Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaLaZ
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:13, 02 Cze 2014 Temat postu: Brzęczenie, drganie i wibrowanie. |
|
|
Uszanowanie !
Panowie spotkaliście się może z dziwnym brzeczeniem/buczeniem owiewek przy >8k obrotach silnika, a w szczególności jak zamknę przepustnicę przy takich wartościach ? Ostatnio zwróciło to moją uwage w z1000, może to głupio zabrzmi ale czy cos się czasem nie poluzowalo ? czy może ten typ tak ma... nie wydaje mi sie żeby na początku coś takiego występowało.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:50, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
sprawdź na postoju czy nie drżą podnóżki pasażera
|
|
Powrót do góry |
|
|
Semi
Bywalec
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 7:20, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
a jesteś pewien że to owiewki? ja mam to samo ok 6k obrotów. Nadal szukam przyczyny ale bliżej jestem blaszek przy zaciskach z przodu niż plastików. sprawdź
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacyk
Zaglądacz
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 7:32, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Semi napisał: | a jesteś pewien że to owiewki? ja mam to samo ok 6k obrotów. Nadal szukam przyczyny ale bliżej jestem blaszek przy zaciskach z przodu niż plastików. sprawdź |
u mnie to samo około 5-6 k i ni cholery nie mogę zlokalizować źródła, może ten typ tak ma?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Semi
Bywalec
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:15, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
postaram się w weekend zrobić to co polecił mi znajomy i jeżeli poskutkuje to sprzedam wam patent
|
|
Powrót do góry |
|
|
GaLaZ
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:31, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
przyjrzę się temu bliżej w weekend, bo naprawde zaczyna mnie to irytowac przyspieszam przyspieszam i nagle jakies brrr brrr bzzzz itp. i szlag trafia
jakby sie sprawdził Twoj patent to byłoby fajnie zdecydowanie odczułbym psychiczny spokój...
btw. w ten pt wybieram sie do Wawy na przegląd, zapytam w autoryzowanym co na ten temat myślą
Ostatnio zmieniony przez GaLaZ dnia Wto 9:32, 03 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 11:21, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Miałem to samo. Rozmontowałem całą czaszę z przodu wraz z zegarami. Nowe gumowe podkładki, poskręcałem do kupy. Jedno pęknięcie plastikowego elementu skleiłem i opierdzieliłem taśmą izolacyjną dla pewności i u mie przestało brzęczeć. Co prawda ja mam Z750S, ale przecież podejście to samo
|
|
Powrót do góry |
|
|
GaLaZ
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:40, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
kurde nie strasz po takim przebiegu jak ja mam, to raczej analogiczna przyczyna nie powinna byc ale mogę się łudzić ....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 12:23, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Daj spokój, godzina roboty, dużo satysfakcji i przekonanie, że "ten typ" wcale tak nie ma
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacyk
Zaglądacz
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:16, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
hajen napisał: | Daj spokój, godzina roboty, dużo satysfakcji i przekonanie, że "ten typ" wcale tak nie ma |
u mnie przód już co najmniej kilka razy rozmontowywałem, składałem i sprawdzałem i nic nie pomogło
|
|
Powrót do góry |
|
|
Semi
Bywalec
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:57, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
troszke opóźniona odpowiedź ale przyczyna została znaleziona. Okazało się że to jedna z gum trzymających bak. Sprawdźcie u siebie a nóż to samo - zaczyna brzęczeć to spróbować kolanami ścisnąć i przesuwać bak w góre/prawo/lewo. U mnie wtedy ustaje. Guma zamówiona i niedługo już mnie to nie będzie irytować
|
|
Powrót do góry |
|
|
GaLaZ
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:50, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
o Panie, dzięki ! sprawdzę w weekend i dam znac
|
|
Powrót do góry |
|
|
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:10, 03 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
dokaldnie, ja mialem tak : po zmienie filtra powietrza - zapomnialem o gumie pod bak, brzeczalo strasznie, druga sprawa czesto w drgania moto wpada, przez to musze dokreceac srube trzymajaca silnik z rama (w miejscu gdzie wkreca sie crashe ) tam mi sie czesto luzuja sruby... litr 1 gen.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:46, 04 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam,iż model 2010-2013 ma syndrom brzęczących podnóżków pasażera,ale wystarczy lekko je odchylić i problem załatwiony.
|
|
Powrót do góry |
|
|
zimny51
Dołączył: 31 Sie 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:45, 04 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
W moim tez brzeczy... Sprwadzalem i mialem luzna lampe pod owiewka. Dwie sruby...
Poskrecalem i pomoglo! Co do podnozkow pasazera brzeczenie bylo nawet jadac we dwoje:-)
Kazde moto jest jedyne w swoim rodzaju.
Pozdro dla uzytkownikow forum!!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|