Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
uslizg sprzegla
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dtox
Zaglądacz



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakow
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:32, 22 Sie 2011    Temat postu: uslizg sprzegla
Hej,

Z1000 rocznik 2008
przebieg 20 tys km
olej ma 2000km (Ipone 10W50, ktory w Gixie spisywal sie rewelacyjnie)

jazda z pasazerem, sprzeglo wyregulowane prawidlowo.

5 i 6 bieg zerwalo mi sprzeglo kilka razy...

Jade powiedzmy na 4 tys obrotow, odkrecam manetke do oporu i przyspieszam. Miedzy 7-8 tys obrotow nastepuje uslizg sprzegla.
obroty wyskakuja na 9 tys i zatrzymuja sie, moto przyspiesza o wiele wolniej.

Co dziwne, nie ma uslizgu przy zmianie biegow w zadnej sytuacji.
Nie ma znaczenia czy zmieniam ze sprzeglem czy bez.
Spotkaliscie sie z czyms takim?

bede wdzieczny za pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:07, 22 Sie 2011    Temat postu:
Jak dla mnie to normalne obiawy zuzycia sprzęgła i odpowiedni przebieg na taka hisorię. poprostu w tym zakresie obrotów w którym Ci sie sprzęglo uślizguje zety prosto to ujmując oddaja najwiekszą moc na napęd i dlatego wtedy Ci sie sprzeglo uslizguje a nie robi tego caly czas bo poprostu nie jest dojechane jeszcze do końca. A wiec kłania sie wymiana sprzęgła oleju i filtra obowiązkowo pamietaj że zwłoka może zwiekszyc koszta o przekladki a nawet sprężyny które powinny jeszcze byc oki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dtox
Zaglądacz



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakow
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:32, 23 Sie 2011    Temat postu:
Aha...

Czy oplaca sie zatem zainwestowac w sprzeglo kevlarowe?
Czy charakterystyka tego sprzegla jest inna, czy tylko rozni sie wytrzymaloscia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:43, 23 Sie 2011    Temat postu:
Ja zawsze montuje sprzęgła racingowe przekładek raczej nie zmieniam + racingowe spręzyny ale z kevlarowym sprzegłem nie mam żadnego doświadczenia :/ pozatym wydaje mi sie że nie konieczne są aż takie konkretne zmiany poprostu widział bym taki sens jak bys zwiększył moc do 200KM.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dtox
Zaglądacz



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakow
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:51, 23 Sie 2011    Temat postu:
Roznica w cenie to 100zl, wiec moze warto?
Musze o tym gdzies poczytac, ale to jak wroce z trasy.

Co to znaczy sprzeglo racingowe? Czym sie rozni? Jakie przebiegi na nim robisz?
Jak to wyglada cenowo?
Podkladki powinno sie tez wymieniac z tego co wiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:34, 23 Sie 2011    Temat postu:
Cena podobna ja kupuje sprzegła EBS (racing) i jeszcze nie udało mi sie żadnego z tych sprzęgiel zabić wiec nie wien jakie przebiegi sie na nim zrobi 10000km. bez żadnego ale. a przekładki sie wymienia jeśli sa nieodpowiedniej grubości badz maja przebarwienia. gdzies na forum jest foto relacja z wymiany sprzęgla bardzo fajny materiał warto przejżeć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dtox
Zaglądacz



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakow
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:04, 23 Sie 2011    Temat postu:
masz namiar na jakis sklep internetowy gdzie jest wybor sprzegiel?
nic nie moge znalezc do mojego zeta ehhh
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:40, 23 Sie 2011    Temat postu:
Rzuć okiem na ten link dtox, może pomożę Tobie.
http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z750-z750-s,16/sprzeglo,139.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OxBown
Bywalec



Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:24, 23 Sie 2011    Temat postu:
sprzeglo przy 20tys??? to albo katowane albo przebieg nie teges. rozbierz, zobacz, zmierz!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dtox
Zaglądacz



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakow
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:05, 24 Sie 2011    Temat postu:
Wlasnie tez mnie to zastanawia.
Silnik chodzi ok, na hamowni to sie potwierdza. Oleju nie bierze wcale.
Sprzeglo mi slizgnelo moze ze 4-5 razy.
W weekend odstawiam do serwisu Kawasaki i niech sie doktoryzuja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:53, 24 Sie 2011    Temat postu:
miałem przy 20 tys. ten sam problem i pisałem na forum, tak jak mi Mariusz powiedział wymieniłem przekładki i tarczki i do dziś u kumpla jest OK. Wydaje mi się, że u Ciebie jest to samo, kitowanie robi swoje Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loozzz
Zetofil



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:12, 24 Sie 2011    Temat postu:
Szczerze mówiąc dziwi mnie to trochę, że przy 20tys pada sprzęgło.
Ja miałem 31 tyś i nic mi się nie działo.

Wiem, że jest to kwestia użytkowania, ale ja wcale nie latałem delikatnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:16, 24 Sie 2011    Temat postu:
pada pada nic nowego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dtox
Zaglądacz



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakow
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:38, 24 Sie 2011    Temat postu:
Jak kupilem moto, to sprzeglo bylo mocno naciagniete, tzn wystarczylo pociagnac max 2cm klamke, zeby wysprzeglalo calkowicie. Wydaje mi sie, ze to moze byc przyczyna przedwczesnego zuzycia.
Po zakupie wyregulowalem wg serwisowki i tak smigalem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dtox
Zaglądacz



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakow
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:06, 02 Wrz 2011    Temat postu:
jaja...

sprzeglo jest ok, wszystkie wymiary w normie... sprezynki ok, przekladki ok...

okazalo sie, ze tarcze byly suche!!! sprzego orginalne wg numerow... a tarczki suche...
po namoczeniu w oleju (24h) zlozeniu, skleja jak nowe... zadnych problemow...
dacie wiare?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin