Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GibEx Fz
Gość
|
Wysłany: Pią 10:05, 26 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Na oko to chłop w szpitalu umarł, że tak powiem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Anuh-Z1000
Aktywny
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:45, 26 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
fabio
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemo84
Bywalec
Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:33, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Temat stary ale chciałem odswieżyć. Mam ten sam problem. Około 2 miesiące wstecz postawiłem motocykl na wymianę uszczelniaczy zawieszenia itp. Po wymianie tych uszczelniaczy coś zaczęlo mi trzec. Myslę sobie może klocki, może muszą się ulożyć czy cuś...ale ostatnio czyli wczoraj polecialem w dalszą trase i zauwazylem że nagrzewa mi się zajebiście jedna tarcza. Przy bliższych ogledzinach okazalo się że w jednym zacisku jest większa szczelina a w drugim nie ma jej wogóle. I tu sie rodzi pytanie o co chodzi bo nie rozumiem. Tarcza trze równomiernie o zacisk przy calym obrocie koła także według mnie nie ma bicia tylko poprostu jakby ten zacisk był za blisko z jednej strony. Może macie jakies propozycje o co chodzi, co się stalo....i co mam zrobić. Może zebrac troche pilnikiem zacisk?
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:40, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się że musisz rozebrać zacisk i nasmarować wszystkie gumki (tłoczki).
Zobaczyć czy się coś nie zapiekło.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:42, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Dokładnie jak kolega wyżej. Rozbierasz obydwa zaciski czyscisz i smarujesz tłoczki zeby lepiej odbijały. Jak to nie pomoze to pisz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemo84
Bywalec
Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:33, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
gdy zdjąłem zacisk to ruszalem tłoczkami, według mnie chodzą normalnie nie zacinaja się nie sa zapieczone. Po wciśnięciu dźwigni hamulca tłoczki wysuwaja się po czym wracają do środka. Zreszta według mnie to chyba nie w nich tkwi problem bo szoruje zacisk ob tarczę a nie klocki.... z druga stroną wszystko jest oki i tam jest luz miedzy zaciskiem a a tarcza taki żeby paznokiec wlożyć i nic nie szoruje....
Ostatnio zmieniony przez Przemo84 dnia Nie 19:36, 01 Lip 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:59, 02 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Może jak Ci koło montowali z powrotem to nie dali dystansu z jednej strony i masz na ośce przesunięte koło tak, że z jednej strony luz miedzy tarcza a klockiem jest duzy a z drugiej mały. Takie moje luźne przemyślenia. Może głupie ale warto sprawdzić cholera wie co te "szpece" z serwisu wykombinowali... Możesz sprawdzić też czy na pólkach masz lagi równo zamocowane, chociaż przy montażu koła i ośki to prostopadłość ośki do lag jest wymuszana.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:43, 02 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Przede wszystkim sprawdź czy fachowcy nie założyli koła odwrotnie, na oponie i na obręczy są strzałki pokazujące kierunek obrotu koła, na obręczy szukaj na jednej ze szprych.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemo84
Bywalec
Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:43, 02 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Dzieki serdecznie za porady jutro sprawdzę sposób zamocowania koła...może rzeczywiscie odwrotnie je zalożyli...obejrzę tez dystanse.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemo84
Bywalec
Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:19, 03 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Fuck...strzalki pokazują że koło dobrze się obraca....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemo84
Bywalec
Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:13, 03 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Problem rozwiązany, pomogła mi w tym szlifierka, tu zebralem troszkę zacisku , tu przyszlifowałem i chodzi jak lala może to mało profesjonalnie i wogole tak nie można ale teraz jest git.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:58, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Przemo84 napisał: | Problem rozwiązany, pomogła mi w tym szlifierka, tu zebralem troszkę zacisku , tu przyszlifowałem i chodzi jak lala może to mało profesjonalnie i wogole tak nie można ale teraz jest git. |
To tak trochę pojechałeś po bandzie
Ciekaw byłem,śledząc ten temat,jaka będzie przyczyna.....,a tu takie drastyczne zakończenie....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemo84
Bywalec
Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:25, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Najprostsze rozwiązania są najlepsze poza tym nie odczułem żadnej różnicy w hamowaniu, tarcza się nie grzeje nic nie szoruje....a zebralem tylko po okolo 1 mm w dwóch punktach także nie tak drastycznie....żadnej różnicy nie ma oprocz tego że teraz jest git.
Ostatnio zmieniony przez Przemo84 dnia Czw 18:56, 05 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|