Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BAD CAT
Bywalec
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: NISKO Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:17, 22 Paź 2010 Temat postu: POWER COMANDER 3 i Z1000 |
|
|
Hi zalozylem do swojego zeta 1000 03r power comandera wczesniej juz zamontowalem filtr k&n swiece irydowe i tlumik 4w1 leowince .moze mial ktos do czynienia z power comanderem interesuje mnie sposob obslugi ,wgrywanie nowych parametrow i ogulna obsluga.
Ostatnio zmieniony przez BAD CAT dnia Pią 21:18, 22 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:53, 22 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Z forum to pamiętam ma tylko Adaś (AdamFilip) , z nim na pewno pogadasz na temat strojenia.No i hamownia będzie potrzebna
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:18, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Samo wgranie programu dedykowanego do tych dodatków trochę pomaga. Na pewno warto udać się do Tomka Kędziora, który pracuje we Free&Fun i umówić się na strojenie. Mi jak najbardziej pomogło i poczułem różnicę zaraz jak ruszyłem więc mogę śmiało polecić choć nie oczekuj zbyt wiele Moje moto się lepiej ogarniało na średnich i wysokich po strojeniu jak zmieniłem cały wydech - kolektor i końcówka 4 w 1 Akrapovic. Jak dla mnie strojenie jest jak najbardziej potrzebne
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:11, 25 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
oki a koszt średni takiej zabawy??
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:13, 26 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
juby napisał: | oki a koszt średni takiej zabawy?? |
jeśli chodzi o strojenie z hamowaniem do 400 zł - zależy ile masz u nich zniżki. Jeśli chodzi o wydech kompletny Akrapovica 4w1 to 4800 zł + PCIII jakieś 1400. Jeśli kupisz w USA to wydech znajdziesz za 1000 $ PCIII za 250 $.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
BAD CAT
Bywalec
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: NISKO Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:04, 26 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
pc3 tlumik i filtr to juz mam teraz potrzebna byla by hamownia w okolicy stalowej woli woj podkarpackie moze ktos wie o jakiejs
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:45, 18 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Panowie na alledrogo mozna kupić power comandery pc3 za grosze do różnych motocykli np do ceb-ki Czy ktoś wie czy mozna to dopasować do naszych zetów taki power comander???
bo do zeta trzeba dać jakieś 1300zł a do cebry uzywka za 200zł to nie problem.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:54, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Montowałem Power Commandery w Hondach CBR i mają inne złącza. Złącza wtryskiwaczy są identyczne, ale różnią się złącza potencjometru położenia przepustnicy i czujnika temperatury powietrza .
Juby czemu od CBR, a nie od innego Kawasaki , tyle tylko, że na ten temat powinien się wypowiedzieć ktoś kto zajmuje się wgrywaniem i indywidualnym modyfikowaniem map. Jak nam podpowiada Adam trzeba by się Kędziora podpytać. W zasadzie usunięcie oprogramowania od np. 636 i wgranie od Z1000 nie powinno nastręczać problemu. Chyba, że producent się przed tym zabezpieczył
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:10, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
przykład cbrki podałem ponieważ POWER COMANDERÓW do nich jest duzo na ale drogo. chcę mieć power comandera ale mnie na niego nie bardzo stac i kombinuje żeby wyszło taniej ale obawiam sie żze szkłem dupy nie podetre
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:25, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
juby napisał: | przykład cbrki podałem ponieważ POWER COMANDERÓW do nich jest duzo na ale drogo. chcę mieć power comandera ale mnie na niego nie bardzo stac i kombinuje żeby wyszło taniej ale obawiam sie żze szkłem dupy nie podetre |
wydaje mi się, że trafiłeś Juby i "czekolady z gówna się tez nie zrobi" Jednak jak kupowałem PC to mogłem kupić podobne urządzenie Rapidbike. Różnica jest taka, ze w USA cena ta sama ale możesz go zabrać do innego moto i dokupić złącze do odpowiedniego motocykla. DynoJet tego nie daje
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
Gość
|
Wysłany: Pią 15:04, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Bardzo mnie ten power comander interesuje
macie jakieś ciekawe linki gdzie można coś takiego do z1000 kupić?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
xede
Stary wyga
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:21, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
no dobra panowie, temat sie zakonczyl na niczym
czyli ile kucy doszlo po zalozeniu pc3?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:39, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No właśnie,skoro hamownia była to i wykres również...,śmiało,chwalcie się!
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:18, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No więc jestem świeżo po strojeniu. Po wymianie całego układu wydechowego na Akrapovica i założeniu PC mam 140 koni i 110 Nm na tylnym kole! Różnica w moim przypadku jest taka - założyłem sam w garażu układ wydechowy i PC, wgrałem program dostępny na stronie producenta firmy DynoJet, a mimo to Tomek podniósł mi podczas godzinnej męczarni silnika i opony na hamowni około 6KM i wygładził wzrost mocy w dolnym i średnim zakresie obrotów. Jest super, wcześniej dało się odczuć niewielką różnicę podczas mocnego przyspieszania, lekkie załamanie i później wzrost mocy, teraz po zestrojeniu tego nie ma. Wali pełną parą z samego dołu aż mi okulary latają . Muszę sprawdzić na hamowni na BP jak będzie, bo u Tomka K. pokazuje moc na tylnym kole. Nie wiem czemu tak miałem w starszym Zecie. U Tomka było jak pamiętam na kole 116 na serii, a na tej na BP co sprawdzaliśmy 127,4 wyszło. Później po założeniu całego układu akrapovica i PCIII u tomka było 127 i nie zdążyłem sprawdzić na BP, bo sprzedałem . Wrażenia po strojeniu jak najbardziej pozytywne, Yamaha FZ1 teraz nie ma szans - sprawdzone , a ma według katalogu 150 koni
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
_Z750_
Gość
|
Wysłany: Sob 0:09, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
konie to nie wszystko, pamietam jak mialem kiedys hlorneta, kolega r6 wzielismy sie od swiatel - nie mial szans a mial przeciez 130 koni ! Od 150 to wiadomo ze mnie wzial to samo tyczy sie horneta i kawy Z750 od swiatel do 200 hornet wacha tylko spaliny
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
|