Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Anuh-Z1000
Aktywny
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:00, 20 Lip 2008 Temat postu: Przednie tarcze ( HAMULCE) |
|
|
Mam maly problem. Tra mi przednie tarcze. Wiem ze w motorze tra tz slychac je ale u mnie jest troche za ostro. zaczelo sie to po tej zimie gdy pomalowalem felge czyli zdjecie tarcz i zalozenie ich sa tak samo wlozone jak byly wczesniej no i nowe klocki ktore sa tez poprawnie zainstalowane.
Sprawa wyglada tak ze po jakims konkretnym hamowaniu slychac takie chrobotanie metalowe.rozkrecilem dzis obydwa przednie zaciski wychuchalem tloczki odpowietrzylem je no i wszystko co bylo z tym zwiazane. lewy zacisk od wewnetrznej strony "tarczy" jest porysowany przez tarcze.klocki sa w polowie zywota. jestem jego pierwszym wlascicielem wiec nie bylo zadnych gleb ukrytych czy cos takiego. wedlug mnie jest walnieta tarcza ale czy to mozliwe po 15tysiacach bez zadnych ugleb itp? jeszcze slyszalem ze co jakis czas trzeba skontrolowac te sprezynki od plywajacych tarcz. troche dziwi mie to wszystko. Kto madry i pomoze cos
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:19, 22 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
A sprawdzales tarcze czy jest prosta ? Moze na jakies plaskiej powierzchni cos pokaze, jakies szklo czy cos w tym stylu. Wygiac sie mogla wlasnie od ostrego hamowania, jak masz klocki z dodatkiem metali (sinter) i przewody w oplocie to moze sila nacisku jest taka duza ze tarcza za bardzo sie nagrzewa ? Tylko "gdybam", za bardzo sie na tym nie znam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anuh-Z1000
Aktywny
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:30, 22 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
sprawa wyglada jeszcze ciekawiej bo tak... tarcza dolega jedna strona do zacisku i go trze. ale jeszcze nie tak ostro.a z drugiej strony czyli w drugim zacisku sa rowne szpary po jakies 2mm do zacisku a w tym co trze jest 0mm a z drugiej strony ok 5mm. sciagnalem zaciski jeszcze raz blotnik i postawilem go na stojakach. krecilem tym kolem i wygladalo wszystko na "oko" a mam dobre ze nie ma jakiegos wiekszego bicia.kiedys za to czyli w zime jak wkladalem kolo to zerwalem gwint w tej sztycy i ladze na dole. nagwintowalem to ta sama sruba od drugiej strony. moze to ma jakis w plyw na to.chodzi mi o to ze ta sruba jakos sciagnela troche lage na samym dole przez to ze krzywo poszlo. sam nie wiem. jutro zdejme to kolo i zobacze czy sa wszystkie tulejki, obroce je w druga strone tak radzil orzelZ1000 i zobaczymy czy tez tarcza bedzie tarla.jak nie tz ze tarcze szlag trafil albo wizyte w serwisie ktorej bardzo nie chce. nie lubie mechanikow jak i autobusow mam uczulenie
Co o tym myslisz?? ale nie o alegrii
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 10:30, 23 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Anuh-Z1000 napisał: | nie lubie mechanikow jak i autobusow mam uczulenie
|
Zalecam jednak wizytę w serwisie, zapraszam do mnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anuh-Z1000
Aktywny
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:32, 23 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
gdzie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 7:14, 24 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Anuh-Z1000 napisał: | gdzie? |
Do Piły
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anuh-Z1000
Aktywny
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:35, 24 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
haha no co ty troche daleko
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:38, 24 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Dzis bylem u Mariusza zamontowac crashpady (elegancko wyszlo, zero wibracji) i przy okazji pogadalismy na temat tej tarczy. Mozliwe jest ze kiedy zerwales gwint w ladze i nagwintowales go ponownie od drugiej strony, to zrobiles to krzywo. teraz pewnie masz tak ze laga jest skrzywiona wzgledem osi motocykla co wplywa tez na zacisk z klockami ktory idzie krzywo po tarczy. Jezeli zdemontujesz tarcze i sprawdzisz ze jest prosta to koniecznie sprawdz lage.
Szkoda ze nie zerknales od razu na poczatku na klocki bo bylo by po nich widac czy sa zdzierane rowno czy pod skosem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anuh-Z1000
Aktywny
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:39, 24 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
klocki sa rownomiernie zuzyte. dzis zdialem kolo i sprawa wyglada nastepujaco. zatarte lozyska w kole byly nowe na sezon,obrysowana "laga" w miejscu gdzie jest gwint dla sztycy sciaga ja w dol.chcialem obrocic kolo tylem do przodu by sprawdzic tarcze i nie stetety nie udalo sie bo gwint sciagnal sztyce i nara stanela. wie ktos jaki kaliber jest tam zeby to nagwintowac? mam nadzieje ze uda sie to nagwintowac w ladze bo na sztycy gwint jest dobry fadny i rowny.oddam profilaktycznie kolo z tarczami do sprawdzenia czy sa proste a i moze tarcze odrazu przetocze troszke .wiec beda nieoczekiwane wydatki lubie to na 99% obstawiam ten gwint jako przyczyn no i lozyska.chodz lozyska same nie powinny pasc ten gwint im pomogl.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anuh-Z1000
Aktywny
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:07, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
nie stety to nie byl gwint. kupilem dzis nazynke przegwintowalem, zebrala troche towaru.sztyca wchodzi ok. ale nadal obciera.opcja jest taka (nigdy nie zwrocilem na to uwagi) po dokreceniu kola zostaje 2mm szpara miedzy tulejka a laga. jak jest u was? na pewno sa do wymiany lozyska tak jak pisalem w poprzednim poscie. myslisz ze to ma wplyw na przesuniecie sie kola? tak samo sa troche "zranto-wiaciale " te tulejki w miejscach gdzie wchodza w lozyska. jesli to nie jest to to pozostale sprawdzenie czy felga, tarcza i laga sa proste.dlatego wiec jedzie zecik jutro do serwisu. tylko jest teraz pytanie gdzie bo serwisow nie lubie. mam 2 do wyboru, autoryzowane kawasaki MCS ale chyba nie chce po zakladaniu opon i porysowaniu felgi albo PJP warszawiacy wiedza co to jest.dam znac co i jak, jak na razie koszt naprawy 230zl + 100zl na ktore mnie zwalowal sprzedawca a ja nie zobaczylem bo wydal mi 100zl za malo.jutro jade do chu...ja zobaczymy czy odda w co watpie bo to Polska
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anuh-Z1000
Aktywny
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:13, 31 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
wymienilem dzis lozyska w przednim kole i nadal ta sama historia. cos mi sie wydaje ze skrzywilem lage. jak mi sie uda to jutro jade do serwisu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:27, 31 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
A moze krzywo lozyska nabiles ? W razie czego na allgro sa lagi do Z1000 i to dosc tanio.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anuh-Z1000
Aktywny
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:13, 01 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
nie no cerb bez takich a mozna wbic krzywo lozyska?? nie stety nie dalem rady nigdzie pojechac ale znow tam dzwonile chodzi mi o serwis. wlasciciel zadal mi pytanie czy bylo kiedys kolo zalozone odwrotnie chodzi mi o radial. bylo na jakies 500km. zaproponowal przelozenie tarczy lewa na prawa ze moze sie odksztalcila i ulozyla do drugiego zacisku.wiec z nadzieja poszedlem po pracy do motorku wiedzial bym przynajmniej czy to to bo mnie to juz denerwuje.jesli tarcze to bym przynajmniej kupil juz te powycinane z ebaya co podawalem linka bo tak to na zime dopiero chcialem je kupic ( kasa ) wiec nie bylo by tak zle.niestety nie to. ciekaw jestem co mu jest bez kitu.mam zamiar jutro tam w koncu pojechac bo duzo pracy mialem i nie bylo opcji sie tam wybrac. jutro mam wolne wiec tylko jakis kataklizm moze mnie powstrzymac.
Ostatnio zmieniony przez Anuh-Z1000 dnia Pią 21:17, 01 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:28, 01 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Nie neguje twoich umiejetnosci ale pracuje w PKS gdzie wydaje/sprzedaje czesci do naprawy samochodow, wierz mi nie takie cuda widzialem na warsztacie .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anuh-Z1000
Aktywny
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:52, 03 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
swirek bylem wczoraj w 2 warstatach jeden to pjp a drugi mcs kawasaki.w pjp stwierdzono ze to musi byc jakis defekt fabryczny felgi, lozysko wchodzi za gleboko do srodka ale chyba to nie mozliwe bo jest tam w srodku taka dluga tuleja. felga tarcze lagi sa proste a i na zlosc nic nie tarlo jak tam dojechalem. w mcs-i stwierdzil ze tarcza mogla sie przesunac dlatego ze jest pomalowana felga lakier odsunal tarcze ja wiem?? mam prosbe sprawdzcie u siebie szpare miedzy prawa tarcza a zaciskiem patrzac od przodu motocykla.patrzylem u swojego kolegi w Z1000 03r i ma tak samo jak ja ale jemu nie trze a szpary praktycznie nie ma z jednej strony.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|