Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BAD CAT
Bywalec
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: NISKO Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:25, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
wczesniej tez mialem zalanego castrola puzniej zalalem motyula i nastepnym razem powracam do castrola skrzynia pracowala na castrlu pracowala ciszej ,plynniej
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Niemjec
Świeżak
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Orneta Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:53, 02 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Mam zalany Repsol Moto Sintetico 4T 10W40.
Zamierzam wlać CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-50.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:10, 02 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
ja do małego zeta kupiłem Motul 5100 4T 15W50
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 19:56, 13 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ja jak narazi we moich motocyklach używam Castrola 10w40 półsyntetyku. Kiedyś zmieniłem na pełny syntetyk i jakoś wszystko głośno pracowało i problemy ze sprzęgłem się pojawiały. Teraz raz w roku ze filtrem wymieniam na półsyntetyk i jest okej.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 20:06, 13 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:55, 13 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ja sie przymierzam do Agip racing. Pelen syntetyk. najwyzszy wspolczynnik lepkosci przy 100oC ze wszystkich znanych mi olejów. Zobaczymy jak sie smiga na nim.
Ostatnio zmieniony przez Wąski dnia Nie 23:56, 13 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
franek
Znajomy
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:52, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
motul 7100 10w-40
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ardi
Zaglądacz
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:32, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
A ja śmigam na Elfie Moto 4 HP Eco 10W40 i nie widzę żadnej różnicy pomiędzy nim, a wcześniejszym Motulem 5100.
|
|
Powrót do góry |
|
|
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:43, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Silkolene Super 4 Półsyntetyczny 10w40
|
|
Powrót do góry |
|
|
latz
Świeżak
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trójmiasto Płeć:
|
Wysłany: Wto 7:24, 15 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
MOTUL 5100 10w 40 i gdzieś tam jeszcze jest 4T, filtr kawasaki.
Tak by the way, dlaczego w olejach motocyklowych olej o parametrach 10w40 nazywany jest syntetycznym? W samochodach syntetyki zaczynają się od 5w50. Ta pierwsza cyfra decyduje czy to syntetyk.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati27d
Zaglądacz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świebodzin Lubuskie Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:34, 15 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
oznaczenie np 10w40 o niczym nie świadczy czy to syntetyk czy nawet minerał to jest tylko i wyłącznie klasa lepkościowa syntetyk możesz mieć nawet 20w60 a minerał np 10w40 w olejach samochodowych dużo oleli 5w40 jest półsyntetykami
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ardi
Zaglądacz
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:01, 15 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Najczęściej jest tak, że półsyntetykdo motocykli to 10W40, ale jak napisał kolega nie jest to regułą np. motul robi w tej samej klasie lepkości półsyntetyk i syntetyk.
Dużo osób półsyntetyk nazywa syntetycznym, bo na opakowaniach zazwyczaj nie jest napisane olej półsyntetyczny, tylko, że bazuje na oleju syntetycznym, więc poniekąd można go uznać za syntetyk
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebasbox
Znajomy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:27, 15 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
tak jak napisał mati27d oznaczenia dot. lepkości (np 10W40) oleju nie mają nic wspólnego z tym czy jest to syntetyk, półsyntetyk czy też mineral.
Ja na ten sezon zalałem Motula 300V 10W40. Motor jeździł na tym oleju od nowości i wszystko działa jak trzeba więc zostaje przy tym.
|
|
Powrót do góry |
|
|
MAT
Stary wyga
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Drohiczyn Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:43, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
U mnie zalany jest jak na razie Shell Advance Ultra, na allegro jakoś bardzo słaba dostępność.
Poczytałem i tak myślę by do dużego zeta zalać CASTROL POWER 1 RACING 4T, przystępna cena do jakości.
Nie wiem czy słabo szukałem, ale występuje chyba tylko w wersji 10W50 ??? Zalecany jest 10W40, ale to chyba niezbyt duża różnica ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:47, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Motul 300V 10w40 syntetyk zalali na przeglądzie zawsze lałem castrola
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazyn
Świeżak
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbkowice Śl. Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:04, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Miał ktoś może kontakt z olejem BEL-RAY EXP 10W-40 poprzedni właściciel właśnie taki lał do mojego Z-eta a że sezon już się zaczyna i czas na wymianę zastanawiam się czy wymienić na ten sam czy może spróbować jakiś inny
|
|
Powrót do góry |
|
|
|