Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RoBeRt
Świeżak
Dołączył: 02 Kwi 2016
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:34, 22 Kwi 2017 Temat postu: Nie odpala na wcisnietym sprzegle |
|
|
Witam . Temat tego typu ze znowu jestem zaskoczony tym modelem tzn Z1000 2010 rok a mianowici moto odpala mi tylko na neutralnym biegu tak ma ten model czy cos jest popierniczone u mnie . Jak dla mnie to znowu czarna magia z tym modelem . Tez tak macie ze po zapieciu biegu i wcisnieciu sprzegla moto gluche tylko pozycja N upowaznia do odpalenia . Xdxd
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Misiaczq
Zaglądacz
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: FSL/FSU Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:41, 22 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Wg mnie na biegu z wciśnięty sprzęgłem powinien odpalać. Możesz mieć problem z czujnikiem sprzęgła, i widzi że jest bieg, a nie widzi sprzęgła i blokuje żeby moto nie ruszyło.
|
|
Powrót do góry |
|
|
drobny
Zaglądacz
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:17, 22 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Sprawdź jeszcze czujnik stopki. Może powodować brak sygnału lub jest zwarcie i komp myśli że jest rozłożona.
|
|
Powrót do góry |
|
|
D0minik
Znajomy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:12, 22 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Stopka nie ma nic do tego w tym przypadku bo go odpalisz na biegu że wciśnietym sprzęgłem nawet na rozłożonej stopce. Puścisz sprzęgło i wtedy powinno zgadnąć moto.
Zmieniałes klamki lub masz zamontowany jakiś tani zamiennik?
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Nie 7:05, 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Jak poprzednicy, szukaj przyczyny w czujniku sprzęgła (przeczyść go, czasami lubi zaśniedzieć). Powinien palić na każdym biegu, nawet z rozłożoną stopką.
|
|
Powrót do góry |
|
|
RoBeRt
Świeżak
Dołączył: 02 Kwi 2016
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 8:35, 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Zmienilem klamki na akcesoryjne i to by był problem ale sprawdzalem po wcisnieciu klamki czujnik jest luzny ale nie na tyle by do konca wyskoczyc pomocy udzielil mi plak i wszystko dziala bolec wysowa sie do konca i moto pali na kazdyn biegu . Dzieki za pomoc . Xdxd
Ostatnio zmieniony przez RoBeRt dnia Nie 9:43, 23 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
D0minik
Znajomy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:59, 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czemu zety nie lubią większości akcesoryjnych klamek. Albo problemy z czujnikiem, albo ciagle pracująca pompa hamulcowa która po chwili blokuje całkowicie hamulce. Trzeba rzeźbić z długością bolca.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:15, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
D0minik napisał: | Nie wiem czemu zety nie lubią większości akcesoryjnych klamek. Albo problemy z czujnikiem, albo ciagle pracująca pompa hamulcowa która po chwili blokuje całkowicie hamulce. Trzeba rzeźbić z długością bolca. |
Tego typu dylematy występują przy większości tanich chińskich części akcoseryjno-zamiennych i to bez względu na markę czy model motocykla.
|
|
Powrót do góry |
|
|
D0minik
Znajomy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:20, 28 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Możliwe, nie wiem niestety co założone było na jednym modelu, ale prawie się nakrylem na jeździe testowej przez całkowicie zablokowane przednie koło. Oczywiście właściciel palił glupa, że nic nie wiedział
|
|
Powrót do góry |
|
|
|