Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pagryf
Zaglądacz
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Gryfino Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:21, 29 Mar 2014 Temat postu: shimmy po założeniu kufra centralnego |
|
|
Cześć koledzy
Do z1000 2006 założyłem stelaż dedykowany Givi oraz kufer KAPPA K48N i tu zaczął się problem.
Przy założonym kufrze już od prędkości 40km/h przy puszczeniu kierownicy wpada ona masakryczne shimmy, wystarczy złapać kierownicę i jest ok, generalnie jak się jedzie nie czuć tego na dłoniach.
Jakieś pomysły na wyeliminowaniem tego zjawiska? poza poradą: Z nie jeździ się z kufrem.
Pozdrawiam
Paweł
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:47, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Z nie jeździ się z kufrem -.-
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mAti
Aktywny
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RRS Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:04, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
spróbuj inny kufer zamontować na próbę
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:45, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Jedynie mogę Ciebie pocieszyć , że na tą chorobę nie choruje jedynie BMW niestety nawet YAMAHA FJR 1300 ma takie objawy podejrzewam , że tutaj w gre wchodzi rozłożenie masy w kufrach ja na przykład mam kufer GIVI Tech 55l plus sakwy OXFORD 38l i nie mam takich problemów
Ostatnio zmieniony przez pitrak dnia Wto 13:25, 01 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:12, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
pitrak napisał: | Jedynie mogę Ciebie pocieszyć , że na tą chorobę nie choruje jedynie BMW niestety nawet YAMAHA FJR 1300 ma takie objawy podejrzewam , że tutaj w gre wchodzi rozłożenie masy w kufrach ja na przykład mam kufer GIVI Tech 55l plus sakfy OXFORD 38l i nie mam takich problemów  |
no prosze wszyscy mają a Pitrak nie ma .
nie ważne czy moto w plastyku czy golas czy Z1000SX a ja nie zgadzam sie z tym co mówi Pitrak ,
oczywiście rozkład masy ma znaczenie , ale nie do końca ...
A właśnie Pitrak rozszyfrowałeś skrót SX ??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Wto 6:26, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Nie zastanawiałem się nad tym wiem ,że "S" to firma Kawasaki przyznaje dla modeli głównie Europejskich i ma to oznaczać dodatkowe wyposażenie w owiewkę ale co do "X" to mogę jedynie się domyślać , że ma coś pochodnego z "X-em" od sporta ale to już tylko moje domysły A to wszystko co do moich domysłów to mogę przytoczyć malutki przykład z tego artykułu [link widoczny dla zalogowanych] Najważniejsze pogrubiłem
Cytat: | Pierwsze wrażenia z jazd Kawasaki Z1000SX
Lovtza
Ten motocykl jest nie tylko znakomita maszyna do szybkiej turystyki. To także znak nowych czasów i dowód zmian które dokonują się w podejściu klientów i producentów do motocykli.
Co prawda Kawasaki Z1000SX w wydaniu na rok 2014 nie przeszedł rewolucyjnych zmian, ale nowy model kryje w sobie kilka ciekawych nowości i z pewnością przypadną Wam one do gustu. Ta najważniejsza - nowy pakiet elektroniki, teraz obejmujący także system kontroli trakcji KTRC i bardzo dobrze przygotowany ABS z nowym układem hamulcowym. SX nawet przy dynamicznej jeździe pozostaje mistrzem stabilności i daje kierowcy poczucie pełnej kontroli nad motocyklem.
W czasach gdy wiele motocykli zwykło się nazywać "sportowo-turystycznymi", Kawasaki przypomina nowym SXem znaczenie i wartość sportowego akcentu w tego typu pojazdach. Próby pogodzenia sportowego potencjału z komfortem to trochę jak łączenie ognia z wodą i często kończą się mniej, lub bardziej dyskusyjnym kompromisem. Już teraz mogę powiedzieć Wam, że Zielonym ta sztuka zdecydowanie się udała i już niedługo na rynek trafi wyjątkowa pod wieloma względami maszyna. Za sterami Z1000SX jest dynamicznie, motocykl prowadzi się bardzo dobrze, hamulce działają porażająco dobrze, a pozytywne wrażenia podkreślają precyzja sterowania i sportowy charakter pracy czterocylindrowca. Oczywiście motocykl nie składa się z samych zalet, ale o wszystkich plusach dodatnich i ujemnych przeczytacie już wkrótce w naszym raporcie z jazd tą maszyną. |
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez pitrak dnia Wto 13:35, 01 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pagryf
Zaglądacz
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Gryfino Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:48, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedzi, sprawdzę jeszcze z innym kufrem, chociaż mam wrażenie że ten stelaż jest albo niedopracowany albo kupiłem niekompletny, dolne mocowanie jest na cybanty do stelaża zadupka a górne już tylko do plastiku schowka. Myślę nad dorobieniem uchwytu wewnątrz schowka który by usztywniał górne mocowanie i łączył ze je stelażem zadupka.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Śro 6:11, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Jakbyś miał chwilkę czasu to podrzuć zdjęcie jednej strony jak jest mocowany ten stelaż może faktycznie problem tkwi w mocowaniu tego mocowania a dokładnie rzecz biorąc miejsca mocowania mam na myśli obciążenie tyłu motocykla
Ostatnio zmieniony przez pitrak dnia Śro 6:15, 02 Kwi 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Śro 8:40, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Ja jak lece z samym centralnym to tez zadnej shimmy nie mam.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:28, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
zoltaibiza Ja nie mam z samym i z sakwami też nie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:32, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
pitrak napisał: | zoltaibiza Ja nie mam z samym i z sakwami też nie  |
No ja tez nic takiego nie zaobserwowałem a leciałem już w każdej możliwej konfiguracji i nic się nie dzieje.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:36, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Troszeczkę dziwne może faktycznie problem dotyczy mocowania
Ja latam w takim składzie "załadunkowym"
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pagryf
Zaglądacz
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Gryfino Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:22, 27 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Cześć
Chwilkę mnie nie było
Doszedłem czego mi brakuje dokładnie części nr 4 z poniższego pdf, jeśli ktoś miałby na zbyciu chętnie odkupię.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Paweł
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RobgiE
Świeżak
Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:26, 27 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
jak ja kupiłem stelaż tez tego brakowało wiec niestety musiałem dorobic
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pagryf
Zaglądacz
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Gryfino Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:32, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
już złożyłem zamówienie na taką blachę tylko z innym sposobem mocowania, rysunek znalazłem później
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|