Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
juby
Gość
|
Wysłany: Wto 18:42, 11 Maj 2010 Temat postu: błąd 63 |
|
|
Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć co oznacza błąd 63 w kawasaki z1000 z 2008r. ciągle mryga mi dioda f1 i jak przytrzymam mode na włączonym zapłonie to pokazuje sie numer błędu 63 ?????
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 18:48, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Wiem, że ten nr błędu jest związany z układem wydechowym ale dokładnie nie wiem jakiej części. Postaram się jutro pogrzebać w firmie i coś znaleźć konkretnego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Gość
|
Wysłany: Wto 18:53, 11 Maj 2010 Temat postu: błąd 63 |
|
|
jeśli z układem wydechowym to pewnie coś z tymi linkami bo silniczek od nich dziwnie warczy sprawdzę to a jak usunę usterkę to jeszcze muszę skasować pewnie błąd a gdzie to można zrobić???
|
|
Powrót do góry |
|
|
kalos2
Bywalec
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dunbar_UK (Ostrzeszów) Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:11, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
z manuala od Z750 (ale pewnie to samo) przetłumaczone na google:
63 - Nieprawidłowości w czujniku w spalinach zaworu lub otwórz okablowanie shorted
Czyli raczej coś z czujnikiem spalin tym przy wydechu pod silnikiem lub exupem.
Nie wiem czy w Zetach idzie skasować błąd na ogół naprawia lub wymienia się uszkodzoną część i błąd sam gaśnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kalos2
Bywalec
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dunbar_UK (Ostrzeszów) Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł
Świeżak
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:23, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
a jak to wygląda i czy to można samemu zrobić
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 21:21, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
mi mrygała na wyłączonym siniku istacyjce, do czasu aż wymieniłem na nowy licznik z zx6r,, teraz już nie mruga i tyle
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 23:19, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich. Jestem nowym uzytkownikiem Waszego 4um.
Cos o sobie: mam na imie Adrian i smigam Z1000 07r. Orange, wydechy Devil Master.
Moj Z 1000 07r. stal nie uzywany ponad 8 miesiecy. W styczniu palił, ładnie się wkrecał na obroty. Gdy dzisiaj go odpaliłem zaczęła cały czas mrugać dioda F1 oraz Z wkręca się do ok. 9 tys. obrotów. Jak chodzi na wolnych ok. 1 tys. obrotów i szarpne manetką to nieraz łapie doła.. Nieraz wogole nie trzyma obrotów i gaśnie. Własnie doczytałem, żeby sprawdzic czerwonym kluczkiem jaki bład łapie.
Czy mogły wtryski się zasyfić ??
Za pierwszym razem jak odpalił to pod siedzeniem pasażera jest taki jakby przekaźnik na 3 kostki ( nad głownym modułem ). On zaczął coś hałasować ( takie dziwne cykanie w środku ), ale teraz to ustało, a dalej jest problem z wkrecaniem sie na obroty. Miał ktoś kiedyś cos podonego lub domyślacie sie co go moze boleć ?? Thx. Pozdrawiam.
Pali mi się FI 32 i 11 - on gdzies jest przy listwie wtryskwej czy to ta skrzyneczka co mówilem ze mi buczala ??
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 8:52, 18 Sie 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remki
Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk/Miastko
|
Wysłany: Nie 16:51, 03 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Siema..
Przywitalnię odwiedziłem, więc zadam pierwsze pytanie.
Otóż kupiłem mojego Z1000 2005 i sprzedawca mówił mi, że miał wymieniany zegar. Po odpaleniu kontrolka FI nie gaśnie, tylko pali się cały czas, czasem zdarzy jej się zgasnąć. Moto zbiera się normalnie, nie ma żadnych dziur w obrotach (sprawdzane organoleptycznie i na hamowni) i dowiedziałem się takiej oto rzeczy - albo jest to aktywna awaria albo zapamiętana awaria a serwisówka od Z1000 mówi również, że może mu się to popierdzielić tak sobie, o - np. tak jak u mnie po wymianie zegarów.
Po przeczytaniu serwisówki znalazłem procedurę Self-Diagnosis i Clearowania błędów (str. 109-110) i o ile zrozumienie tekstu pisanego nie sprawia mi problemu, bo wyobrażam sobie jak to zrobić, to przełożenie tego na czyny jest dla mnie jakąś abstrakcją i boje się, że coś spieprzę.
Jakieś rady? Pozdrawiam, Piotrek
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:00, 03 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
zrób fotkę tego licznika,domyślam się że masz moto z immo? przeanalizuje w wolnym czasie serw. sprawdź jeszcze pod czachą czy tam nie ma rzeźby jakiejś, jakieś lutowania? itp. przyczyn może być wiele, ciężko cosik tak na szybko wymyśleć, jak już się pomysły wyczerpią to podmiana na chwilę samego licznika, do 1000 pasuję też od 750 ale w wersji N.
a propo ile miałeś na hamowni? zet seryjny ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
remki
Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk/Miastko
|
Wysłany: Nie 21:09, 03 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Zet seryjny, K&N i wydechy LeoVince, 136 koni i 111Nm. Myślę, że muszę wyczyścić błędy, tylko boję się do tego zabrać bo elektryka to dla mnie abstrakcja... Chyba nie mam immo, bo nic nie mryga jak stoi bez kluczyka. FI zapala się przy przekręceniu i pali się ciągle, czasem zdarzy się jej zgasnąć. Ciężko mi to ocenić, bo mam ją od piątku i teraz robię standardowe wymiany, żeby porządnie się przejechać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:19, 03 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
no to ładnie 136 kucy .. jak się boisz elektryki to kolega mihoo i LuLs pomoże , to bardzo dobrzy koledzy, do rany przyłóż i są z twoich okolic .
Immo poznasz po tzw. czerwonej obwódce wokół stacyjki w skrócie K.I.S.S.
p.s. i zrób zdjęcie licznika i stacyjki bedzie łatwiej
|
|
Powrót do góry |
|
|
hydraulikk3
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:02, 15 Kwi 2013 Temat postu: Dioda FI zapala się po kilka min jazdy |
|
|
Witam
Właśnie odebrałem moto z serwisu i mam kilka problemów.
Najważniejszy to, po kilku minutach jazdy , zwłaszcza po kilku ostrych przyspieszeniach zapala się i świeci kontrolka FI . Po zgaszeniu moto , i odczekaniu kilku min , kontrolka już nie świeci , dzieje się to ponownie po kolejnych kilku przyspieszeniach .
Może któryś z was spotkał się z podobnym problemem ?
Jeżdżę 3 rok i pierwszy raz mam taki problem .
Z góry dziękuję za rady
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kafarman
Aktywny
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice
|
Wysłany: Wto 9:26, 16 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Skoro przed wizytą w serwisie tak się nie działo to jedź do nich i niech oni się głowią
|
|
Powrót do góry |
|
|
romek
Zaglądacz
Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Olecko Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:12, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Przywitalnie odwiedziłem,potrzebuje pomocy.Jestem posiadaczem Z-1000 z 2004r. bez imobilizera.Po przekreceniu kluczyka na pozycje OF zapala sie i mruga dioda FI.Co to oznacza jakis problem z wtryskiem?,jak w takim roczniku odczytac błędy?.Dzieki za pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
|