Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Duży zet ciężko pali i słabo się wkręca 2005

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PabloZ1000




Dołączył: 24 Lip 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koszalin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:14, 24 Lut 2014    Temat postu: Duży zet ciężko pali i słabo się wkręca 2005
Witam serdecznie Kolegów.
Krótki opis sytuacji: w sierpniu zaliczyłem niegroźnego szlifa w którym ucierpiał tylko zadupek i kierownica.
Przez zimę motocykl został naprawiony i sprawdzony. Między innymi miałem wyciągniętą pompę paliwową a bak wypłukałem z wszelkich syfów. Oczyściłem sitko przy pompie wszystko na nowo zamontowane. Przyszedł dzień odpalenia Zeta i powstał problem po 7 miesiącach nieodpalania powstał problem z zapaleniem. Po dłuższym czasie silnik odpalił ale gasł i nie pracował równo. Wymieniłem więc świece, ale problem nie ustał. W poprzedni weekend w celu sprawdzenia odpaliłem wkońcu motocykl i troche pojeździłem.
Z obserwasji mam pewne wnioski motocykl po przekroczeniu temperatury około 70 stopni pracuje równo wkręca się normalnie na obroty odcina się przy maxie tak jak to było do tej pory. Przelatałem 600km w 3dni akurat pogoda dopisała ale kazdego dnia ranem problem z odpalaniem był ten sam. Na zimnym silniku na otwartym ssaniu kręci kręci załapie pochodzi chwilke gaśnie kilka takich prób następnie wyłączam ssanie i odpalam trzymając go na lekkim gazie nierówna praca silnika nadal jest ale po osiągnięciu powiedzmy 40stopni w miarę praca silnika sie stabilizuje. Jednak zet nie chce się na wyższych obrotach trzymać anie zakręcić do odcinki dopiero po rozgrzaniu do ponad 70stopni (około) wszystko mu mija. Pali na dotyk kręci sie normalnie a silnik pracuje równo.

Poradźcie proszę co może się dziać? Pierwsze moje skojarzenie było, że może sąda ale chyba w zecie sądy brak wiec kolejny mój strzał na zdiagnozowanie problemu to zawory.

Dodam tylko, że przy szlifie silnik na milion procent nie ucierpiał a motocykl zgasł zaraz po glebie. Dlatego też nie kojarzył bym tego zdażenia z tym problemem. Poradzcie co zrobić.


Ostatnio zmieniony przez PabloZ1000 dnia Pon 23:27, 24 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PabloZ1000




Dołączył: 24 Lip 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koszalin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:49, 26 Lut 2014    Temat postu:
Panowie poradźcie coś bo pogoda piękna i od biedy można śmigać ale wolał bym ten problem ogarnąć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PabloZ1000




Dołączył: 24 Lip 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koszalin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:08, 10 Mar 2014    Temat postu:
PLEASE HELP !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:25, 10 Mar 2014    Temat postu:
z głupot do głowy mi przychodzi regulacja na przepustnicach do obrotów biegu jałowego
z grubszych tematów zmierz czujniki ciśnienia atmosferycznego i tego w kolektorze dolotowym(na przepustnicach)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin