Wysłany: Nie 18:39, 09 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ja po zimie zawsze leje na stacyjkę i w zamek do wlewu paliwa kapkę oleju. I nie mam żadnego problemu
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:00, 09 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
joka79 napisał: | Ja po zimie zawsze leje na stacyjkę i w zamek do wlewu paliwa ........ |
Marcin,już myślałem,że masz nową teorię,ale doczytałem do końca
joka79 napisał: | ....kapkę oleju. I nie mam żadnego problemu |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andxx
Stary wyga
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:17, 09 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
hehe ja pomyslalem o tym samym
jesli chodzi o stacyjke wyczulem ja i juz nie mam problemu z blokowaniem choc uwazam ze i tak cos jest na rzeczy bo w poprzednich motocyklach nie bylo najmniejszego problemu...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Semi
Bywalec
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:19, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
fachowcem jak koledzy nie jestem ale skoro to problem czysto mechaniczny z zamkiem pomóc może zwykły spec od zamków ( nie złodziej żeby nie było tylko zwykły dorabiacz kluczy/slusarz) Koszt to ok 40-50z bo tak się wstępnie z nim umówiłemł. Mam 2 różne kluczyki 1 do stacyjki (lekko krzywy) i 2 do wlewu. Ma mi w tej kwocie przerobić aby był tylko 1 kluczyk. Zapewne rozebranie stacyjki jest o wiele bardziej skąplikowane niż wlewu ale powinien to ogarnąć i wcale dużo nie zapłacisz.
Ja mam znowu inny problem ze stacyjką - nie mogę ustawić jej w pozycji lock a tym samym nie mam blokady. Spotkliście się z tym problemem?
|
|
Powrót do góry |
|
|
mAti
Aktywny
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RRS Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:07, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
blokując kierownicę trzeba trafić bolcem w otwór!
ja przekręcam kiere max następnie kluczyk w kierunku lock delikatnie ruszając kierownicą prawo lewo i nie mam większego problemu
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:34, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Semi,jak wjedziesz na warsztat,to daj znać - oblukamy czy masz blokadę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Semi
Bywalec
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:47, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
hehe myślisz że jest taka opcja że jej nie mam? byłoby to zabawne przyznam:) Mati wiem że trzeba trafić ale kręciłem kręciłem i nic. Mihoo chciałem odstawić do Krzyśka w sobotę ale ta pogoda tak mnie kusiła...bałem się ze się popsuje zaraz i trzeba korzystać Dobrze się stało bo przez weekend wykryłem jeszcze kilka rzeczy do zrobienia takich jak nie gasnące czasami światło stop (czasami się zacina) i brzęczenie. Ja go zlokalizować nie potrafię ale kumpel twierdzi że to blaszki przy zaciskach z przodu. Mihoo jak możesz podeślij mi na priv nr tel do siebie to Ci puszcze sms jak będę jechał do Krzyśka. aha i odpisz mi jak możesz na posta w sprawie lusterek:) Kazali pytać Ciebie więc będę Cię męczył
|
|
Powrót do góry |
|
|
joka79
Stary wyga
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: P-no
|
|
Powrót do góry |
|
|
|