Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rakos80
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:15, 26 Mar 2012 Temat postu: Problem z biegami - proszę o pomoc |
|
|
Witam,
w sobotę postanowiłem sobie polatać, no i wszystko ładnie pięknie tylko po kilkunastu km przy dojeżdżaniu do świateł i zrzucaniu biegów napotkałem problem. Biegi niestety nie spadały po kolei do 1 tylko z 3 na 2 i nie mogłem już niżej. Zauważyłem że przy wyższych obrotach ok 7 - 8 tyś problem delikatnie ustępował ale już przy 3-4 tys to i z 3 nie mogłem zrzucić. Mogę poprosić o radę czy to normalne i czy jest jakiś sposób rozwiązania problemu?? Dodam że sprawa dotyczy dużego zeta z "08r.
Z góry dzięki
Ostatnio zmieniony przez rakos80 dnia Pon 23:20, 26 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kacper0209
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:03, 27 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Jesteś pewien że masz dostatecznie dużo oleju ? Zmieniałeś go kiedykolwiek ? Może sprzęgło masz wytarte. Spróbuj podciągnąć linkę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rakos80
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:05, 27 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
oczywiście że zmieniałem, również były dolewki , tego staram się pilnować. Z linką już próbowałem , i nic.
|
|
Powrót do góry |
|
|
franek
Znajomy
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:10, 27 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Przepraszam za off, ale coś leciwe te skrzyneczki w naszych kawiarenkach.
Ostatnio zmieniony przez franek dnia Wto 19:11, 27 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:12, 27 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
masz jakiś opór na klamce od sprzęgła
rozumiem że jeździłeś już wcześniej na jakimś moto?
jak ogarniasz temat to z żuć dekiel od sprzęgła i wszystko będzie jasne
Ostatnio zmieniony przez waski-11 dnia Wto 19:13, 27 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:29, 27 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
franek napisał: | Przepraszam za off, ale coś leciwe te skrzyneczki w naszych kawiarenkach. |
i wszystkie miały 6700 przebiegu w dniu zakupu
|
|
Powrót do góry |
|
|
rakos80
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 23:18, 27 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
co do latania na moto to ten jest pierwszy ale zaczynam nim 2 sezon poprzednio nie było takich problemów. Na klamce nie ma żadnych oporów , sam niestety nie będę go rozbierał bo nie czuję się na siłach.
Co do przebiegu to miął 15 tys jak go kupiłem teraz ma ok 20 tys. Kawka serwisowana w łomiankach więc wątpię żeby miała jakieś większe usterki.
A czy regulacja cięgna może coś pomóc ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
rat
Zaglądacz
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GS Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:40, 31 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
proponuje sprawdzic ustawienie ciegna od biegow, zobacz czy nie zmienil Ci sie kąt na łapce ktora trzyma tą ośkę od biegów na zewnątrz skrzyni. być moze śruba sie tam poluzowała, no i zobacz czy przypadkiem wajha biegów ci nie chodzi z oporem. moze byc tak ze ciezko chodzi i jakby to powiedziec blokuje sie przy dolnej pozycji. mialem podobnie. u mnie znalazlem wlasnie 2 takie sprawy- 1. wajha biegow na podnózku chodził mega ciezko i blokowala sie rozkrec, przeczyc, wrzuc do nafty, moze wd40. druga sprawa to wlasnie ta obejma na osce mi sie jakos przestawila i jakis kąt. i biegi tez jakby znikay. poatym jak wrzucilem jakis bieg np. 1 lub redukujac wajha zostawala mi w dolnej pozycji. a skrzynie w zx9 byly pancerne, to i w z1000 powinny byc pancerne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rakos80
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Nie 0:28, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
dzięki kolego za podpowiedź , będę sprawdzał dodatkowo wstawiam go do serwisu na wymianę płynów wiec powiem im żeby dodatkowo sprawdzili tą bolączkę
Jeszcze raz dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
|
rakos80
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:57, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki za informacje i pomoce, jestem po naprawie i do wiadomości wszystkim jeżeli będą mieli podobny problem to będzie chyba pomocne.
tak jak pisał "RAT" u mnie było coś podobnego , przyczyną była dźwignia zmiany biegów która się delikatnie mówiąc zapiekła, zastała - zmieniać zmieniała biegi ale bardzo opornie - sposób - rozebranie nasmarowanie i na obecną chwilę działa bez najmniejszego problemu
|
|
Powrót do góry |
|
|
rat
Zaglądacz
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GS Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:16, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
przypuszczam ze problemem moglobyc umycie moto przed zimą, pewnie troche wody sie dostalo i przez zime troche moglo sie zastac. ciesze sie ze CI pomoglem oraz ze problem zniknął. czesto jest tak ze jezeli ma sie jakąś usterke to podejzewamy cos powaznego np wodziki, tryby w skrzyni. a zazwyczaj wychodzi błachostka
|
|
Powrót do góry |
|
|
rakos80
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:44, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
na szczęście obeszło się bez poważnych napraw co mnie cieszy,w to miejsce będzie można coś dokupić np. klamki he he dzięki i pozdr
|
|
Powrót do góry |
|
|
|