Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaLaZ
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:52, 30 Wrz 2013 Temat postu: Wkręca się na obroty i utrzymuje po skręceniu kierownicy |
|
|
Cześć,
Panowie, zauwazyłem ostatnio, że po skreceniu kiery w lewo i dodaniu gazu obroty spadaja bardzo powoli, tak jakby cos blokowalo powrot linki zdarza się też tak, że gdy zatrzymuje sie na skrecie w lewo, obroty sie podbijaja lekko... zrobilem oględziny amatorskim okiem, jednak nic nie wskazuje na to ze gdzies ta linka się blokuje, spotkaliście się z czyms takim ? nie chcialbym sie zdziwic w zlozeniu ze nagle gaz doda się bardziej niz ja chce
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:39, 01 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
A którędy u ciebie biegną linki gazu (mile widziana fota) ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:01, 01 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
no własnie , jak pisze mihoo,
1. masz za mocno skrecone dystanse do regulacji , lub jeden z nich .
2. sprawdź regulacje linki przy manetce gazu.
3. źle poprowadzone linki do przepustnic
4. jak masz problem to podaj w opisie o jaki moto chodzi , nie chce mi sie szukac jaki rocznik/moto posiadasz , ale od tego jest serwisówka
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GaLaZ
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: Wto 23:03, 01 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
w weekend dostarcze foty dzięki za zainteresowanie Panowie posiadam z1000 2013r. mat
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bazyn
Świeżak
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbkowice Śl. Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:23, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Mam podobnie przy skręceniu maksymalnie w lewo kierownicy, tak jak by się gdzieś linka blokowała i rolgaz działa dosyć opornie, przy skręcie w prawo wszystko działa super myślę że to chyba wina zbyt mocno naciągniętej linki - Z1000 z 2010r.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GaLaZ
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:36, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
wlasnie w prawo idealnie, dokladnie takie same odczucia odpuszczania gazu jak na prostej kierownicy próbowałeś coś z tym robic ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bazyn
Świeżak
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbkowice Śl. Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:39, 05 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Problem rozwiązany, okazało się że wystarczy tylko poluzować linki gazu na regulacji przy manetce i rolgaz działa płynnie niezależnie od skrętu kierownicy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GaLaZ
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:57, 06 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
wlasnie schodze do garazu sprawdze u siebie i dam znac
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GaLaZ
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:15, 06 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
powiem tak Panowie, linki już ok, ale kurwaaaaaaaaa mac niech piekło pochlonie mycie motocykla na działce no zesz kurwa mac, zeby miec takiego pecha i przebic tylna opone jakas jebaną sróbka .... moto w Olsztynie wiec chyba kurwa po sezonie,... dziękuje..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:27, 06 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Kuźwa,prawie jak w prawie Murphy'ego:
liczba usterek musi być taka sama.....
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GaLaZ
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:33, 06 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
no niech to szlag... a w Olsztynie jeszcze niby jest salon kawasaki i warsztat ale nie wiem czy mogę im zaufac w innym wypadku pozostaje wiezienie maszyny do warszawy...
łatac czy nie łatać ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:41, 06 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Wbijaj kołka i do końca sezonu polatasz,a później trochę przyjemności z palenia i w przyszłym roku sobie założysz nówkę - takie moje zdanie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GRUBY
Z-zlot friend
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:53, 06 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
znam ludzi co na kołkach parę tysi nawineli.. i nie narzekają..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GaLaZ
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:01, 27 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
wpierdzielilem kołek przyokazji psując dwa zobacyzmy jak bedzie...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|