Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 22:07, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Dowiedziałem się od mechanika do którego dałem że prawdopodobnie do wymiany pierścienie... Ale zabiore od niego oddam do kogos innego jeszcze
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:52, 24 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
sprawdź kompresje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tobiach
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Wielkopolski Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:43, 24 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
KawkaRacing napisał: | Witam ponownie sprawdziłem dziś kompresje na wszystkich cylindrach jest git około 14
Jutro zakupie komplet świec teraz aktualnie są NGK irydowe nie są tanie za sztuke...
Więc może jakieś inne polecacie nie drogie? NGK nie irydowe będą dobre? |
Skoro kompresja ok, to dlaczego "mechanik" chce zmienić pierścienie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 23:15, 24 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Jak sprawdzałem kompresje to było 14. On mi powiedział że jest 9,8.9,9 w kolejności cylindrów. Niby jak miałem popełnić błąd. Wszystkie świece odkręcone aku naładowany na full i rozruch po czym sprawdzałem ciśnienie i wyszło tak jak mówię 14. Więc nie mam pojęcia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:35, 24 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Zmień mechanika...chyba jest domorosłym uzdrowicielem silników kurwa.
Pierścień niech sobie zmieni jak z kochanką do wyra idzie.
Kawka...poczytaj dokładnie serwisówke, na końcu są podane problemy i sposób rozwiązania ich.
Daj znać koniecznie kiedy w końcu dojdzies przyczyny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 11:07, 25 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Haha ^^ Gunter spoko właśnie dlatego zabieram od niego moto , na początku mówił że były jakies błędy w pamięci nie wiem czy komputera o ile takowy jest czy w module zapłonowym. No i on powiedział, że 700 zł dla niego za robocizne + koszta pierścieni i ewentualnie tłoków bo nie wie jak wyglądają i do mnie z pytaniem ,,Ja mam to robić czy inny mechanik twoja decyzja?" Zaraz jade odebrać moto . Pozatym bym czekał na naprawę z miesiąc bo części ze Stanów bierze . Więc wolę oddać motocykl do kogoś innego.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 11:12, 25 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:29, 26 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
KawkaRacing napisał: | Haha ^^ Gunter spoko właśnie dlatego zabieram od niego moto , na początku mówił że były jakies błędy w pamięci nie wiem czy komputera o ile takowy jest czy w module zapłonowym. No i on powiedział, że 700 zł dla niego za robocizne + koszta pierścieni i ewentualnie tłoków bo nie wie jak wyglądają i do mnie z pytaniem ,,Ja mam to robić czy inny mechanik twoja decyzja?" Zaraz jade odebrać moto . Pozatym bym czekał na naprawę z miesiąc bo części ze Stanów bierze . Więc wolę oddać motocykl do kogoś innego. |
Z tego co piszesz ten "mechanik" to niezły naciągacz!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 18:48, 01 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Witam wina leży prawdopodobnie po stronie modułu zapłonowego/komputera. I mam pytanie może ktoś z okolic udostępnił by na chwilke moduł aby sprawdzić czy to rzeczywiście to. Ja jestem ze Szczecinka 70km od koszalina
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 18:50, 01 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:57, 01 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
KawkaRacing napisał: | prawdopodobnie |
a kto Ci to powiedział ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 19:10, 01 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Elektryk bo badał instalacje i padło na to
W sumie to już 2 elektryków to obstawia
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 19:11, 01 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
franek
Znajomy
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:19, 01 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
No kurde jakoś nie wieżę że to moduł. Ale nie sprawdzałem tego więc sorki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 19:22, 01 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
No tak ale sprawdzić nie zaszkodzi...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 19:14, 08 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Jestem w Wa-wie daję motocykl do naprawy serwis Pit Stop motocykle W poniedziałek będe wiedział więcej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 19:46, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Nareszcie problem rozwiązany. Zakup nowego modułu zapłonowego rozwiązał sprawe. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc!
|
|
Powrót do góry |
|
|
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:07, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
To super, określ dokładnie jaką część wymieniłeś i gdzie się ona znajduje w motocyklu
|
|
Powrót do góry |
|
|
|