Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:48, 07 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Na pewno wszystkie sruby siedza na swoich miejscach? Sprawdz czy ktoras z nich nie jest przypadkiem peknieta, mialem tak kiedys w swoim Zecie (2003r.). Z tego co pamietam to sruby od przodu silnika maja nakretki schowane w otworach i w moim jedna sruba puscila przy samej nakretce.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Camp3
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:01, 09 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Wszystkie sruby sa sprawdzone... dzwiek ewidentnie pochodzi ze srodka gdzies w okolicy pompy olejowej. Nie wiesz czy walek pompy olejowej powinien obracac sie swobodnie? Bo u mnie chodzi lekko a w pewnym momencie chodzi ciezej. Nie wiem czy to normalne.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
dr_
Dołączył: 04 Cze 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:13, 24 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Nikt jeszcze nie pisał o tym problemie w z800.
Czy w z800 również nie ma wałka wyrównującego i te wibracje występują ?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
Fazer-SX
Dołączył: 02 Lut 2016
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:00, 05 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Elo Wszystkim,
mały odkop... a może i nie.
Mianowicie: czy w modelu Z1000SX także spotkaliście się z wibracjami od silnika? Czytałem o tym na stronach ang. i niem., niektórzy twierdzą, że wibracje potrafią być dość silne. Czasem nawet odkręcają się śrubki czaszy (podobno).
Spotkaliście się z czymś takim i czy są tu różnice między rocznikami (podobno w 2014 Kawasaki osadziła w SXie podnóżki na gumach, żeby nie były tak silne wibracje jak w nakedzie Z1000)?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
grzeskuu
Dołączył: 11 Maj 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:29, 09 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
siema,
odnosnie wibracji zauwazylem cos ciekawego. dzisiaj z kolega postanowilismy wcyagnac db killera (arrow). brzmienie piekne no i glosniejszy rzecz jasna... przejechalem sie i jakie bylo moje zdumienie.. wibracje 50% mniejsze niz wczesniej. nawet powyzej 7 tys gdzie wibry na ramie i wszedzie byly dosyc odczuwalne to teraz sa o wiele lagodniejsze. nie wspomne juz o tym, ze moto plynniej przyspiesza. sprobujcie u siebie, moze to cokolwiek pomoze, u mnie dalo sporo !
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 7:50, 12 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Fazer-SX napisał: | Elo Wszystkim,
mały odkop... a może i nie.
Mianowicie: czy w modelu Z1000SX także spotkaliście się z wibracjami od silnika? Czytałem o tym na stronach ang. i niem., niektórzy twierdzą, że wibracje potrafią być dość silne. Czasem nawet odkręcają się śrubki czaszy (podobno).
Spotkaliście się z czymś takim i czy są tu różnice między rocznikami (podobno w 2014 Kawasaki osadziła w SXie podnóżki na gumach, żeby nie były tak silne wibracje jak w nakedzie Z1000)? |
Wibracje w Z1000SX są znośne do 7 tys. obr a powyżej są już natarczywe i nic tego nie zmieni. Wynika to z konstrukcji silnika, w którym jest tylko jeden wałek wyrównoważający. Ten motocykl nie bardzo nadaje się więc do dalekich podróży autostradowych, bo powyżej 160 km/h wibracje mocno dokuczają.
Na pocieszenie dodam, że w BMW S1000XR jest jeszcze gorzej.
W dużych motocyklach takich jak GTR, ZZR 1400 i inne są w silniku dwa wałki i to całkowicie załatwia sprawę wibracji. Wzorem spokoju był silnik w CBR 1100 XX - tym motorkiem można było ciąć 200 przez wiele, wiele setek kilometrów.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
|