Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Jak podlaczyc Exup?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszvip166
Zaglądacz



Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pila
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:31, 28 Mar 2015    Temat postu: Jak podlaczyc Exup?
Witam!
Jeśli temat już był, to z góry przepraszam ale nic nie znalazłem. W sumie można go później usunąć, ale chciałbym Wam coś pokazać!!
https://youtu.be/XGvmd1HRXBE
Czy ten siłownik dobrze działa? Tak się zachowuje po przekreceniu kluczyka. Rozebralem go i zębatki wszystkie są ok... Ale po dodaniu gazu, powiedzmy do 6k obrotów to on nawet nie drgnie. Zeta miała podobno akcesoryjne wydechy i dlatego linki są odlaczone. Chciałbym podłączyć tego exupa u dlatego zwracam się do Was o pomoc Smile Jak mam to zrobić? Aha... Jeszcze jedno, te dziurki w które wkłada się linki były obrucone o 180°... Ale odkrecilem je i ustawiłem tak jak jest teraz... Te dziurki nie byli w górnym, lewym rogu tylko w prawym dolnym...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beeniek




Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pułtusk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:53, 28 Mar 2015    Temat postu:
U mnie jest to samo,jak były linki podłączone to przy dodawaniu gazu odpowiednio się otwierał.A jak zdjąłem linki to jest właśnie tak jak u Ciebie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukaszvip166
Zaglądacz



Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pila
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:24, 28 Mar 2015    Temat postu:
No ok Smile to mnie pocieszyłeś Smile a jeśli chodzi o regulację linek? ta krótsze w moim przypadku jest za krótka, a dłuższa za długa Razz Wiem, że je można regulować, ale jak to zrobić żeby było dobrze? Żeby Zetorek dobrze jechał w każdym zakresie obrotów Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciek




Dołączył: 14 Gru 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:35, 28 Mar 2015    Temat postu:
Dobrze Ci się zachowuje EXUP, dopiero co przerabiałem z nim temat, bo układ wydechowy polerowałem...

U mnie było to podłączone, że dłuższa linka szła od prawej (od tyłu do przodu zeta), a krótsza od lewej (od przodu do tyłu zeta). Wrażenie z długości linek miałem takie samo, ale jak założysz to się ładnie dopasuje.


Za długą linkę zapinasz już normalnie, drugą zapinasz bez układania pancerza na miejsce, następnie naciągając pancerz (zaprzyj sobie o jego trzymanie), przekręć kluczyk i kiedy będzie robiło test to ładnie Ci wskoczy pancerz na miejsce. Sprawdź później ze 2 razy przekręcając na zapłon czy wszystko jest ok.


Ostatnio zmieniony przez Maciek dnia Sob 20:45, 28 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukaszvip166
Zaglądacz



Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pila
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:50, 28 Mar 2015    Temat postu:
Dzieki bardzo Smile ale chce się jeszcze upewnić!!! Czy dziurki powinny się znajdować w tym położeniu, jak na rysunku nr 1 czy nr 2??? Bo przed rozkręceniem "siłownika" u mnie znajdowały się w pozycji jak na rysunku nr 2, a po skręceniu przykręciłem to "kółko" tak, że dziurki znajdują się w pozycji jak na rysunku nr 1...

http://www.z1000.fora.pl/images/galleries/1638503533551705366f2a2-572022-wm.jpg
Czyli jak powinno być?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciek




Dołączył: 14 Gru 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:59, 28 Mar 2015    Temat postu:
Ja miałem i mam teraz w pozycji 1 czyli lewy górny róg.

Jednak jak bawiłem się kluczykiem bez podpiętych linek to przeszło mi w pozycje 2 i wyskoczył błąd, po czym też przekręcałem tak, aby było na pozycji 1.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukaszvip166
Zaglądacz



Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pila
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:28, 28 Mar 2015    Temat postu:
I rozumiem, że podłączyłeś w pozycji 1 i wszystko jest ok? Very Happy
Czemu w ogóle w Z1000 exup jest tylko przy jednym wydechu? Czy nie lepszym rozwiązaniem byłoby np jak w Fazerce? Exup w kolektorach? Razz


Ostatnio zmieniony przez lukaszvip166 dnia Sob 23:31, 28 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:43, 29 Mar 2015    Temat postu:
Pozycja jeden jest prawidłowa jeśli zmieni się w pozycję 2 to ośmiokąt należy zdemontować (odkręcić jedną śrubę torq pamiętając o trzymaniu ośmiokąta jakimś kluczem zeby plastikowe zębatki wewnątrz sie nie zniszczyły) pzełożyć odpowiednio w pozycję 1 i zkładamy linki (ps sprawdz czy linki pracują czy exup nie został zablokowany jakoś.)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukaszvip166
Zaglądacz



Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pila
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:34, 29 Mar 2015    Temat postu:
Właśnie byłe, i podłączyłem exup... po podłączeniu i przekręceniu kluczyka silownik przekrecil się w następującą pozycję:
https://www.youtube.com/watch?v=q9lJuD-RRbM
Pojawił się błąd FI, a gdy odłącze linki FI znika .... Jak postąpić w tej sytuacji? Wiem, ze mogę całkowicie je wyrzucić, ale jednak chciałbym je miec Very Happy Prosze o pomoc!
Dodam, ze odkręciłem osłone linek przy wydechu... wszystko pracuje....


Ostatnio zmieniony przez lukaszvip166 dnia Nie 14:21, 29 Mar 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciek




Dołączył: 14 Gru 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:58, 29 Mar 2015    Temat postu:
A próbowałeś linki przepiąć na odwrót? Zastanawiające jest dlaczego one wychodzą z prowadnicy a pracują...

Może Juby ma jakiś pomysł??


Błąd zniknie jak tylko zacznie prawidłowo działać....


Ostatnio zmieniony przez Maciek dnia Nie 16:07, 29 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:00, 29 Mar 2015    Temat postu:
Musisz zacząć od tego jak pracują linki i jak pracuje sam exup,
prawidłowo ciągnąc za krótszą linkę druga się powinna chować.
jak chcesz to zadzwoń do mnie to ci podpowiem troszkę jak z tym walczyć. tel 504 105 138 bo to ciężko jest opisać bez kilku informacji od ciebie


Ostatnio zmieniony przez juby dnia Nie 18:02, 29 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukaszvip166
Zaglądacz



Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pila
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:00, 29 Mar 2015    Temat postu:
Ok ok Smile może jutro spróbuję to zrobić, to zadzwonię Smile Ogólnie, jak ciagne za krótsza, to ta dłuższa się chowa Smile Spróbuję jeszcze je zamienić... Może to coś da... Chociaż wydaje mi się, że tak powinno być, jak jest teraz, bo ta jedna jest inaczej za krotka... a czy te linki są innej długości? Moze powinny być inaczej założone? Przy wydechu...

Ostatnio zmieniony przez lukaszvip166 dnia Nie 19:07, 29 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:54, 30 Mar 2015    Temat postu:
Nie zamieniaj ich możesz uszkodzić exup. Na linkach są śrubunki trzeba wyregulować i będzie dobrze problem polega na regulacji jak linki nie są wyregulowane wyskakuje błąd. A na filmiku widać że że jest niewyregulowane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukaszvip166
Zaglądacz



Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pila
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:05, 30 Mar 2015    Temat postu:
Nie zamienialem linek miejscami, bo na pierwszy rzut oka widać, że są dobrze podłączone (po tych zakolach, jedno większe, drugie mniejsze Smile ) A jak wyregulowac linki? Tłumaczyłem wczoraj serwisowke, ale nie mogę sobie poradzić :p ogólnie jak przekrece kluczyk w pozycję ON, to exup się całkowicie otwiera i wyskakuje ten błąd...

Aktualizacja!!!!
Podlaczylem Smile siłownik po przekreceniu kluczyka ustawił się w pozycji godziny 5, przekrecilem go w godzinę 11 Smile następnie podlaczylem linki, naciagnalem je i jest ok Smile można smigac Smile LwG Very Happy


Ostatnio zmieniony przez lukaszvip166 dnia Sob 13:27, 04 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin