Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 16:22, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
wszystko ladnie pieknie tylko pytanie skad ten cykajacy przekaznik i mrugajaca kontrolka F1 ?
Jutro podepne inne aku do Zeta i sie okaze.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 16:40, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ciężko wyczuć na odległość, jak widzisz wszyscy poruszamy się trochę po omacku. Może przekaźnik cyka bo próbuje czymś zasterować, ale prądu wystarcza tylko na tyle... Spróbuj i daj znać czy na innym aku wciąż masz to samo
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 17:50, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Nie moglem wytrzymac w niepewnosci i musialem sprawdzic ten akumulator...Odpiąłem aku zeta i podpialem pod samochod...ZET OZYL !! Czyli teoretycznie jest padniety aku mimo tego ze na mierniku pokazuje wartosc ok 12(nie wiem czego)... W takim razie obstawialem ladowanie bo jezeli w trakcie jazdy wydoil sie no to cos musi byc nie tak ... odpalilem moto na aku samochodu i sprawdzilem miernikiem wartosci na klemach po dodaniu gazu ... czyli na chlopski rozum alternator laduje(?). Jak mozna sprawdzc alternator ? gdzie sa jego glowne kable wychodzace na aku? jutro jade kupic nowe aku do zeta ... jezel to nie pomoze to winy trzeba szukac po stronie braku ladowania...
Dam znac jutro jak wyszlo
PS. Jakie aku kupic do zeta ? jaka moc rozruchowa musi miec ?
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 17:52, 23 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 18:36, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
O widział Pan. Świetne wiadomości. Ten stary może mieć zwarcie, wtedy jak wyżej, będzie pokazywał, że ma prąd, jednak nie będzie miał pojemności = nie będzie go oddawał
Nowy wg zaleceń producenta 12V 8Ah typ YTX9-BS plus po lewej
WYMIARY-> Szerokość: 150mm
WYMIARY-> Głębokość: 87mm
WYMIARY-> Wysokość: 105mm
(wymiary plus minus pare milimetorow tez wejdą)
Alternator sprawdzisz tak jak robiłeś, na odpalonym moto miernik na klemy, powinien dawać 14-15V na aku
Jego kable wychodzą z lewej pokrywy silnika. Gdybyś chciał je odpiąć to pod plastikowymi osłonami (również z lewej) jest gniazdo/wtyczka, można tam zajrzeć/ przeczyścić/ zakonserwować
[link widoczny dla zalogowanych]
A:Złącze na kablu alternatora
B:Kabel
Powodzenia życzę
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 18:46, 23 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 22:21, 24 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Aku kupione .. podlaczone i Zetor chodzi jak szalony Za aku o w/w symbolach zaplacilem 120pln ... nie duzo raczej jak na zeta
Dzieki Panowie za pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 13:47, 25 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
O to super. cena fajna. Trzymanie kciuków za Twój sprzęt dało efekty
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|