Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:49, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
shadow napisał: | flamaster napisał: | shadow napisał: | waski-11 napisał: |
polecam taką modyfikacje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
same zalety
już niebawem pojawią się w dziale sprzedam |
zablokowanie przeplywu powietrza w instalacji dopalania spalin to dobry mod, a przy tuningu wręcz obowiazkowy. tyle ze do tego nie trzeba nic kupowac - wystarczy tylko zatkac rurkę prowadzącą do airboxa. czymkolwiek, co się nie przemiesci i będzie szczelne. ja wcisnąłem w tą rurkę gladki plastikowy kołek (chyba meblowy). w sumie było tego 3 minuty roboty i zerowy koszt. |
A po co to blokować??? Co to zmieni? |
po pierwsze eliminuje większość strzałów w wydech akcesoryjny, oczywiście gdy jest wymieniony komplecik, z kolektorami włącznie.
po drugie dodawanie powietrza do spalin uniemożliwia rzetelne zbadanie AFR podczas tuningu silnika (kalibracja dawki paliwa). |
zyskujemy jeszcze stabilne podciśnienie i zarazem wyższe
wszystko to nakłada się na równiejszą pracę silnika
jeszcze apropo kołka
wiem iż można to zrobić samemu z partyzanta ale możemy uzyskać zwartą i ładną konstrukcje
kierunki też wymieniamy mimo że świecą te oryginalne
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tecmax
Moderator
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:24, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Pytanie laika to po co te małe japońskie rączki to zrobiły jak lepiej chodzi bez??
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:26, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
tecmax napisał: | Pytanie laika to po co te małe japońskie rączki to zrobiły jak lepiej chodzi bez?? |
norma emisji spalin
typowy zawór EGR by to jaśniej powiedzieć teraz DPF ADBLUE
|
|
Powrót do góry |
|
|
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:58, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Czyli powinienem to zatkac jak chce zrobić w swoim moto:
-Wydech akcesoryjn - mam
-filtr powietrza - zaraz będę mieć
-Power Commander - zaraz będzie
- Dopasowanie mapy na hamowni. - W planach
Wiec powinienem to zatkac aby na hamowni poprawnie wyszły testy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:03, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
flamaster napisał: |
Wiec powinienem to zatkac aby na hamowni poprawnie wyszły testy? |
tak
|
|
Powrót do góry |
|
|
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:05, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
a czy przez tego moda wzrasta spalanie?
Ostatnio zmieniony przez flamaster dnia Czw 15:05, 27 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:07, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
flamaster napisał: | a czy przez tego moda wzrasta spalanie? |
nie wiem z naciskiem na nie
|
|
Powrót do góry |
|
|
shadow
Zaglądacz
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3City Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:46, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
flamaster napisał: | Czyli powinienem to zatkac jak chce zrobić w swoim moto:
-Wydech akcesoryjn - mam
-filtr powietrza - zaraz będę mieć
-Power Commander - zaraz będzie
- Dopasowanie mapy na hamowni. - W planach
Wiec powinienem to zatkac aby na hamowni poprawnie wyszły testy? |
Poczytaj jeszcze o czymś, co się nazywa Fuel Cut Eliminator. Właśnie sie do tego przymierzam, tyle, że poprzez remapping ECU zamiast instalacji pluginu.
Ostatnio zmieniony przez shadow dnia Czw 15:47, 27 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafał75
Aktywny
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:21, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
A jak się ma sprawa przy zastosowaniu AutoTune?
I jak coś to kiedy Wąski masz zamiar to wprowadzić w obieg ppoprzez giełdę?
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:32, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Rafał75 napisał: | A jak się ma sprawa przy zastosowaniu AutoTune?
I jak coś to kiedy Wąski masz zamiar to wprowadzić w obieg ppoprzez giełdę? |
na dniach
|
|
Powrót do góry |
|
|
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:48, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
waski-11 napisał: | Rafał75 napisał: | A jak się ma sprawa przy zastosowaniu AutoTune?
I jak coś to kiedy Wąski masz zamiar to wprowadzić w obieg ppoprzez giełdę? |
na dniach |
jaka cena? i czy do z750 2004 też będziesz miał?
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:02, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Rafał75 napisał: | A jak się ma sprawa przy zastosowaniu AutoTune?
I jak coś to kiedy Wąski masz zamiar to wprowadzić w obieg ppoprzez giełdę? |
Autotune rozwiązuje sprawę bo to permanentna ingerencja w AFR,
co ułatwia sprawę w strojeniu moto zawsze niezależnie od warunków jakie są ,AFR będzie odpowiedni.
Z drugiej strony poco się spuszczać na tym tematem skoro i tak wiekszość "tjunerów" zaczyna od przelota bo producent coś tam deklarował że mocy ma być wiecej ? a jeszcze jak założyc KN-a to będzie MOC !!!
... jakby nie było to i tak jest ogień ..... w "tłokach"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafał75
Aktywny
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:03, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
avator napisał: | Rafał75 napisał: | A jak się ma sprawa przy zastosowaniu AutoTune?
I jak coś to kiedy Wąski masz zamiar to wprowadzić w obieg ppoprzez giełdę? |
Autotune rozwiązuje sprawę bo to permanentna ingerencja w AFR,
co ułatwia sprawę w strojeniu moto zawsze niezależnie od warunków jakie są ,AFR będzie odpowiedni.
Z drugiej strony poco się spuszczać na tym tematem skoro i tak wiekszość "tjunerów" zaczyna od przelota bo producent coś tam deklarował że mocy ma być wiecej ? a jeszcze jak założyc KN-a to będzie MOC !!!
... jakby nie było to i tak jest ogień ..... w "tłokach" |
👿👽👿
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:07, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
flamaster napisał: | waski-11 napisał: | Rafał75 napisał: | A jak się ma sprawa przy zastosowaniu AutoTune?
I jak coś to kiedy Wąski masz zamiar to wprowadzić w obieg ppoprzez giełdę? |
na dniach |
jaka cena? i czy do z750 2004 też będziesz miał? |
jak zgłębisz trochę temat to zauważysz że do większości Kawasaki są identyczne
na pewno pasuje
Z750 wszystkie roczniki
Z1000 do 2013
zx10R 2004-2008
ER6 do 2008
resztę modeli uzupełnie
cena jeszcze jest nieznana będzie to zależało od kosztów ale myślę że do 70zł
Ostatnio zmieniony przez waski-11 dnia Czw 23:09, 27 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:13, 28 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
No to przy okazji malowania pokrywy masz mnie jako klienta
|
|
Powrót do góry |
|
|
|