Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DadanGR
Dołączył: 27 Lip 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:49, 13 Cze 2016 Temat postu: Stacyjka |
|
|
Siema,
problem ze stacyjką mam. Mianowicie kluczyk ciężko wchodzi, zacina się, Generalnie odpuściłem sobie nawet ostatnio blokowanie kierownicy, bo potem mam problem żeby odblokować i walczę z kluczykiem.
Też tak macie? Da radę coś wyrzeźbić z tym tematem? Czy pozostaje mi tylko wymiana stacyjki?
Z1000 2010-2013
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Misiaczq
Zaglądacz
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: FSL/FSU Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:53, 13 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
A próbowałeś wpsikać jakiś preparat typu wd40, czy jakiś odrdzewiacz? Mi w małym zecie ciężko chodził jak stal 2 tygodnie pod chmurką i nieźle lało, a ten pierdolniczek co ma zakryć wejście nie odbił i woda spokojnie wlatywala do środka, trochę szpreja kluczyk kilkadziesiat razy w te i na zad i działało lepiej niż po kupnie:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:49, 13 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Wyczyść stacyjkę i nasmaruj, ale nie używaj do tego WD 40. Ja stacyjki czyszczę zwykłym czystym spirytusem, dobrze wypłukuje syf i szybko paruje. Po wymyciu (wpuszczaj strzykawą kilka kropel i czyść kluczykiem, aż ten nie będzie suchy) nasmaruj preparatem, są takie specjalne do stacyjek (nie pamiętam teraz nazwy). Powinno działać
|
|
Powrót do góry |
|
|
kelso
Dołączył: 22 Kwi 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:44, 14 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Wd nigdy sie nie stosuje.... kup sobie smar silikonowy i psiknij na kluczyk..wloz i poprzekrecaj... bedzie dzialalo.. u siebie zawsze tak w kazdym moto robilem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Misiaczq
Zaglądacz
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: FSL/FSU Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:15, 14 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Nie używam wd40 jako smaru bo nim nie jest, ale jest dobry do wyplukania syfu z trudno dostępnych miejsc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andxx
Stary wyga
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:46, 15 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
kolego mialem ten sam temat. teraz juz do tego przywyklem i wiem jak mam kluczyk ustawic zeby sie przekrecal normalnie. NA poczatku bylo ciezko i tez myslalem o zmianie stacyjki.
Koniec konców zostalo i przywyklem...
p.s. psikani nic nie pomagalo...
|
|
Powrót do góry |
|
|
HubertG
Zaglądacz
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Marki Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:33, 15 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Prawdopodobnie masz lekko skrzywiony kluczyk w 1/3 długości metalu.
Wykrzywia się przy siłowym otwieraniu korka wlewu paliwa.
Miałem to samo. Po wyprostowaniu jest OK. Teraz jak otwieram wlew paliwa to go dociskam i wtedy kluczy idzie lekko i się nie krzywi. Sprawdź czy to to
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dicio
Z-zlot friend
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica Płeć:
|
Wysłany: Czw 4:01, 16 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
dokładnie miałem tak jak HubertG
był lekko zakrzywiony - po prostowaniu problemy znikły
|
|
Powrót do góry |
|
|
|