Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacper0209
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:28, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Przez allegro silnik kupowałem. Sprzedawca zapewniał mnie że wystarczy podpiąć moduł pompę i gra. Niestety. ale immo jest przecież w komputerze a nie w silniku. Sory że nic nie pisałem ale nie było miałem internetu. Podpinałem dziada pod komputer diagnostyczny i wszystkie połączenia są sprawne na obu wiązkach także myślę że jest to problem osprzętu. Poszedłem krok dalej. Stacyjka wymieniona na oryginalną i .... okaże się do końca tygodnia czy to była jej wina. Nowe stacyjki podobno posiadają tranzystory bez których przepływ prądu jest niemożliwy.
Ostatnio zmieniony przez kacper0209 dnia Wto 14:31, 17 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:09, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
nom tam masz taki tranzystor ale mimo wszystko coś mi tu nie gra zadzwoń do kawasaki (serwisu) podaj im numer silnika i poproś o informacje skąd jest silnik chodzi o kraj na który dany silnik był wypuszczany to może pomuc w dalszych rozważaniach
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 9:28, 19 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
kacper0209 napisał: | Przez allegro silnik kupowałem. Sprzedawca zapewniał mnie że wystarczy podpiąć moduł pompę i gra. Niestety. ale immo jest przecież w komputerze a nie w silniku.. |
No dobra ale tym silnikiem coś steruje..i to jest włąśnie komputer.
Jak masz wiązkę z immo to przy stacyjce powinna być antena..Pestka ( nadajnik ) od immo jest w kluczyku..jak podłączasz inną stacyjkę z innym kluczykiem to za chuja nie odpalisz..Nawet jesli jest to orginalna stacyjka z innym kluczykiem.
Rozwiązanie jest takie byś wymontował moduł i oddał go do dorobienia kluczyka matki z nadajnikiem do immo..Niestety tania operacja to nie jest bo kwoty zaczynają się w ( w Warszawie ) od 800 pln za dwie pestki ( nadajniki ) matkę i zwykłą do tego kluczyk w który trzeba włożyć nadajnik.
Gdzieś mam numer do gościa który to ogarnia takie tematy.
Ewentualnie nadajnik przyklejsz gdzieś blisko anteny od immo. Minus jest taki ze w takim przypadku byle złodziej podejdzie. zobaczy ze się nie świeci kontrolka od immo i byle wkrętakiem płaskim odpali i pojedzie w siną dal...
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacper0209
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:55, 19 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
no dobra a teraz co jeżeli nie masz tam immo ?? Pestki żadnej nie masz
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:22, 19 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
to wszystko prowadzi do niczego aby rozjaśnic temat odpowiedz na kilka pytań:
1. Motocykl kupiłeś z uszkodzonym silnikiem czy nie?
2. Motocykl odpalał na rozwalonym silniku czy nie
3. Czy motocykl posiadał stacyjke jak go kupiłeś? jesli tak to prosze o fokę.
4. Czy motocykl posiadał wogóle silnik jak go kupiłeś?
5. Co znaczy kupiłem oryginalna stacyjke ? prosze o fotkę,
6. Czy dasz sobie urwać głowę że komputer który masz w moto nie jest przystosowany do stacyjki z imobilajzerem?
Moja propozycja jest taka: dogadujesz sie z kims na forum (mechanicznie sprawnym) kto nie posiada w swoim motocyklu imobilajzera, pakujesz motocykl na busa bądz lawete jedziesz do tego kogoś podłączasz czyjś komputer pod swoją stacyjke, i odpalasz moto, daje ci to dwa wyjscia, albo zepsuty komputer albo twój komputer przystosowany jest do imobilajzera, i wtedy wiesz juz co robic.
kolejna mozliwość troszke prostsza, wyjmujesz swój komputer, jedziesz do kawasaki i pytasz grzecznie czy to jest komputer z imo czy bez,
kolejna opcja wyjmujesz kompa , dogadujesz sie z kimś kto nie ma imo w swoim zecie jedziesz tam podmieniasz kompa jeśli moto nie odpala to wiesz że czeka cie wymiana kompa bądz jedo zestrojenie z nową stacyjka przystosowana do imobilajzera oraz dorobienie kluczy z imobilajzerem.
4 opcja znajdujesz na allegro kogoś kto ma cały zestaw (stacyjka, kluczyki, komp) dzwonisz że zapłacisz np. 200zł za sprawdzenie czy na tym zestawie moto odpali a jeśli odpali to zamiast tych 200zł poprostu kupisz ten zestaw. oczywiście wiąże to się też z tym że musisz do gościa jechać.
5 (nieładna raczej jej nie stosuj) kupujesz na allegro zestaw (komputer, stacyjka, klucze) spawdzasz czy moto na nim odpala jeśli nie to zwracasz go (zawsze masz 7 dni na zwrot)
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacper0209
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:14, 19 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
1. Nie kupiłem motocykla. Jak pisałem kupiłem silnik i wsadzam go do pojazdu swojej konstrukcji.
2. Silnik nie jest rozwalony. W temacie napisałem że silnik nie działa. Jak by działał nie pisałbym tutaj jak go odpalić
3. Jak pisałem. Kupiłem silnik i była przy nim tylko wiązka bez osprzętu.
4. Odpowiedzi już udzieliłem
5. Oryginalna stacyjka do kawasaki z1000 bez czerwonego pierścienia, do wersji bez immo
6. Głowę i wszystko inne.
Co do reszty to będę kombinował jak będę pewny że stacyjka nie rozwiązała problemu Pozdrawiam Kacper
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:18, 19 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
kacper0209 napisał: | 1. Nie kupiłem motocykla. Jak pisałem kupiłem silnik i wsadzam go do pojazdu swojej konstrukcji.
|
ma możesz się pochwalić co to za konstrukcja??
