Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jamello
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:29, 29 Maj 2017 Temat postu: Z1000 03-06 Brak iskry i napięcia do pompy paliwa |
|
|
Witam wszystkich
Problem dotyczy zetki mojej mamuśki, otóż normalnie jeździła, użytkuje ją turystycznie, przyszedł dzień, w którym była na zlocie. Z tego co opowiadała to wszystko działało normalnie, za wyjątkiem jednego wystrzału, tak jakby strzelił w wydech, ale pracował silnik jak zawsze. Chwilę po tym zatrzymała się, zgasiła i już nie mogła odpalić. Okazało się, że pompka paliwa nie pracuje i jakiś mechanik chciał podnieść zbiornik i wtedy pompka zaczęła pracować. Odpaliła i radzili jej już nie gasić i wróciła do domu. Jak już zgasiła to już nie uświadczę pracy pompki (sama w sobie pracuje, gdy ją podpinałem), ale w ogóle nie dostaje napięcia z wiązki i również nie ma iskry. Zegary normalnie się przeładowują po przekręceniu stacyjki, chciałem wyeliminować czerwony przełącznik na kierownicy, ale on nie jest powodem.. Co radzicie, by przeglądnąć? Jakiś czujnik blokuje, taki jak np. czujnik położenia motocykla - i apropos, gdzie on się znajduje?
Dzięki z góry
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:27, 29 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Problem kolego dotyczy zupełnie czego innego,zajrzyj TUTAJ!
|
|
Powrót do góry |
|
|
MMisiek
Z-zlot friend
Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:04, 30 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Tak jak Mihoo wspomniał tam jest rozwiązanie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jamello
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:43, 30 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Wybaczcie, zapomniałem się przywitać podejrzenie jeszcze padło na przekaźnik ECU, który jest z prawej strony schowany za plastikiem zadupka.. Jeżeli był omawiany temat to gdzieś mi umknął
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:08, 31 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
A nie masz gdzieś przypadkiem przebicia? Sprawdź dokładnie wiązkę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jamello
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:22, 31 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Przeglądałem przewody jakie tylko mogłem, bo reszty nie chciałem odwijać z izolacji. Wygląda wszystko w porządku, tak samo bezpieczniki wszystkie sprawne, sprawdziłem nie tylko wizualnie, ale i multimetrem. A nie ma ktoś może przekaźnika pod ręką o numerze 27002-1062 Omrona? Gdyby ktoś mógł sprawdzić oporności między pinami (są cztery), bo tylko między dwoma widzę oporność, dwa pozostałe są "martwe", ale elektryk ze mnie cienki, jak naleśniki mojej żony..
Ostatnio zmieniony przez Jamello dnia Śro 15:44, 31 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jamello
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pią 6:59, 02 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Nie na nikt pomysłu co zrobić z tym problemem?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Crash
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2017
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przysucha Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:46, 02 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Odnośnie tematu, ja rozpocząłbym poszukiwania od wyłącznika awaryjnego w prawej manetce, później piny na stacyjce.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jamello
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:33, 02 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Wyłącznik awaryjny sprawdziłem w pierwszej kolejności, jest w porządeczku. Stacyjkę niby też sprawdziłem, ale może nie przyuważyłem dokładnie. Chociaż po przekręceniu kluczyka słychać pracę przepustnic, zegary się przeładowują i rozumiem, że to nie eliminuje winy stacyjki? Jedynie brakuje dźwięku pompki i na dodatek podczas kręcenia brak iskry.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jamello
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:14, 04 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Koledzy, który czujnik lub przekaźnik nie pozwoli podczas uszkodzenia na odpalenie? A dokladnie to chodzi o to napięcie do pompki paliwa i brak iskry?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tuchol
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:28, 05 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Odcięcia zapłonu masz :
Killer switch- manetka,
Stacyjka,
Stopka boczna,
Czujnik przechyłu (wypadku).
Sprawdź sygnały we-wy
Sprawdź prąd na bezpieczniku "ignition",
W stacyjkę pryśnij WD40
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jamello
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:09, 05 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Dziękuję, jeszcze posprawdzam. Niby z rozłożoną stopką odpalał, ale sprawdzę na wszelki wypadek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawka
Znajomy
Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:08, 05 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
jak nie odpala to moze imo? FI nie mruga?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jamello
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:46, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Właśnie nie mruga.. Jeszcze nie ogarnąłem, brak czasu. Ale może ten czujnik przechyłu.. Ale szkoda, że nie posiada złącza OBD podpiąłbym i dowiedziałbym się co go boli
Ostatnio zmieniony przez Jamello dnia Wto 9:53, 06 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tuchol
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:04, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
OBD nie ma, ale kotrolkę MIL ma. Pod siedzeniem masz luźny kabelek- musisz go do masy zewrzeć i odkodować.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|