Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:48, 21 Wrz 2014 Temat postu: grzane manetki |
|
|
mam do kupienia grzane manetki na średnicy 18 milimetrów a bodaj że kierownica musi mieć 22 milimetry i teraz ty taki manetki wejdą i będą działały co potrzebuje do ich zamontowaniano i czy jest przy tym duży problem z podłączeniem kabli przycisku ewentualnego do włączenia zaraz wkleje link do aukcji w której mogę kupić
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PhoenIX_rc
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WaWa Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:39, 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Hej
Jeśli masz oryginalną kierownicę to nie będą pasowały taki grzałki.
Ten patent wkłada się do środka rury kierownicy.
Standardowo w zetach kierownica jest zaspawan na koncach ( jest tam tulejka z gwintem do montażu ciężarków)
Na akcesoryjnych keirownicach powinno działać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:39, 22 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
okej dizeki za odpowiedz w takim razie odpuszczam bo mam faktycznie oryginalna kiernie
|
|
Powrót do góry |
|
|
PTR
Dołączył: 12 Sie 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:33, 09 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Ma ktoś z Was podgrzewane manetki firmy Oxford Premium Sports ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Sob 3:16, 10 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Ja mam niewiem czy akurat taki model ale mam oxford premium chyba touring czy jakos tak- piekna sprawa na ta pogode, 5stopni grzania i zabezpieczenie na wypadek gdybys zapomnial wylaczyc-nie tozladuja ci akumulatora.co jeszcze chcesz wiedziec?
|
|
Powrót do góry |
|
|
KubaR
Zaglądacz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie) Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:43, 13 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie o kwestię zabezpieczenia przed rozładowaniem akumulatora. Mam przekaźnik samochodowy, który trzeba wpiąć do instalacji.
Pytanie gdzie najlepiej podłączyć się z odcięciem grzania manetek - stacyjka, lampa przednia (światła krótkie) czy lampa tylna np. pozycja?
Patrzę w tą serwisówkę, ale nie mogę dojść gdzie się co łączy, w jakich punktach zbiegają się przewody. Czy może mi ktoś wskazać miejsce i kolor przewodu najlepiej ze zdjęciem? Z1000 2010.
Edit:
OK, dałem radę. Manetki grzeją, odcięcie działa.
Ostatnio zmieniony przez KubaR dnia Śro 21:49, 13 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:22, 14 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
KubaR napisał: | Mam pytanie o kwestię zabezpieczenia przed rozładowaniem akumulatora. Mam przekaźnik samochodowy, który trzeba wpiąć do instalacji.
Pytanie gdzie najlepiej podłączyć się z odcięciem grzania manetek - stacyjka, lampa przednia (światła krótkie) czy lampa tylna np. pozycja?
Patrzę w tą serwisówkę, ale nie mogę dojść gdzie się co łączy, w jakich punktach zbiegają się przewody. Czy może mi ktoś wskazać miejsce i kolor przewodu najlepiej ze zdjęciem? Z1000 2010.
Edit:
OK, dałem radę. Manetki grzeją, odcięcie działa. |
Najlepiej pod stacyjkę Ja tak mam zapalniczkę i właśnie manetki, które na dniach będę testował.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|