Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszvip166
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pila Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:31, 28 Mar 2015 Temat postu: Jak podlaczyc Exup? |
|
|
Witam!
Jeśli temat już był, to z góry przepraszam ale nic nie znalazłem. W sumie można go później usunąć, ale chciałbym Wam coś pokazać!!
https://youtu.be/XGvmd1HRXBE
Czy ten siłownik dobrze działa? Tak się zachowuje po przekreceniu kluczyka. Rozebralem go i zębatki wszystkie są ok... Ale po dodaniu gazu, powiedzmy do 6k obrotów to on nawet nie drgnie. Zeta miała podobno akcesoryjne wydechy i dlatego linki są odlaczone. Chciałbym podłączyć tego exupa u dlatego zwracam się do Was o pomoc Jak mam to zrobić? Aha... Jeszcze jedno, te dziurki w które wkłada się linki były obrucone o 180°... Ale odkrecilem je i ustawiłem tak jak jest teraz... Te dziurki nie byli w górnym, lewym rogu tylko w prawym dolnym...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
beeniek
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pułtusk Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:53, 28 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
U mnie jest to samo,jak były linki podłączone to przy dodawaniu gazu odpowiednio się otwierał.A jak zdjąłem linki to jest właśnie tak jak u Ciebie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukaszvip166
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pila Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:24, 28 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
No ok to mnie pocieszyłeś a jeśli chodzi o regulację linek? ta krótsze w moim przypadku jest za krótka, a dłuższa za długa Wiem, że je można regulować, ale jak to zrobić żeby było dobrze? Żeby Zetorek dobrze jechał w każdym zakresie obrotów
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek
Dołączył: 14 Gru 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:35, 28 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dobrze Ci się zachowuje EXUP, dopiero co przerabiałem z nim temat, bo układ wydechowy polerowałem...
U mnie było to podłączone, że dłuższa linka szła od prawej (od tyłu do przodu zeta), a krótsza od lewej (od przodu do tyłu zeta). Wrażenie z długości linek miałem takie samo, ale jak założysz to się ładnie dopasuje.
Za długą linkę zapinasz już normalnie, drugą zapinasz bez układania pancerza na miejsce, następnie naciągając pancerz (zaprzyj sobie o jego trzymanie), przekręć kluczyk i kiedy będzie robiło test to ładnie Ci wskoczy pancerz na miejsce. Sprawdź później ze 2 razy przekręcając na zapłon czy wszystko jest ok.
Ostatnio zmieniony przez Maciek dnia Sob 20:45, 28 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukaszvip166
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pila Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:50, 28 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dzieki bardzo ale chce się jeszcze upewnić!!! Czy dziurki powinny się znajdować w tym położeniu, jak na rysunku nr 1 czy nr 2??? Bo przed rozkręceniem "siłownika" u mnie znajdowały się w pozycji jak na rysunku nr 2, a po skręceniu przykręciłem to "kółko" tak, że dziurki znajdują się w pozycji jak na rysunku nr 1...
http://www.z1000.fora.pl/images/galleries/1638503533551705366f2a2-572022-wm.jpg
Czyli jak powinno być?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek
Dołączył: 14 Gru 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:59, 28 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ja miałem i mam teraz w pozycji 1 czyli lewy górny róg.
Jednak jak bawiłem się kluczykiem bez podpiętych linek to przeszło mi w pozycje 2 i wyskoczył błąd, po czym też przekręcałem tak, aby było na pozycji 1.
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukaszvip166
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pila Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:28, 28 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
I rozumiem, że podłączyłeś w pozycji 1 i wszystko jest ok?
Czemu w ogóle w Z1000 exup jest tylko przy jednym wydechu? Czy nie lepszym rozwiązaniem byłoby np jak w Fazerce? Exup w kolektorach?
Ostatnio zmieniony przez lukaszvip166 dnia Sob 23:31, 28 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:43, 29 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Pozycja jeden jest prawidłowa jeśli zmieni się w pozycję 2 to ośmiokąt należy zdemontować (odkręcić jedną śrubę torq pamiętając o trzymaniu ośmiokąta jakimś kluczem zeby plastikowe zębatki wewnątrz sie nie zniszczyły) pzełożyć odpowiednio w pozycję 1 i zkładamy linki (ps sprawdz czy linki pracują czy exup nie został zablokowany jakoś.)
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukaszvip166
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pila Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:34, 29 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Właśnie byłe, i podłączyłem exup... po podłączeniu i przekręceniu kluczyka silownik przekrecil się w następującą pozycję:
https://www.youtube.com/watch?v=q9lJuD-RRbM
Pojawił się błąd FI, a gdy odłącze linki FI znika .... Jak postąpić w tej sytuacji? Wiem, ze mogę całkowicie je wyrzucić, ale jednak chciałbym je miec Prosze o pomoc!
Dodam, ze odkręciłem osłone linek przy wydechu... wszystko pracuje....
Ostatnio zmieniony przez lukaszvip166 dnia Nie 14:21, 29 Mar 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek
Dołączył: 14 Gru 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:58, 29 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
A próbowałeś linki przepiąć na odwrót? Zastanawiające jest dlaczego one wychodzą z prowadnicy a pracują...
Może Juby ma jakiś pomysł??
Błąd zniknie jak tylko zacznie prawidłowo działać....
Ostatnio zmieniony przez Maciek dnia Nie 16:07, 29 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:00, 29 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Musisz zacząć od tego jak pracują linki i jak pracuje sam exup,
prawidłowo ciągnąc za krótszą linkę druga się powinna chować.
jak chcesz to zadzwoń do mnie to ci podpowiem troszkę jak z tym walczyć. tel 504 105 138 bo to ciężko jest opisać bez kilku informacji od ciebie
Ostatnio zmieniony przez juby dnia Nie 18:02, 29 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukaszvip166
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pila Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:00, 29 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ok ok może jutro spróbuję to zrobić, to zadzwonię Ogólnie, jak ciagne za krótsza, to ta dłuższa się chowa Spróbuję jeszcze je zamienić... Może to coś da... Chociaż wydaje mi się, że tak powinno być, jak jest teraz, bo ta jedna jest inaczej za krotka... a czy te linki są innej długości? Moze powinny być inaczej założone? Przy wydechu...
Ostatnio zmieniony przez lukaszvip166 dnia Nie 19:07, 29 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:54, 30 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Nie zamieniaj ich możesz uszkodzić exup. Na linkach są śrubunki trzeba wyregulować i będzie dobrze problem polega na regulacji jak linki nie są wyregulowane wyskakuje błąd. A na filmiku widać że że jest niewyregulowane.
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukaszvip166
Zaglądacz
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pila Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:05, 30 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Nie zamienialem linek miejscami, bo na pierwszy rzut oka widać, że są dobrze podłączone (po tych zakolach, jedno większe, drugie mniejsze ) A jak wyregulowac linki? Tłumaczyłem wczoraj serwisowke, ale nie mogę sobie poradzić :p ogólnie jak przekrece kluczyk w pozycję ON, to exup się całkowicie otwiera i wyskakuje ten błąd...
Aktualizacja!!!!
Podlaczylem siłownik po przekreceniu kluczyka ustawił się w pozycji godziny 5, przekrecilem go w godzinę 11 następnie podlaczylem linki, naciagnalem je i jest ok można smigac LwG
Ostatnio zmieniony przez lukaszvip166 dnia Sob 13:27, 04 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|