Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nerwer
Świeżak
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:40, 14 Maj 2012 Temat postu: Niskie obroty, zet gaśnie, brak reakcji na regulację |
|
|
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z obrotami na biegu jałowym.
Wszystko chodziło pięknie, akurat wymieniałem olej i płyn w chłodnicy i czekałem na nowy akumulator, co za tym idzie moto stało nie uruchamiane parę dni.
Po uruchomieniu moto obroty strasznie falują(ok. 900 ), czasem potrafi zgasnąć w szczególności po odkręceniu manetki. Dzisiaj się trochę przejechałem i na każdych światłach zecik gasł.
Regulacja obrotów po prostu nic nie zmienia, przewód od baku też nie jest raczej nigdzie zagięty, a na wysokich idzie pięknie.
Proszę o jakąś radę co mogę jeszcze sprawdzić przed oddaniem do serwisy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:59, 14 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Może to zabrzmi trywialnie ale sprawdź linki naciągu "rolgazu" ( zdawczą i zbiorczą ) Może wyrobił się na nich luz i wtryski podają mniejszą dawkę albo za dużą
|
|
Powrót do góry |
|
|
filipek
Stary wyga
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:50, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ja bym prędzej zabrał się za czyszczenie i synchro tych wtrysków
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:01, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
filipek Wiesz tego sam tak szybko nie zrobi a to może zrobić i co najważniejsze sam sprawdzić
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nerwer
Świeżak
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:33, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
filipek napisał: | Ja bym prędzej zabrał się za czyszczenie i synchro tych wtrysków |
Jaka jest szansa zrobienia tego samemu w warunkach domowych
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiekkry
Gość
|
Wysłany: Wto 16:51, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Nerwer napisał: | filipek napisał: | Ja bym prędzej zabrał się za czyszczenie i synchro tych wtrysków |
Jaka jest szansa zrobienia tego samemu w warunkach domowych |
0 (zero)
To będzie jakieś gówno. Czyszczenie i synchro wtrysków ?
Trza Mariusza uruchomić, chyba chłopaka się tylko do końca ogłupi
Ostatnio zmieniony przez Grzesiekkry dnia Wto 16:57, 15 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nerwer
Świeżak
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:01, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Grzesiekkry napisał: | Nerwer napisał: | filipek napisał: | Ja bym prędzej zabrał się za czyszczenie i synchro tych wtrysków |
Jaka jest szansa zrobienia tego samemu w warunkach domowych |
0 (zero)
To będzie jakieś gówno. Czyszczenie i synchro wtrysków ?
Trza Mariusza uruchomić, chyba chłopaka się tylko do końca ogłupi |
Staram się do tego nie dopuścić, aczkolwiek brak wiedzy jest sporym problemem. Każdą przekazaną mi informację sprawdzam jak się da 3 razy by nie robić czegoś głupiego.
Dzisiaj odpaliłem zeta i obroty trzymały ładnie przez jakąś minute, może dwie po czym spadek i zgasł.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ta ruszająca się ( no nie wiem jak profesjonalnie to nazwać) blaszka na pewno reaguje na odkręcenie manetki. Czy to normalne, że po odpaleniu i trzymaniu moto na biegu jałowym przesuwa się sama ? Gdy dojdzie do końca swojego zakresu moto gaśnie bądź ledwo zipie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:22, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
czyli silniczek działa rozumie że po zejściu ze ssania gaśnie na tym samym zdjęciu masz pokrętło do regulacji obrotów biegu jałowego ustaw na ok1100 obr/min na rozgrzanym silniku a w zasadzie kręć w prawu tak aby nie zgasł a potem doreguluj do pożądanej wartości
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nerwer
Świeżak
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:34, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Właśnie problem w tym, że nie bardzo reaguje na te ustawianie. Pierwsze co to właśnie znalazłem informacje o regulacji ale nic z tego, mogę sobie kręcić w jedną stronę bądź w drugą ale efekt żaden.
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:38, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
nie obrobił Ci się ten czarny plastik zsuń go i kręć samą śrubą
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nerwer
Świeżak
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:52, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Nie, widzę jak ta linka ze sprężynką na końcu kręci się więc samym plastikiem nie kręcę. Kręcąc w prawo w końcu mam opór uniemożliwiający dalsze kręcenie , zaś w odwrotną stronę można by było pewnie kręcić bez końca.
Może problem tkwi w urwanej lince bądź jakiś gwint się zerwał , bo szczerze mówiąc nie wiem jak wygląda koniec tej linki i co tam dalej jest.
Czy u Was przy regulacji był w końcu opór przy kręceniu w lewo ?
Jeśli tak to przynajmniej bym wiedział gdzie zacząć kopać
Temat do zamknięcia raczej, właściwie nie wiem jak ale ważne, że się stało
Regulacja zaczęła działać i ładnie trzyma obroty.
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi które pewnie przydadzą mi się na przyszłość. Tym czasem idę polatać
Ostatnio zmieniony przez Nerwer dnia Śro 20:14, 16 Maj 2012, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Shaadefox
Dołączył: 05 Lip 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:26, 11 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Witam, mam dokładnie to samo, ale w Z750. Ma ktoś jakiś pomysł przez co to może być spowodowane?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nerwer
Świeżak
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:01, 23 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Shaadefox napisał: | Witam, mam dokładnie to samo, ale w Z750. Ma ktoś jakiś pomysł przez co to może być spowodowane? |
Regulacja mi zaczęła działać po silnym dokręceniu pokrętła, aczkolwiek
wystarczy przekręcić odrobinę w drugą stronę i obroty momentalnie spadają. Zakres regulacji jest bardzo mało ( jeśli można to tak nazwać)
Kręć aż będzie dosyć duży opór i zacznie Ci podnosić obroty.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|