Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
wyciek oleju z lagi
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buniek
Świeżak



Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:22, 07 Sie 2010    Temat postu: wyciek oleju z lagi
Dzisiaj po trasie zauważyłem ze przednia felga jest strasznie brudna jak się okazało przez nasze piękne drogi wylał się olej z lagi, uszczelniacze niby dobre i pytanie jak tam dolać tego oleju i jaki to ma być? chcę uzupełnić i zobaczyć co tam się dzieje. możliwe ze z jednej strony całkiem się wylał Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:22, 07 Sie 2010    Temat postu:
Jeśli olej wyciekł to do wymiany jest uszczelniacz. Wymieniłem bardzo dużo uszczelniaczy i większość z nich na oko wyglądała na idealne. Przy okazji wymiany poszukaj uszkodzeń na ladze (rysy, zadrapania) to one mogą powodować niszczenie uszczelniaczy. Ale jeśli zdecydujesz się na uzupełnienie oleju to robi się to przez górny korek, olej 10W, klucz 32mm. Jedyny problem jest taki że ilość oleju określa się odległością między powierzchnią oleju a górną krawędzią lagi, da się to zrobić dopiero po zdemontowaniu górnej nakrętki wraz z regulacją tłumienia, wyjęciu sprężyny i maksymalnym wciśnięciu lagi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buniek
Świeżak



Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:31, 08 Sie 2010    Temat postu:
Masz rację Mariusz dzięki za poświęcony czas Smile Jeszcze takie pytanie kupować same uszczelniacze czy razem z kapturkami przeciwpyłowymi? Bo słyszałem że te przeciwpyłowe można przełożyć stare a sam uszczelniacz ten w środku wymienić... Jak radzicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:14, 08 Sie 2010    Temat postu:
Kapturki wymienia się wtedy gdy są spękane lub zniekształcone przez korozję, zet jest dość nowym sprzętem więc powinna wystarczyć wymiana samych uszczelniaczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buniek
Świeżak



Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:29, 10 Sie 2010    Temat postu:
Wymienię jednak obydwa uszczelniacze i tu pytanie ile potrzeba oleju?

ps. kupiłem litrę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:32, 10 Sie 2010    Temat postu:
Najlepiej sprawdź w serwisówce 13-11

Całkowita ilość po demontażu
Lewa-450 ml
Prawa- 468 ml

Ale najlepiej zmierzyć odległość między powierzchnią oleju a krawędzią lagi, jak to zrobić pokazane jest na kolejnej stronie serwisówki 13-12
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MariuszZ1000
Bywalec



Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łowicz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:39, 19 Cze 2013    Temat postu:
Witam. Niestety dziś zauważyłem wyciek z lewej lagi ;( pewnie uszczelniacze do wymiany i moje pytanie jak je wymienić? z góry trzeba rozbierać po kolei czy jak? tam jest jeden uszczelniacz czy więcej w jednej ladze? Jakiej firmy kupić by nie rozleciało się po 100km ?

Ostatnio zmieniony przez MariuszZ1000 dnia Śro 13:42, 19 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:15, 19 Cze 2013    Temat postu:
Bierz przetestowane uszczelniacze [link widoczny dla zalogowanych],tylko jeśli sam będziesz wymieniał - a nigdy tego nie robiłeś,jest szansa że jak źle założysz,będziesz za 100km miał ten sam problem.
Rozkręcasz i popuszczasz śruby,wyciągasz od dołu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MariuszZ1000
Bywalec



Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łowicz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:35, 21 Cze 2013    Temat postu:
ok chyba dam do warsztatu 120 za komplet biorą plus czesci

Ostatnio zmieniony przez MariuszZ1000 dnia Pią 11:36, 21 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kacyk
Zaglądacz



Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:59, 12 Sie 2014    Temat postu:
Jako że zauważyłem dziś wyciek z jednej z lag (co jest dziwne bo były robione przed sezonem :/) mam pytanie- mamy jakiegoś nadwornego forumowego specjalistę od lag w Warszawie który ogarnąłby temat?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skandal_22




Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WWA

PostWysłany: Pią 18:12, 10 Kwi 2015    Temat postu:
Panowie podbijam temat.

Prawa laga zaczyna mi się pocić. Uszczelniacze wymienione równo sezon temu (max 5 tys. km.). Moto raptem kilka razy na kole, bez żadnego dzwona, zawieszeniem też nie dobiłem itp. Moje pytanie: czy to waszym zdaniem spieprz**a robota w warsztacie czy raczej wina samych uszczelniaczy. Jakie teraz kupić? Macie jakiś sprawdzony warsztat w Warszawie, a może ktoś z forum ogrania takie tematy?

Na samych lagach nie widzę żadnych wyżłobień, rys itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wheelie




Dołączył: 03 Wrz 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:47, 11 Kwi 2015    Temat postu:
Najprawdopodobniej wina uszczelniaczy bo tego nie można spieprzyć jak mówisz że przez 5 tys km było ok. Kupiłeś oryginalne uszczelniacze czy zamiennik ? Najlepiej podjedz lub do serwisu Kawasaki i zamów u nich orginał
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skandal_22




Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WWA

PostWysłany: Sob 13:07, 11 Kwi 2015    Temat postu:
Sądzę że włożony jest zamiennik. Części zamawial warsztat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:25, 13 Kwi 2015    Temat postu:
Moim zdaniem - wszystko można spieprzyć jeśli nie wie się jak lub robi na chama,z drugiej strony jeżeli latasz na kole i twardo lądujesz - też może być to przyczyną!

Przeczytaj temat od początku będziesz wiedział jaką masz alternatywę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skandal_22




Dołączył: 20 Wrz 2013
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WWA

PostWysłany: Śro 18:26, 15 Kwi 2015    Temat postu:
Dzwoniłem do salonu Kawy na Lopuszanskiej. Bez owijania w bawełnę dostałem info żeby brać zamienniki które są 2x tańsze niż oryginały. Do tego koszt wymiany 220 pln.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin