Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Dioda FI
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
juby
Gość






PostWysłany: Wto 18:42, 11 Maj 2010    Temat postu: błąd 63
Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć co oznacza błąd 63 w kawasaki z1000 z 2008r. ciągle mryga mi dioda f1 i jak przytrzymam mode na włączonym zapłonie to pokazuje sie numer błędu 63 ?????
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 18:48, 11 Maj 2010    Temat postu:
Wiem, że ten nr błędu jest związany z układem wydechowym ale dokładnie nie wiem jakiej części. Postaram się jutro pogrzebać w firmie i coś znaleźć konkretnego.
Powrót do góry
juby
Gość






PostWysłany: Wto 18:53, 11 Maj 2010    Temat postu: błąd 63
jeśli z układem wydechowym to pewnie coś z tymi linkami bo silniczek od nich dziwnie warczy sprawdzę to a jak usunę usterkę to jeszcze muszę skasować pewnie błąd a gdzie to można zrobić???
Powrót do góry
kalos2
Bywalec



Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dunbar_UK (Ostrzeszów)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:11, 11 Maj 2010    Temat postu:
z manuala od Z750 (ale pewnie to samo) przetłumaczone na google:
63 - Nieprawidłowości w czujniku w spalinach zaworu lub otwórz okablowanie shorted


Czyli raczej coś z czujnikiem spalin tym przy wydechu pod silnikiem lub exupem.
Nie wiem czy w Zetach idzie skasować błąd na ogół naprawia lub wymienia się uszkodzoną część i błąd sam gaśnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kalos2
Bywalec



Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dunbar_UK (Ostrzeszów)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:57, 13 Maj 2010    Temat postu:
ok doczytałem i jednak to raczej exup, poczytaj tutaj: http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z750-z750-s,16/kody-bledow-fi,1378.html a dokładniejsze rozwiązanie twojego problemu w manualu od Z1000 na stronach 188-191
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł
Świeżak



Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:23, 13 Cze 2010    Temat postu:
kalos2 napisał:
ok doczytałem i jednak to raczej exup, poczytaj tutaj: http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z750-z750-s,16/kody-bledow-fi,1378.html a dokładniejsze rozwiązanie twojego problemu w manualu od Z1000 na stronach 188-191

a jak to wygląda i czy to można samemu zrobić
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 21:21, 22 Lip 2010    Temat postu:
mi mrygała na wyłączonym siniku istacyjce, do czasu aż wymieniłem na nowy licznik z zx6r,, teraz już nie mruga i tyle
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 23:19, 17 Sie 2010    Temat postu:
Witam wszystkich. Jestem nowym uzytkownikiem Waszego 4um.

Cos o sobie: mam na imie Adrian i smigam Z1000 07r. Orange, wydechy Devil Master.

Moj Z 1000 07r. stal nie uzywany ponad 8 miesiecy. W styczniu palił, ładnie się wkrecał na obroty. Gdy dzisiaj go odpaliłem zaczęła cały czas mrugać dioda F1 oraz Z wkręca się do ok. 9 tys. obrotów. Jak chodzi na wolnych ok. 1 tys. obrotów i szarpne manetką to nieraz łapie doła.. Nieraz wogole nie trzyma obrotów i gaśnie. Własnie doczytałem, żeby sprawdzic czerwonym kluczkiem jaki bład łapie.

Czy mogły wtryski się zasyfić ??

Za pierwszym razem jak odpalił to pod siedzeniem pasażera jest taki jakby przekaźnik na 3 kostki ( nad głownym modułem ). On zaczął coś hałasować ( takie dziwne cykanie w środku ), ale teraz to ustało, a dalej jest problem z wkrecaniem sie na obroty. Miał ktoś kiedyś cos podonego lub domyślacie sie co go moze boleć ?? Thx. Pozdrawiam.

Pali mi się FI 32 i 11 - on gdzies jest przy listwie wtryskwej czy to ta skrzyneczka co mówilem ze mi buczala ??


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 8:52, 18 Sie 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
remki




Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk/Miastko

PostWysłany: Nie 16:51, 03 Cze 2012    Temat postu:
Siema..
Przywitalnię odwiedziłem, więc zadam pierwsze pytanie. Smile

Otóż kupiłem mojego Z1000 2005 i sprzedawca mówił mi, że miał wymieniany zegar. Po odpaleniu kontrolka FI nie gaśnie, tylko pali się cały czas, czasem zdarzy jej się zgasnąć. Moto zbiera się normalnie, nie ma żadnych dziur w obrotach (sprawdzane organoleptycznie i na hamowni) i dowiedziałem się takiej oto rzeczy - albo jest to aktywna awaria albo zapamiętana awaria a serwisówka od Z1000 mówi również, że może mu się to popierdzielić tak sobie, o - np. tak jak u mnie po wymianie zegarów.

Po przeczytaniu serwisówki znalazłem procedurę Self-Diagnosis i Clearowania błędów (str. 109-110) i o ile zrozumienie tekstu pisanego nie sprawia mi problemu, bo wyobrażam sobie jak to zrobić, to przełożenie tego na czyny jest dla mnie jakąś abstrakcją i boje się, że coś spieprzę.

Jakieś rady? Pozdrawiam, Piotrek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:00, 03 Cze 2012    Temat postu:
zrób fotkę tego licznika,domyślam się że masz moto z immo? przeanalizuje w wolnym czasie serw. sprawdź jeszcze pod czachą czy tam nie ma rzeźby jakiejś, jakieś lutowania? itp. przyczyn może być wiele, ciężko cosik tak na szybko wymyśleć, jak już się pomysły wyczerpią to podmiana na chwilę samego licznika, do 1000 pasuję też od 750 ale w wersji N.
a propo ile miałeś na hamowni? zet seryjny ? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
remki




Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk/Miastko

PostWysłany: Nie 21:09, 03 Cze 2012    Temat postu:
Zet seryjny, K&N i wydechy LeoVince, 136 koni i 111Nm. Myślę, że muszę wyczyścić błędy, tylko boję się do tego zabrać bo elektryka to dla mnie abstrakcja... Chyba nie mam immo, bo nic nie mryga jak stoi bez kluczyka. FI zapala się przy przekręceniu i pali się ciągle, czasem zdarzy się jej zgasnąć. Ciężko mi to ocenić, bo mam ją od piątku i teraz robię standardowe wymiany, żeby porządnie się przejechać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:19, 03 Cze 2012    Temat postu:
no to ładnie 136 kucy Smile.. jak się boisz elektryki to kolega mihoo i LuLs pomoże , to bardzo dobrzy koledzy, do rany przyłóż Smile i są z twoich okolic .
Immo poznasz po tzw. czerwonej obwódce wokół stacyjki w skrócie K.I.S.S.
p.s. i zrób zdjęcie licznika i stacyjki bedzie łatwiej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hydraulikk3




Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:02, 15 Kwi 2013    Temat postu: Dioda FI zapala się po kilka min jazdy
Witam
Właśnie odebrałem moto z serwisu i mam kilka problemów.
Najważniejszy to, po kilku minutach jazdy , zwłaszcza po kilku ostrych przyspieszeniach zapala się i świeci kontrolka FI . Po zgaszeniu moto , i odczekaniu kilku min , kontrolka już nie świeci , dzieje się to ponownie po kolejnych kilku przyspieszeniach .

Może któryś z was spotkał się z podobnym problemem ?
Jeżdżę 3 rok i pierwszy raz mam taki problem .

Z góry dziękuję za rady
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafarman
Aktywny



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice

PostWysłany: Wto 9:26, 16 Kwi 2013    Temat postu:
Skoro przed wizytą w serwisie tak się nie działo to jedź do nich i niech oni się głowią Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
romek
Zaglądacz



Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Olecko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:12, 11 Cze 2013    Temat postu:
Przywitalnie odwiedziłem,potrzebuje pomocy.Jestem posiadaczem Z-1000 z 2004r. bez imobilizera.Po przekreceniu kluczyka na pozycje OF zapala sie i mruga dioda FI.Co to oznacza jakis problem z wtryskiem?,jak w takim roczniku odczytac błędy?.Dzieki za pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin