Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Dioda FI
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
herber
Bywalec



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:21, 21 Kwi 2009    Temat postu: Dioda FI
Witam,
Panowie jak to jest z tą diodą w końcu.. bo juz nie pamietam czy jak zgasze silnik, przekrece kierownicę i wyciągne kluczyk w pozycji LOCK to migające raz na kilka sekund FI oznacza włączony Immobilizer.. czy sygnalizuje mi to jakąś awarię ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 21:57, 21 Kwi 2009    Temat postu:
mi w małym zecie tez czasem sie zaswieci i za cholere nie wiem co znaczy to FI ... :/
Powrót do góry
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:20, 21 Kwi 2009    Temat postu:
Fuel Injection - wtrysk paliwa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herber
Bywalec



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:25, 22 Kwi 2009    Temat postu:
Cerb napisał:
Fuel Injection - wtrysk paliwa


No dokładnie.. i w serwisówce napisali, że służy do sygnalizowania problemów z tym związanych.
Cerb u Ciebie też mruga co jakiś czas jak jest moto wyłączone?
(teraz sobie przypomniałem, że przełącznik zapłonu miałem cały czas włączony)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:29, 22 Kwi 2009    Temat postu:
Mi też mruga F1 po przekręceniu stacyjki na OFF. Wydaje mi się że to po prostu sygnał że immobilizer działa ale pewien nie jestem. U Was nie mruga?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:38, 22 Kwi 2009    Temat postu:
U mnie nie mruga bo nie mam immobilizera.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 8:46, 22 Kwi 2009    Temat postu:
Mrugające FI po wyłączeniu zapłonu sygnalizuję uruchomiony immobilaizer, dotyczy to większości modeli kawasaki i hondy.

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 8:47, 22 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
herber
Bywalec



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:48, 22 Kwi 2009    Temat postu:
krzybiel napisał:
Mrugające FI po wyłączeniu zapłonu sygnalizuję uruchomiony immobilaizer, dotyczy to większości modeli kawasaki i hondy.


No i wszystko jasne. Czyli bać się trzeba dopiero jak mruga/świeci się po odpaleniu moto.
Swoją drogą diagnozował już ktoś kiedyś u siebie rodzaj błędu sygnalizowany przez te krótkie i długie mrugnięcia FI? W serwisówce jest napisane o jakimś uziemieniu, podłączaniu i inne takie.. troche to strasznie brzmi dla laika..


Ostatnio zmieniony przez herber dnia Śro 8:49, 22 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 21:56, 27 Kwi 2009    Temat postu:
Witam mialem do czynienia z czerwonym kluczem( tzw. MATKA) kupilem zeta po glebie i miał odciety zaplon poprostu niemiał iskry i niekrecil rozrusznik... niewiedziałem o co chodzi nigdy niemiałem tak nowego motocykla ale posiedziałem troche w necie i doszukałem sie ze w liczniku ma kontrolke czerwoną ktora podpisaana jest FI jezeli ona mryga to znaczy ze motocykl ma jakis bląd.(po wlaczonym zapłonie)..i zeby sprawdzić jaki to błąd to potrzebny jest wlasnie ten czerwony kluczyk;] jak siedzi klucz w stacyjce przekrecasz stacyjke i koło akumulatora jest kabel ktory przyklada sie do akumulatora(uziemienie czyli masa) i (w pewnej servisuwce wyczytałem ze sprzeglo trzeba nacisnąc) jak sie ta czynność wykona to kontrolka mryga jakalfabet morsa ciągłe i krutkie sygnały... i wtedy trzeba skorzystać z servisowki CODE SERVICE np. trzy szybkie mrygnięcia i cztery dlugie to oznacza błąd 34 itp. i wtedy wiesz co boli twojego zeta;]
Powrót do góry
herber
Bywalec



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:33, 28 Kwi 2009    Temat postu:
pawele16 napisał:
.. i koło akumulatora jest kabel ktory przyklada sie do akumulatora(uziemienie czyli masa)

A miałbyś chwilę żeby cyknąć zdjęcie temu kabelkowi i jak go przykładasz do akumulatora? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marian_kozaky
Bywalec



Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twierdza Modlin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:14, 28 Kwi 2009    Temat postu:
Jak mryga po wyjęciu kluczyka ze stacyjki to znaczy, że immobilizer jest załączony. Ale miałem też przypadek, że wyłączam, odchodzę od moto i widzę, że działa. Przychodzę nast. dnia albo za 2 dni i nie miga... Wkładam kluczyk do stacyjki, odpalam, wyłączam, wyjmuję kluczyk i miga. Ma ktoś jakiś pomysł? W ub. roku miałem też przypadek, że ta dioda zaczęła migać w czasie jazdy. Migała nieregularnie, w zależności od obrotów silnika a do tego szwankował też obrotomierz. Zdjąłem czachę, podociskałem złączki i wszystko wróciło do normy. Więc to pewnie problem z elektryką...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 19:56, 19 Cze 2009    Temat postu:
Fi to sprawy wtryskowe itp, w gsxr wyswietlał mi sie fi przy przełaczaniu zaplonu, zczytalem bład ( wkladajac spinacz w kosteczke, w zecie chyba tez sie tak da Wink i wyskoczył bład polozenia przepustnicy Wink

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 19:58, 19 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:15, 19 Cze 2009    Temat postu:
Wiemy Wink ale w temacie chodziło o migające Fi po wyłączeniu zapłonu, a w zetach w ten sposób jest sygnalizowany włączony immobiliser.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 21:16, 19 Cze 2009    Temat postu:
Aha Wink to dzieki w takim razie, w niedziele mam nadzieje byc posiadaczem dlugo oczekiwanego litrowego zeta, narazie pykam gsxr 750 k1, wiec pewnie kilka ciekawostek przede mna jeszcze Wink
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 6:58, 20 Cze 2009    Temat postu:
Bartas napisał:
w niedziele mam nadzieje byc posiadaczem dlugo oczekiwanego litrowego zeta


No to musimy razem polatać, co dwa zety, to nie jeden Smile
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin