Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nowax13
Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 23:09, 21 Cze 2012 Temat postu: Przerywa i to nie wina pompy ;/ z1000 2003r. |
|
|
Witam
może ktoś mi pomoże bo ja już nie wiem ;/
odwijam manetkę do oporu i pomiędzy 10000 a 11000 obrotów strasznie przerywa na pełnym zbiorniku i po wymianie pompy
żadnego błędu mie wyswietla i niby wszystko ok
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
nameless
Stary wyga
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: grudziadz Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:38, 21 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
ja wiem jaa wiem odpowiedz znajduje sie w??????????????? powitalni tak hhahahah
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Pią 6:52, 22 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Tak jak powyżej kolega napisal. Najpierw zapraszam do powitalni a potem sprawdz czy sie przewód paliwa nie zagiął gdzieś. Przyczyna wielu kłopotów szczególnie w tych Zetach
|
|
Powrót do góry |
|
|
nowax13
Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 9:13, 22 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
no zaraz wypije kawke i to sprawdzę
|
|
Powrót do góry |
|
|
nowax13
Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 14:00, 22 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
no ok przewód był deczko zagiety, wymieniony wyjechałem sprawdzić i dalej to samo 10-11 tyś przerywa na każdym biegu ;/
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:19, 22 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
przyczym moze być wiele takie jak :
moduł
świece
cewkofajki
zły kąt wyprzedzenia zapłonu ?
i wiele wiele innych
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:07, 22 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Kolego pytanie powstaje takie czy przerywa tak ja odciecie zapłonu czy tak jak by brakowało mu wachy??? może nagraj i wrzuć filmik??? bedzie łatwiej bo z twojego opisu nic nie wynika:(
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:35, 22 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
już wiem kolega może kolega na odcinie już jedzie ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:33, 22 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
masz oryginalne zegary Z odcina po 11 czyli niewiele po tym jak tobie
|
|
Powrót do góry |
|
|
nowax13
Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 13:35, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
więc tak licznik już od 2 lat mam od zx6r i normalnie odcina na 12tyś
a to przerywanie to tak jak by nie dopalał strzelał jak by chwilowy brak paliwa
a od 11 do odcięcia znowu idzie normalnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
nowax13
Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 18:32, 16 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
no i tak troszke czasu upłyneło i teraz jest tak
5 razy idzie pięknie na każdym biegu a następnie 2 razy przerwie
heheeee i co to jest ? dobrze że zaczyna się naprawiać
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:29, 10 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
no i dopadło również i mnie
tak na szybko, ostatnia jazda w deszczu ok 80 km,dalej sucho, moto na drugi dzień umyty i tak stał przez cały tydzień, pora przyszła na jazde, odpalił z bólem a właściwie coś ostatnio źle odpalał na zimnym, może tak miało być no ale ... zet dostał jakiegoś muła , szarpał, przerywał , ale to nie było tak jak przerywanie na świecach, V-max 200 i to z bólem...działo się to przy ok. 8-11 tyś.obr.
Podziękowania na forumowych kolegów na których zawsze można liczyć
a w efekcie to zasyfiona pompa paliwowa i to nie na tym śmiesznym filterku co aż ciężko to nazwać, tylko tam gdzieś w środku, jak wszyscy wiemy pompa jest nie rozbieralna kto nie rozbierał ten nie wie , jest tam taki zaworek bezpieczeństwa i kanały paliwowe , i tak nic nie miałem do stracenia to ...kompresor ,benzyna szmaty .. i wyszło a w zasadzie wydmuchało masę czarnego marasu , coś ala "rozpuszczona rdza" ( piszę to dla potomnych ). Po złożeniu zet odpalił od razu, dziś dopiero przekonałem sie o jego jakże skromnej mocy
to był inny moto
Opisałem ten przypadek tylko dlatego że ,lubię to forum,lubię zeta i może to będzie komuś pomocne, wniosek mi się nasuwa jeden,pompa chłodzona jest beną, jazda na rezerwie wiadomo do czego prowadzi, syf w paliwie ,ogólna wilgoć i ciul wi co jeszcze.Kolega który ma lub miał podobny problem niech się odezwie w tej sprawie .
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:35, 10 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Avator ja też już kiedyś o tym pisałem z tym , że ja tylko wyczyściłem ten he he he he filtrek i pomogło ale objawy dokładnie miałem takie same
|
|
Powrót do góry |
|
|
nowax13
Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 20:17, 10 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
no i z przykrością muszę powiedzieć że to robiłem ;/ u mnie nie pomogło
na szczęście u mnie przerywa od 10 tyś więc da się normalnie latać
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:53, 11 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
nowax13 Pisałem również o wężyku , który często się zagina podczas montażu zbiornika Ale pewnie już to sprawdziłeś No jest to zagwozdka Nie przychodzi mi do głowy inna znana mi przyczyna Dalej niestety obstaję przy winie tej pompy w zbiorniku sorry
|
|
Powrót do góry |
|
|
|