Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 20:31, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
ECU moduł zapłonowy, dałem do Pitstop-motocykle tam mechanik wstawił swój moduł co rozwiązało sprawę znajduję się on pod siedzeniem kierowcy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 13:28, 22 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Zeta działa jak ta lala i na koło idzie jak szatan!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 23:43, 03 Paź 2012 Temat postu: naciagacze |
|
|
Mailem podobny problem w swoim zecie (2003) mechanik robił mi serwis silnika i przy okazji mi wykrył ze jeden gar nie działa.
Wiec mi go odblokował ,wtryskując do cylindra olej silnikowy,i zrobił coś tam jeszcze nie chcial powiedzieć (to jego tajemnica) jeszcze mi tam tłumaczył co zrobił (nie pamiętam to było 2 lata temu),wiec nic mnie to nie kosztowało i nic nie musiał wymieniać.
Jestem więcej niz pewny ze cie zrobili w ch, i nic ci nie wymienili tylko odblokowali zastały cylinder.
Wiec panowie moim zdaniem zanim sie zrobi cos większego,warto odwiedzić co najmniej dwóch mechaników..
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:06, 04 Paź 2012 Temat postu: Re: naciagacze |
|
|
egoniusz napisał: | Jestem więcej niz pewny ze cie zrobili w ch, i nic ci nie wymienili tylko odblokowali zastały cylinder.
. |
Sprecyzuj co masz na myśli, to bardzo ciekawe
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:24, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
sam jestem ciekaw
|
|
Powrót do góry |
|
|
franek
Znajomy
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:28, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Odblokowali cylinder ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
zetosław
Zaglądacz
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wlkp. Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:46, 04 Paź 2012 Temat postu: Re: naciagacze |
|
|
egoniusz napisał: | ,i zrobił coś tam jeszcze nie chcial powiedzieć (to jego tajemnica) jeszcze mi tam tłumaczył co zrobił (nie pamiętam to było 2 lata temu),wiec nic mnie to nie kosztowało i nic nie musiał wymieniać.. |
2 lata temu a "mechanik" łacha ciągnie do tej pory
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:07, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
coś czuje że mam ten sam problem ale zblokowało mi chyba ze dwa
dasz rade dowiedzieć się więcej od mechanika o tym zabiegu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 20:11, 04 Paź 2012 Temat postu: Inteligeci |
|
|
Drogi franku odblokował mi zastany tłok hehe na szybkiego pisałem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiekkry
Gość
|
Wysłany: Czw 21:19, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Drogi egoniuszu!
Jesteśmy bardzo ciekawi kto kogo zrobił w większego chuja, czy majster Kawki- Kawkę, czy majster egoniusza- egoniusza
Uwierz nam że Twój przypadek jest arcyciekawy i potrzebujemy jeszcze precyzyjniejszej informacji: co komu stanęło
|
|
Powrót do góry |
|
|
wiz
Znajomy
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:25, 05 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
No mnie niezwykle ciekawi jakim cudem jeden tlok moze sobie stac niewzruszony a reszta pracowac. Najwyrazniej kolega nie bardzo wie co znaczy ze nie pali na jeden cylinder. A skoro nie wie jak zbudowany jest silnik to najpewniej zostal pieknie zrobiony przez swojego mechanika
|
|
Powrót do góry |
|
|
franek
Znajomy
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:51, 05 Paź 2012 Temat postu: Re: Inteligeci |
|
|
egoniusz napisał: | Drogi franku odblokował mi zastany tłok hehe na szybkiego pisałem |
Nie wnikałem w sposób jak to ująłeś, poprostu zastanowiło mnie; co tam można odblokować nie zdejmując głowicy i cylindrów.? pierścienie?
Pozdrawiam:-D
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:25, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie prosto to ujmując jedyna żecz jaka może mieć miejsce w takiej sytuacji gdy jeden tłok teoretycznie nie chodzi bo w praktyce chodzi ale bezwładnie to kwestia pierścieni.
czyli przytarły sie pierścionki zazwyczaj przycieraja sie od strony wydechu przez co moto nie ma na jednym cylindrze kompresji i moto dziala na trzech, metoda jest prosta dostajemy sie przez wydech do tłoka śrubokrętem uruchamiamy pierścienie i niby działa ale i tak cylinder do wymiany ciśnienie kiepskie i moto chodzi jak dupa, choć o wiele lepiej niż na trzech cylindrach więc nie polecam takiej naprawy. tak sie nie robi nawet na handel.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:05, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Sorry Juby, ale taką metodą, to tylko dwusuwa zreanimujesz i to tylko teoretycznie, bo w praktyce okazuje się, że w dwusuwie pierścienie się nie obracają dookoła tłoka.
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:56, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
To jakie inne widzisz Mariusz wytłumaczenie sytuacji opisanej ???
Ps. Uruchamiałem tak już coś dla znajomego pierścien został zablokowany zatarym aluminium z tłoka (aluminum z tłoka naszło na pierścien przez co pierścień nie wysówał się poza tłok i nie sprężynował) diałało ale moto już nie było takie silne jak przed cała sytuacją.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|