Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Niskie obroty, nierówna praca i gaśnie!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wysoczanin




Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OSW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:12, 14 Wrz 2016    Temat postu: Niskie obroty, nierówna praca i gaśnie!
Witam!
Stałem się posiadaczem dużego Zeta. 2012 r. Black Edition, Szwajcaria, 10k przebieg.
Moto od 1,5 r. stoi i nie było nim jeżdżone.
Mam taki oto problem...po odpaleniu moto na ssaniu jest ok, ale jak ssanie się wyłączy to moto pracuje nierówno i przy ruszaniu potrafi zgasnąć. Tak samo dziś przy dojeździe do świateł(na luzie końcówka) zgasł. Po odpaleniu znów zgasł i później już trzymałem go na obrotach by znów nie zdechł. Wydaje mi się, że za nisko z obrotami schodzi bo słychać jakby pracował na skraju zgaśnięcia.
Ktoś ma jakieś pomysły gdzie można szukać przyczyn? Może po prostu jakieś zastanie? Dodam, że moto ma akcesoryjne manetki i klamki.
Jutro jadę na wymianę oleju z filtrem i świec.


Ostatnio zmieniony przez wysoczanin dnia Śro 18:34, 14 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:51, 14 Wrz 2016    Temat postu:
Po prawej stronie motocykla ( jak siedzisz na nim to tak na wysokosci prawego kolana ) masz takie pokretlo. Pokręc nim - dokręcanie podwyzsza obroty a odkrecanie obniza. Mysle ze na 100% tu lezy problem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 5:50, 15 Wrz 2016    Temat postu:
Tak, jak pisze Wojtek, ustaw tym pokrętełkiem znajdującym się nad deklem z prawej strony silnika wolne obroty biegu jałowego na 1050-1100 rpm (oczywiście po wyłączeniu ssania). Jak to nie pomoże, do regulacji będą wtryski, standardowy serwis zrób, zwłaszcza gdy moto długo stało Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milovic
Znajomy



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:23, 15 Wrz 2016    Temat postu:
panowie, jesteście pewni ze pokrętło jest po prawej stronie? Coś pamiętam że ja ustawiałem jałowy po lewej tam gdzie dochodzi linka gazu..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:02, 15 Wrz 2016    Temat postu:
Milovic napisał:
panowie, jesteście pewni ze pokrętło jest po prawej stronie? Coś pamiętam że ja ustawiałem jałowy po lewej tam gdzie dochodzi linka gazu..


My w SX mamy po prawej, generalnie konstrukcja z Z jest podobna (o ile nie identyczna), ale ręki sobie uciąć nie dam - niech założyciel tematu szuka pokrętełka, to będzie takie cuś:

Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milovic
Znajomy



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:33, 15 Wrz 2016    Temat postu:
a ja kręciłem tą śrubką:



Ostatnio zmieniony przez Milovic dnia Czw 8:35, 15 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:36, 15 Wrz 2016    Temat postu:
Czyli jednak jakieś tam różnice konstrukcyjne są Smile Dobrze wiedzieć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milovic
Znajomy



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:38, 15 Wrz 2016    Temat postu:
pytanie czy to ta sama śrubka:) może kręciłem w innym miejscu, ale po zakupie tez miałem jałowy za nisko i własnie tam go podniosłem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wysoczanin




Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OSW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:45, 15 Wrz 2016    Temat postu:
Kutwa co ja się tego naszukałem po prawej stronie Panowie! Normalnie łeb ukręcę xd
Aś się wkurzyłem i zacząłem manetką ruszać i się okazało, że coś się z lewej strony rusza i voila..regulacja jest po LEWEJ stronie! Ale najważniejsze, że pomogło i jest OK! Dzięki wielkie!Smile)

Jeszcze pytanko...do wymiany świec sam bak wystarczy odkręcić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milovic
Znajomy



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:02, 15 Wrz 2016    Temat postu:
Było patrzec co mistrzunio napisal wyrzej he he:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 5:46, 16 Wrz 2016    Temat postu:
Trolling level Pro Very Happy Dobrze, żeś prawej strony moto nie rozebrał Very Happy

Grunt, że śmiga Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin