Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 17:46, 21 Kwi 2009 Temat postu: Wibracje |
|
|
Cześc chłopaki ... nie pisałem o tym bo myslałem ze to tylko mój malutki kłopot ale okazuje sie ze nietylko ... a mianowicie ... jak i we wczesniejszym małym Zecie tak i teraz w duzy przy stałej predkosci ok 150-160 mam dziwne malutkie drgania które odczówalne są jako mrowienie w dłoniach czy nogach ... czy ma ktoś podobny objaw ... a moze ktoś potrafi pomóc zeby to zniwelowac ... ??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
loozzz
Zetofil
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:51, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
to norma... nie stresuj się. Silnik przenosi drgania na ramę...
U mnie też tak jest
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gromo
Świeżak
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płońsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 8:22, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ja mam dosc mocne wibracje powyzej 6tys/obr na kazdym biegu i szimmy przy puszczeniu kiery przy predkosci od 90 do 70km/h.Chyba efekt dzwona jaki moj motocykl przeszedl z poprzednim wlascicielem ale za bardzo sie tym nie stresuje bo prowadzi sie super jakby nie bylo
|
|
Powrót do góry |
|
 |
loozzz
Zetofil
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:37, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Te shimy to trochę martwią...
Mogą być dwa powody.
Albo mocno walony i raczej pozbywaj się szybko sprzęta, albo sprawdź przednią oponę.
Dobra rada... życie masz jedno stary.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 19:07, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Już za tydzien zrobimy maraton 1200km to sie przyzwyczaisz do wibracji.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gromo
Świeżak
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płońsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:54, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Nie wiem, sprzęcik mi dobrze lata, nie narzekam oprócz tych wibracji jest wszystko ok, prowadzi się prosto, musiałbym wskoczyć na innego Zeta, by porównać. Dla mnie jest ok. Latałem na Gixie 600 wcześniej i Zet o niebo lepiej się prowadzi. Oprócz tego miałem ok. 10 moto z mniejszą pojemnością.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gromo
Świeżak
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płońsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:32, 10 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Gromo napisał: | Ja mam dosc mocne wibracje powyzej 6tys/obr na kazdym biegu i szimmy przy puszczeniu kiery przy predkosci od 90 do 70km/h.Chyba efekt dzwona jaki moj motocykl przeszedl z poprzednim wlascicielem ale za bardzo sie tym nie stresuje bo prowadzi sie super jakby nie bylo  |
Problem naprawiony, przyczyną była przednia oponka.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
djpleban
Aktywny
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:40, 10 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
u mnie przednia opona była wymieniana/wyważana a wibracje nie ustały
poza tym panowie... panie potrafią wydawać kupę pieniędzy na urządzenia podłużnego kształtu wytwarzające drgania a wam to przeszkadza... hmm... to chba przez różnicę natury "ich" i naszej...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gromo
Świeżak
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płońsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:21, 10 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
hehehe dobre
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:27, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Zauważyłem u siebie, że na 4 biegu przy około 3tyś. obrotów jak dodam gazu, to na prawym secie czuję na stopie równomierne stukanie (jakby małym młoteczkiem). Wraz z rozpędzaniem stuk przyspiesza, ale jest on krótkotrwały i nie jest słyszalny w żaden sposób (czuć go jedynie na secie). Po złapaniu około 3.5rpm czuje już tylko mrowienie na secie. Na lewym secie tego nie czuć. Nie mam pojęcia co to może być. Mechanik mówi, że to wysokoobrotowe silniki i na niskich obrotach mogą być takie odczucia. Przejmować się tym czy olać?
Ostatnio zmieniony przez BoBaN dnia Wto 18:20, 06 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:59, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Powiem tak...olać. Od dawna wiadomo, że zeciory trzęsą się.
Przypomniała mi się taka sytuacja odnośnie trzęsiawki.
Pod koniec zeszłego roku po super spędzonym weekendzie z Arturozą, Kaliną, Miszą i Michem jechałem z powrotem do chaty A1 o z Gdańska do Torunia. Przy 220km/h tak się zaczeła trząść, żę naprawde i dosłownie na gały nie widziałem...żadnych szczegółów na drodze...dobrze że 3 pasy ruchu i wolne w dodatku. Wspomne tylko, że w mojej suce model S 2005 brak oryginalnej owiewki, końcówki kiery zastąpione aluminiowymi i troszkę odchudzona maszyna ogólnie. Jak osika Tak na marginesie...trasa ta pokonana została w ok. 50 minut i kosztowała prawie cały zbiornik paliwa...150 kilosów.
Zety trzęsą się ze strachu przed kierownikiem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:29, 09 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
gunter ja wiem jak twój zecior leci ..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:52, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
No właśnie Krzyś. Wtedy, kiedy byłem u Ciebie...co od rycha...czy do niego jechaliśmy ....zamieniliśmy się. Po raz pierwszy widziałem jak moja suka idzie...to ja tak jej nigdy po garach nie dawałem. Juz kiedyś pisałem o tym, jesteś testowym kierowcą.
Mihoo namówił mnie co do odkręcenia na max w drodze powrotnej...a że to była niedziela i pusto to też tak zrobiłem po raz pierwszy wtedy.
Przepraszam za off top.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Camp3
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:28, 07 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Witam. Podpinam się pod temat tyle że... mój zet ma metaliczne wibracje zaczynające się od 6 tys obrotów. Bieg jałowy czy podczas jazdy bez różnicy. Wibracje od strony sprzęgła i rozrządu. Zawory są w porządku, rozrząd również, kosz sprzęgła zmieniony, silnik przykręcony właściwie. Wibracje są tak uciążliwe że nie idzie jeździć i nikt mi nie powie że ten typ tak ma bo wcześniej tego nie było. Wiem że zety maja drgania ale nie takie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|