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacper0209
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:56, 19 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Buggy Jedno miejsce. silnik centralnie. napęd na tył. zabawy po pachy
[link widoczny dla zalogowanych]
ta sama buda.
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pią 0:11, 20 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
kacper0209 napisał: | Buggy Jedno miejsce. silnik centralnie. napęd na tył. zabawy po pachy
[link widoczny dla zalogowanych]
ta sama buda. |
no to mamy nowy rozdział w Zecie
Ostatnio zmieniony przez avator dnia Pią 0:15, 20 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacper0209
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany: Pią 0:19, 20 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
No nikogo w sieci nie spotkałem żeby pchał ten silnik do czegoś takiego. Zobaczymy co z tego będzie założę nowy temat jak silnik zagada Liczę że wertując forum znajdę parę ciekawych rozwiązań co do jego tuningu i ewentualnych napraw
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 10:48, 20 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Jak dajesz głowę uciąć że tam immo nie ma to idziesz punkt po punkcie w w silniku
Napisałeś wcześniej że wiązka na 100 % pospinana jest prawidłowo.
- Sprawdź czy jest i ogólny stan świec
- Sprawdź czy pompa podaje paliwo
- sprawdź czy nie poblokowały się przepustnice
- Możesz sprawdzić czy rozrząd dobrze ustawiony..
---Jest jeszcze czujnik położenia motocykla i jeśli silnik włożyłeś w inną konstrukcję to może ten czujnik przykręciłeś ( jest na wiązce )w złej pozycji..i on nie pozwala na odpalenie bo "twierdzi" że moto leży.
Inne tamaty nie przychodzą mi do głowy...Jeśli sądzisz że to może być stacyjka ( w co wątpie ) to do stacyjki dochodzi jeśli dobrze pamiętam 6 przewodów..możesz je przeciąć i połączyć wszystkie ze sobą...jak nie ma immo to powinien normalnie zagadać..
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacper0209
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:57, 20 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
w pierwszym poście napisałem. Przepustnice się regulują. Pompa i iskry nie ma, ale wszystkie połączenia są sprawne ( sprawdzone po podłączeniu pod komputer diagnostyczny ) czujnik położenia jest sprawny i jest odpowiednio zamocowany na tych świecach otrzymałem iskrę przy sprawdzaniu cewek Rozrządu nie tykałem Myślicie że po 22 000 km mógł się wysłużyć ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:46, 20 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Mógł się wysłużyć pierwsza zmiana wedle serwisu to chyba właśnie 22 000 km ale nie przeskoczyć o przeskoczeniu myślał bym przy 50 000 km poza tym co to ma do braku iskry mi to wygląda na jakiś problem z komputerem. ps. ostatnio miałem to samo jak rozebrałem moto tylko że mój nawet nie kręcił, przyczyną była słaba masa. pyzatym czy licznik nie jest jedną z rzeczy która przekazuje informacje do komputera? podejrzewam że go nie masz i że bez niego może moto mieć takie zaciachy ale głowy sobie urwać nie dam tak poprostu wnioskuje dziś sprubuje odpalić swoje moto bez licznika.
|
|
Powrót do góry |
|
|
filipek
Stary wyga
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:16, 20 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Odnośnie zegarów to Zet odpala bez nich. Sprawdzane empirycznie
Jeśli twierdzisz że stacyjke masz ok to ja celowałbym bardziej we włącznik zapłonu czyli ten sptryczek co jest po prawej stronie na kieronicy. Pozatym mam nadzieję że iskre sprawdzasz z podłączonymi wszystkimi świecami pod cewkofajki bo inaczej nie zabangla. Twierdzisz, że przeustnice ustawiają sie po przekręceniu kluczyka? Czyli self test działa co eliminuje nam wadliwość CPU. Na konieć proponuje Tobie załatwić z kądś chociaż na chwile licznik od takiego samego Zeta i sprawdzić czy pojawi się jakiś kod usterki
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacper0209
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:07, 20 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Silnik był podpinany pod komputer diagnostyczny. Jedyne błędy jakie wyskoczyły to brak czujnika znajdującego się w chłodnicy ( chłodnica od zx10 z innego okresu )
Podpinałem do niego zegary od er6 z 2006 roku i nic. Także problem nie leży w zegarach. Po przekręceniu kluczyka regulują się tylko przepustnice, połączenia do pompy i cewek jest sprawne więc gdzieś nie może przepłynąć prąd. Stawiam na stacyjkę i te tranzystory które mają nakierować prąd. Na Bank jest to wina osprzętu ponieważ na obydwóch wiązkach jest identyczny efekt.
Stacyjkę dopiero co podłączyłem do wyciągniętej wiązki. Pozostaje mi jeszcze skręcenie tego wszystkiego. W przyszłym tygodniu wszystko będzie jasne i napisze czy problem rozwiązała oryginalna stacyjka. Teraz matura więc mało czasu na grzebanie
Ostatnio zmieniony przez kacper0209 dnia Pią 16:16, 20 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|