Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Nie pali na 1 cylider
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 20:31, 12 Wrz 2012    Temat postu:
ECU moduł zapłonowy, dałem do Pitstop-motocykle tam mechanik wstawił swój moduł co rozwiązało sprawę Wink znajduję się on pod siedzeniem kierowcy.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 13:28, 22 Wrz 2012    Temat postu:
Zeta działa jak ta lala i na koło idzie jak szatan! Very Happy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 23:43, 03 Paź 2012    Temat postu: naciagacze
Mailem podobny problem w swoim zecie (2003) mechanik robił mi serwis silnika i przy okazji mi wykrył ze jeden gar nie działa.
Wiec mi go odblokował ,wtryskując do cylindra olej silnikowy,i zrobił coś tam jeszcze nie chcial powiedzieć (to jego tajemnica) jeszcze mi tam tłumaczył co zrobił (nie pamiętam to było 2 lata temu),wiec nic mnie to nie kosztowało i nic nie musiał wymieniać.
Jestem więcej niz pewny ze cie zrobili w ch, i nic ci nie wymienili tylko odblokowali zastały cylinder.
Wiec panowie moim zdaniem zanim sie zrobi cos większego,warto odwiedzić co najmniej dwóch mechaników..
Powrót do góry
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:06, 04 Paź 2012    Temat postu: Re: naciagacze
egoniusz napisał:
Jestem więcej niz pewny ze cie zrobili w ch, i nic ci nie wymienili tylko odblokowali zastały cylinder.
.


Sprecyzuj co masz na myśli, to bardzo ciekawe Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:24, 04 Paź 2012    Temat postu:
sam jestem ciekaw
Powrót do góry
Zobacz profil autora
franek
Znajomy



Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:28, 04 Paź 2012    Temat postu:
Odblokowali cylinder ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zetosław
Zaglądacz



Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:46, 04 Paź 2012    Temat postu: Re: naciagacze
egoniusz napisał:
,i zrobił coś tam jeszcze nie chcial powiedzieć (to jego tajemnica) jeszcze mi tam tłumaczył co zrobił (nie pamiętam to było 2 lata temu),wiec nic mnie to nie kosztowało i nic nie musiał wymieniać..


2 lata temu a "mechanik" łacha ciągnie do tej pory Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:07, 04 Paź 2012    Temat postu:
coś czuje że mam ten sam problem ale zblokowało mi chyba ze dwa
dasz rade dowiedzieć się więcej od mechanika o tym zabiegu? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 20:11, 04 Paź 2012    Temat postu: Inteligeci
Drogi franku odblokował mi zastany tłok hehe na szybkiego pisałem Smile
Powrót do góry
Grzesiekkry
Gość






PostWysłany: Czw 21:19, 04 Paź 2012    Temat postu:
Drogi egoniuszu!
Jesteśmy bardzo ciekawi kto kogo zrobił w większego chuja, czy majster Kawki- Kawkę, czy majster egoniusza- egoniusza Question
Uwierz nam że Twój przypadek jest arcyciekawy i potrzebujemy jeszcze precyzyjniejszej informacji: co komu stanęło Question
Powrót do góry
wiz
Znajomy



Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:25, 05 Paź 2012    Temat postu:
No mnie niezwykle ciekawi jakim cudem jeden tlok moze sobie stac niewzruszony a reszta pracowac. Najwyrazniej kolega nie bardzo wie co znaczy ze nie pali na jeden cylinder. A skoro nie wie jak zbudowany jest silnik to najpewniej zostal pieknie zrobiony przez swojego mechanika Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
franek
Znajomy



Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:51, 05 Paź 2012    Temat postu: Re: Inteligeci
egoniusz napisał:
Drogi franku odblokował mi zastany tłok hehe na szybkiego pisałem Smile

Nie wnikałem w sposób jak to ująłeś, poprostu zastanowiło mnie; co tam można odblokować nie zdejmując głowicy i cylindrów.? pierścienie?

Pozdrawiam:-D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:25, 06 Paź 2012    Temat postu:
Panowie prosto to ujmując jedyna żecz jaka może mieć miejsce w takiej sytuacji gdy jeden tłok teoretycznie nie chodzi bo w praktyce chodzi ale bezwładnie to kwestia pierścieni.
czyli przytarły sie pierścionki zazwyczaj przycieraja sie od strony wydechu przez co moto nie ma na jednym cylindrze kompresji i moto dziala na trzech, metoda jest prosta dostajemy sie przez wydech do tłoka śrubokrętem uruchamiamy pierścienie i niby działa ale i tak cylinder do wymiany ciśnienie kiepskie i moto chodzi jak dupa, choć o wiele lepiej niż na trzech cylindrach więc nie polecam takiej naprawy. tak sie nie robi nawet na handel.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:05, 06 Paź 2012    Temat postu:
Sorry Juby, ale taką metodą, to tylko dwusuwa zreanimujesz i to tylko teoretycznie, bo w praktyce okazuje się, że w dwusuwie pierścienie się nie obracają dookoła tłoka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:56, 06 Paź 2012    Temat postu:
To jakie inne widzisz Mariusz wytłumaczenie sytuacji opisanej ???
Ps. Uruchamiałem tak już coś dla znajomego pierścien został zablokowany zatarym aluminium z tłoka (aluminum z tłoka naszło na pierścien przez co pierścień nie wysówał się poza tłok i nie sprężynował) diałało ale moto już nie było takie silne jak przed cała sytuacją.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin