Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Niskie obroty, zet gaśnie, brak reakcji na regulację

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nerwer
Świeżak



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:40, 14 Maj 2012    Temat postu: Niskie obroty, zet gaśnie, brak reakcji na regulację
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z obrotami na biegu jałowym.
Wszystko chodziło pięknie, akurat wymieniałem olej i płyn w chłodnicy i czekałem na nowy akumulator, co za tym idzie moto stało nie uruchamiane parę dni.

Po uruchomieniu moto obroty strasznie falują(ok. 900 ), czasem potrafi zgasnąć w szczególności po odkręceniu manetki. Dzisiaj się trochę przejechałem i na każdych światłach zecik gasł.
Regulacja obrotów po prostu nic nie zmienia, przewód od baku też nie jest raczej nigdzie zagięty, a na wysokich idzie pięknie.

Proszę o jakąś radę co mogę jeszcze sprawdzić przed oddaniem do serwisy
Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:59, 14 Maj 2012    Temat postu:
Może to zabrzmi trywialnie Smile ale sprawdź linki naciągu "rolgazu" ( zdawczą i zbiorczą ) Może wyrobił się na nich luz i wtryski podają mniejszą dawkę albo za dużą Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
filipek
Stary wyga



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:50, 15 Maj 2012    Temat postu:
Ja bym prędzej zabrał się za czyszczenie i synchro tych wtrysków Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:01, 15 Maj 2012    Temat postu:
filipek Smile Wiesz tego sam tak szybko nie zrobi Smile a to może zrobić i co najważniejsze sam sprawdzić Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nerwer
Świeżak



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:33, 15 Maj 2012    Temat postu:
filipek napisał:
Ja bym prędzej zabrał się za czyszczenie i synchro tych wtrysków Wink


Jaka jest szansa zrobienia tego samemu w warunkach domowych Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiekkry
Gość






PostWysłany: Wto 16:51, 15 Maj 2012    Temat postu:
Nerwer napisał:
filipek napisał:
Ja bym prędzej zabrał się za czyszczenie i synchro tych wtrysków Wink


Jaka jest szansa zrobienia tego samemu w warunkach domowych Question


0 (zero)
To będzie jakieś gówno. Czyszczenie i synchro wtrysków ?
Trza Mariusza uruchomić, chyba chłopaka się tylko do końca ogłupi Sad


Ostatnio zmieniony przez Grzesiekkry dnia Wto 16:57, 15 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Nerwer
Świeżak



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:01, 15 Maj 2012    Temat postu:
Grzesiekkry napisał:
Nerwer napisał:
filipek napisał:
Ja bym prędzej zabrał się za czyszczenie i synchro tych wtrysków Wink


Jaka jest szansa zrobienia tego samemu w warunkach domowych Question


0 (zero)
To będzie jakieś gówno. Czyszczenie i synchro wtrysków ?
Trza Mariusza uruchomić, chyba chłopaka się tylko do końca ogłupi Sad


Staram się do tego nie dopuścić, aczkolwiek brak wiedzy jest sporym problemem. Każdą przekazaną mi informację sprawdzam jak się da 3 razy by nie robić czegoś głupiego.

Dzisiaj odpaliłem zeta i obroty trzymały ładnie przez jakąś minute, może dwie po czym spadek i zgasł.

[link widoczny dla zalogowanych]

Ta ruszająca się ( no nie wiem jak profesjonalnie to nazwać) blaszka na pewno reaguje na odkręcenie manetki. Czy to normalne, że po odpaleniu i trzymaniu moto na biegu jałowym przesuwa się sama ? Gdy dojdzie do końca swojego zakresu moto gaśnie bądź ledwo zipie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:22, 15 Maj 2012    Temat postu:
czyli silniczek działa rozumie że po zejściu ze ssania gaśnie na tym samym zdjęciu masz pokrętło do regulacji obrotów biegu jałowego ustaw na ok1100 obr/min na rozgrzanym silniku a w zasadzie kręć w prawu tak aby nie zgasł a potem doreguluj do pożądanej wartości
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nerwer
Świeżak



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:34, 15 Maj 2012    Temat postu:
Właśnie problem w tym, że nie bardzo reaguje na te ustawianie. Pierwsze co to właśnie znalazłem informacje o regulacji ale nic z tego, mogę sobie kręcić w jedną stronę bądź w drugą ale efekt żaden.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:38, 15 Maj 2012    Temat postu:
nie obrobił Ci się ten czarny plastik zsuń go i kręć samą śrubą
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nerwer
Świeżak



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:52, 15 Maj 2012    Temat postu:
Nie, widzę jak ta linka ze sprężynką na końcu kręci się więc samym plastikiem nie kręcę. Kręcąc w prawo w końcu mam opór uniemożliwiający dalsze kręcenie , zaś w odwrotną stronę można by było pewnie kręcić bez końca.
Może problem tkwi w urwanej lince bądź jakiś gwint się zerwał , bo szczerze mówiąc nie wiem jak wygląda koniec tej linki i co tam dalej jest.
Czy u Was przy regulacji był w końcu opór przy kręceniu w lewo ?

Jeśli tak to przynajmniej bym wiedział gdzie zacząć kopać Smile

Temat do zamknięcia raczej, właściwie nie wiem jak ale ważne, że się stało Smile
Regulacja zaczęła działać Smile i ładnie trzyma obroty.
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi które pewnie przydadzą mi się na przyszłość. Tym czasem idę polatać Very Happy


Ostatnio zmieniony przez Nerwer dnia Śro 20:14, 16 Maj 2012, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shaadefox




Dołączył: 05 Lip 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:26, 11 Paź 2012    Temat postu:
Witam, mam dokładnie to samo, ale w Z750. Ma ktoś jakiś pomysł przez co to może być spowodowane?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nerwer
Świeżak



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:01, 23 Paź 2012    Temat postu:
Shaadefox napisał:
Witam, mam dokładnie to samo, ale w Z750. Ma ktoś jakiś pomysł przez co to może być spowodowane?


Regulacja mi zaczęła działać po silnym dokręceniu pokrętła, aczkolwiek
wystarczy przekręcić odrobinę w drugą stronę i obroty momentalnie spadają. Zakres regulacji jest bardzo mało ( jeśli można to tak nazwać)
Kręć aż będzie dosyć duży opór i zacznie Ci podnosić obroty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin