Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Dioda FI
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 18:22, 21 Cze 2009    Temat postu:
Czerwona mrugająca kontrolka po wyjęciu kluczyka ze stacyjki oznacza, że imobilajzer działa. Jeśli moto stoi kilka dni, to dioda przestaje mrugać w celu oszczędzania energii. Ot i cała zagadka.
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:03, 27 Mar 2010    Temat postu:
A co to oznacza jesli przy niskiej ilosci paliwa ja odkrecam troszke wiecej gazu i w czasie jazdy włącza mi sie FI i mam odciecie zaplonu? To jest jakas wieksza awaria czy poprostu nie ma dostepu do takiej ilosci paliwa jaka potrzebuje? To bylo po czasie jak smigalem troche dluzej, moto sie zagrzalo i juz jechalem na rezerwie. Teraz dopiero w srode wroce i zatankuje do pelna i sie przekonam jak to bedzie, ale moze ktos z Was sie orientuje w czym rzecz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:12, 27 Mar 2010    Temat postu:
Wąski napisał:
A co to oznacza jesli przy niskiej ilosci paliwa ja odkrecam troszke wiecej gazu i w czasie jazdy włącza mi sie FI i mam odciecie zaplonu? To jest jakas wieksza awaria czy poprostu nie ma dostepu do takiej ilosci paliwa jaka potrzebuje? To bylo po czasie jak smigalem troche dluzej, moto sie zagrzalo i juz jechalem na rezerwie. Teraz dopiero w srode wroce i zatankuje do pelna i sie przekonam jak to bedzie, ale moze ktos z Was sie orientuje w czym rzecz?


Motocykl jest sprawny, to odcięcie to nie zapłon, tylko brak ciśnienia paliwa spowodowany jego niskim poziomem w zbiorniku. Ale czemu świeci się FI niestety nie wiem Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:58, 27 Mar 2010    Temat postu:
Nie chce mi się zakładać nowego tematu w Z750. Ale też mam czasami taki problem jak chcę odpalić zetke po jakiejś dłuższej jeździe to zapala mi się kontrolka FI a raczej mruga jak kręce silnikiem i nie chce motor odpalić. Ponownie daje zapłon i odpalam bez problemu. Co to może być jak myślicie? W sumie nigdy nie miałem z tym problemu czasami się tak działo ale bardzo rzadko.

Ostatnio zmieniony przez Flaming dnia Sob 17:59, 27 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:30, 27 Mar 2010    Temat postu:
Flaming tez tak mam i tez sie tak dzieje przy niskim poziomie paliwa. Musze powiedziec ze jak tak bylem na przejazdzce dalej od domu i nie mogl zapalic to nagle 100 kilo w porach. Ale dobra, Mariusz mnie troche uspokoił. Mam nadzieje ze to bedzie niskie cisnienie paliwa i jak zatankuje do pelna to problem zniknie. Pozdro.

PS Dodam jeszcze ze obie sytuacje mialy miejsce w jeden dzien i byly jednorazowe. Nigdy wczesniej, ani pozniej mi sie cos takiego nie przytrafilo, ale wole dmuchac na zimne.


Ostatnio zmieniony przez Wąski dnia Sob 18:37, 27 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loozzz
Zetofil



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:24, 28 Mar 2010    Temat postu:
Panowie, a ja zadam pyt z innej beczki.
U mnie w ogóle nie ma takiej diody Wink
Czy to normalne?
czy Z1000 z 2003 mogło nie mieć immobilisera?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:41, 28 Mar 2010    Temat postu:
loozzz napisał:
czy Z1000 z 2003 mogło nie mieć immobilisera?


Niestety, ten bajer montowano chyba dopiero od 2006r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:58, 28 Mar 2010    Temat postu:
Od 2005 Wink nawet górna półka zawieszenia się różni bo ma większy otwór na stacyjkę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loozzz
Zetofil



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:19, 28 Mar 2010    Temat postu:
Aha, to ok.
Dzięki za odp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:18, 28 Mar 2010    Temat postu:
Model S od początku produkcji czyli od 2005 roku. W pozostałych zetach wprowadzono immobiliser raczej od 2006.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:06, 28 Mar 2010    Temat postu:
Chyba jednak masz rację, sprawdzałem schematy i numery części stacyjki mają te same ale minimalnie inaczej wygląda ta '06. Zwracam honor Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:35, 28 Mar 2010    Temat postu:
humm Ja mam Z1000 z 2003 i mam diode FI. Jak masz ten panelik z diodami z prawej strony zegara, to to jest ostatnia dioda. Moze nie chodzi o to ze ona pokazuje stan immobilisera, ale stan wtrysku paliwa i dzieki niej mozna zdiagnozowac bledy. Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 21:14, 29 Mar 2010    Temat postu:
Moj Zet z 2005 ma diode FI i immob. Pozdro
Powrót do góry
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:53, 29 Mar 2010    Temat postu:
Dominiknofear napisał:
Moj Zet z 2005 ma diode FI i immob. Pozdro


Właśnie dla tego napisałem "raczej od 2006", osobiście nigdy wcześniej nie spotkałem się z immobiliserem montowanym w zetach z 2005 r oprócz modelu S. Ale czasami na konkretny rynek wypuszczana jest jakaś zmodyfikowana wersja, np. w serwisówce znalazłem opis pochłaniacza oparów paliwa z filtrem z węglem aktywnym i dopisek, że jest to montowane tylko do wersji kalifornijskiej. A diodę FI ma każdy sprzęt z wtryskiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KRYSIA0092




Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:12, 22 Kwi 2010    Temat postu:
WITAM, posiadam z750 07r poczytalem troche i dowiedzialem sie ze gdzy podczas jazdy pali sie nadal lamka z bledem fi to znaczy ze wystempuje jakas usterka, nalezy w tedy wsadzic kluczyk do stacyjki, przekrecic ale nie odpalac moto, gdzy blad miga trzeba przytrzymac przycisk mode na wyswietlaczu, wtedy powinien pokazac sie nr kodu bledu np FI65 tak jak u mnie, ten blad oznaczal ze przepustnica w wydechu do konca sie nie otwierala... pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin