Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andxx
Stary wyga
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:50, 16 Lut 2014 Temat postu: blokowanie się stacyjki z1000 2010r |
|
|
hejo.
Mam problem w swoim zecie jak w temacie.
Problem polega na tym ze sie blokuje jak chce przekrecic i wl. zaplon
po krotszej lub dluzszej chwili udaje sie...
mial ktos moze taki problem???
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:50, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ja tak miałem,po prostu musisz psiknąć oliwą do zamków i będzie po problemie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Andxx
Stary wyga
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:02, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
ok. sprawdze to. Choc znajomy mi mowil ze podobno sie niczym nie psika do stacyjki.
Mihoo a sa jakies specjalne smary do zamkow?? czy np. moze byc silikon spray albo jakis smar typu wd-40???
dzieki za odp.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:21, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Andxx napisał: | wd-40???
dzieki za odp. |
Wd-40 lepiej nie psikaj..
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:30, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Dokładnie.... i tego smaru też dużo nie nalej,wystarczy 1-2 krople.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:39, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ogolnie można smarowac ale sie tego nie zaleca. Olej w polączeniu z kurzem jakiego pelno na drodze zmienia sie w paćkę i z czasem stacyjka, zamek znow bedzie sie zacinal.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Andxx
Stary wyga
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:08, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
dzieki za rady. spruboje czyms przesmarowac. Tak sobie mysle czy silikon spray nie bylby najlepszy??? bo silikon i tak odparuje...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
D0minik
Znajomy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:26, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Silikon nie odparuje Nie ma zbytniej różnicy jakiego smaru użyjesz. Nie psikaj tylko WD40, bo to nie służy do smarowania jak wiele osób myśli. To ropuści Ci jedynie smar i wypcha wode, nic wiecej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mAti
Aktywny
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RRS Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:37, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
silikonu lepiej nie stosuj
ja smaruję stacyjki jak i korki wlewu paliwa smarem odpornym na niską i wysoką temperaturę i nic się nie zacina
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Andxx
Stary wyga
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:13, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
ok. zastosuje sie do powyzszych rad
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mAti
Aktywny
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RRS Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:16, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
nie przejmuj się stacyjka się nie rozpuści a wd-40 wypchnie wilgoć potem przesmaruj i będzie banglało
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Andxx
Stary wyga
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:19, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
dosc dziwna sytuacja. Klucz ktory byl zawsze uzywany jesm minimalnie skrzywiony...
ale wlasnie nim sie latwiej przekreca stacyjke niz drugim prostym...
oby tylko nie trzeba bylo wymieniac stacyjki. A tak swoja droga ciekawe jaki to koszt
Tak czy owak najpierw przesmaruje.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
D0minik
Znajomy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:18, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Andxx napisał: | dosc dziwna sytuacja. Klucz ktory byl zawsze uzywany jesm minimalnie skrzywiony...
ale wlasnie nim sie latwiej przekreca stacyjke niz drugim prostym...
oby tylko nie trzeba bylo wymieniac stacyjki. A tak swoja droga ciekawe jaki to koszt
Tak czy owak najpierw przesmaruje. |
A u mnie właśnie odwrotna tendencja. Klucz, który używałem cały czas miał delikatnie przekrzywiony grot i musiałem się czasem pomęczyć, by zablokować kierownicę. Ostatnio przez pomyłkę wziąłem nieużywany klucz i jak ręką odjął. Stary wyprostowałem i też bajka jest, aż chce się blokować kierownicę
Nie stosuj żadnego WD, bo później zapadki na sucho będą działać ,a świeżo nałożony smar po wd40 i tak wypłucze. Nie mówię już o kurzu który się później lepi do tego badziewia.
Najlepszy w tym przypadku bedzie silikonowy np. CX-80, bo nie klei się z kurzem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:00, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ile ludzi - tyle teorii....
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:14, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
U mnie od nowości ciężko chodziła stacyjka, zgłosiłem to na pierwszym przeglądzie i usłyszałem, ze jestem kolejny, który to zgłasza w Z1000. Powiedzieli, ze moto musi zostać dwa tygodnie jak każdemu i każdy jak ja dał sobie z tym spokój. Widocznie coś im nie wyszło ze stacyjką.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|