Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
freeco
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Henryków Urocze Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:36, 28 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Ja bym sprawdził świece i zrobił pomiar kompresji. Może nie pracuje na wszystkich cylindrach.
Jeszcze warto zrobić kalibrację układu wtryskowego.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
kubul89
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pszczyna Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:50, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Świece wyminione Wtryski zsynchronizowane i dalej dupa blada... moto ma problem z zebraniem sie od dołu. Ma takiego muła ze jadac na pierwszym biegu majac ok 3 tys obrotów po odkreceniu manetki do końca (wydaje mi sie ze w tym momencie powinienem sie katapultowac w przestworza przeciez to jest litr) moto zaksztusi sie z 3-4 razy zaszarpie i zacznie powoli przyspieszac trzymając manete do końca dopiero przy ok 9-10 tys lekko zaczyna unośic przednie koło do góry Jadac wczoraj z kumplem (cb 1000) obaj jechalismy na 3 biegu ok 3 tys obrotów i w jednym momencie odkrecilismy do końca.... on wysrzelił do przodu a zet zaczał przerywac i powoli przyspieszac... cb wyprzedziła mnie o jakies 200 metrow pozniej zaczał hamowac. Sprawdzałem cisnienie pompy paliwa i tak: po przekreceniu stacyjki cisnienie wynosi 2.95 bar , jak juz skonczy pompowac spada do 2.7 ale w ciagu 10 sek spadnie do 2.5 i tam juz zostaje. pomysły mi sie skończyły. moze ktoś cos wymyśli na to?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
misssza
Aktywny
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:58, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
sprawdz kable wysokiego napiecia. Ew cewkofajki . Ciezko tak gdybac.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
freeco
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Henryków Urocze Płeć:
|
Wysłany: Czw 5:36, 23 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
kubul89 napisał: | .....................
Sprawdzałem cisnienie pompy paliwa i tak: po przekreceniu stacyjki cisnienie wynosi 2.95 bar , jak juz skonczy pompowac spada do 2.7 ale w ciagu 10 sek spadnie do 2.5 i tam juz zostaje. pomysły mi sie skończyły. moze ktoś cos wymyśli na to? |
Ciśnienie powinno być w miarę stałe i nie spadać poniżej 3.0 bar.
Są dwa wyjścia, albo pompa walnięta (co w Kawasaki nie jest niczym dziwnym),
albo zapchany filtr na pompie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:37, 23 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
kuba chyba już nic nie wymyślisz ,zgadamy się w next tyg. i się coś pomyśli .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:56, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
No to ja dolaczam sie do tematu...a wiec... zakupilem 3 dni temu kawke z 1000 2004r wszystko seria i oryginal...tlumiki kierunki itp. I ja mam tak w swoim,odkrecam mu gaz i do 6tys idzie jak koza ktora ma 500cm3 pod soba od 6tys jest strzal czybto ma tak byc w zecie?na codzien jezdze hornetem 919 2005r i powiem szczerze ze zboera sie 3x lepiej... do tego na hornecie majac 3tys obrotow stawiam go na kolo a zeta dopiero od 6tys moge uniesc...czy on ma taka charakterystyke pracy czy mam podobny problem do kolegi?nie probowalem go na maksa jeszcze odkrecic ale jutro to sprawdze na kazdym.biegu ile ma do odciecia i dam.znac a wy powiedzcie jak to wyglada u was z oddawaniem.mocy... p.s. wczesnjej latalem plastikami i byly o wiele zywsze
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RR
Zaglądacz
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SWD Płeć:
|
Wysłany: Wto 6:03, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
W 2 generacji jest strzał mocy przy 6k ale wcześniej nie jest aż tak zmulony jak piszesz, różnica jest wyraźna ale przy 3 na obrotomierzu też idzie w górę z gazu (na jedynce).
|
|
Powrót do góry |
|
 |
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Wto 6:57, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Wychodzi na to , ze jest zablokowany, jest z Francji i na dowodzie ma 72kw... mialem juz pare litrowek tyle ze sportow i wiem jak powinny mniej wiecej isc, a z 2biegu mozna go podniesc z samego gazu?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:50, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
u mnie jednak niewiem co to moze byc... jesli chodzi o zablokowoanie hmm chyba jednak nie ,bo na 1nce jedzie 116 i odcina 2 jedzie 155 i odcina na 3 jakos 195 pozniej 4 i dalej juz nei patrzylem na wyswietlacz, kreci sie do 11tys obrotow pozniej odbija...ale z tyum kolem to mam duzy problem, przed 6 tys sie nei podniesie, a robie tak jak w kazdym moto, bo gaz do 6tys, zamykam roll gaz on nurkuje wtedy na nowo mu odwijam i wstaje, ale jak nie dojdzie do 6tys to lipa... niema mocnych zeby stanal, nawet probowalem juz go samemu podnosic...i dalej dupa..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:19, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
michalkowal napisał: | u mnie jednak niewiem co to moze byc... jesli chodzi o zablokowoanie hmm chyba jednak nie ,bo na 1nce jedzie 116 i odcina 2 jedzie 155 i odcina na 3 jakos 195 pozniej 4 i dalej juz nei patrzylem na wyswietlacz, kreci sie do 11tys obrotow pozniej odbija...ale z tyum kolem to mam duzy problem, przed 6 tys sie nei podniesie, a robie tak jak w kazdym moto, bo gaz do 6tys, zamykam roll gaz on nurkuje wtedy na nowo mu odwijam i wstaje, ale jak nie dojdzie do 6tys to lipa... niema mocnych zeby stanal, nawet probowalem juz go samemu podnosic...i dalej dupa.. |
takie prędkości robi nie zablokowany Z
a obrotów gumy w serii nie pamiętam
sporo wyjaśniają wykresy z hamowni kolegów zajrzyj a dowiesz sie z skąd właśnie taka wartość RPM potrzebna
Ostatnio zmieniony przez waski-11 dnia Wto 18:21, 03 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:47, 13 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
wymienilem filtr powietrza, jest ciut poprawy teraz zbiera sie od 4,5 obrotow jednak to dalej nie litr... powyzej 6tys naprawde ladnie chodzi. czy ktos moze to mial u siebie? czy moze zety tak maja? za tydzien bede bebeszyl wydechy i je obcinal, moze to cos poprawi... a moze to calkowicie cos innego, moze to cos na pompie faktycznie, jak to sprawdzic?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:47, 13 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
michalkowal napisał: | wymienilem filtr powietrza, jest ciut poprawy teraz zbiera sie od 4,5 obrotow jednak to dalej nie litr... powyzej 6tys naprawde ladnie chodzi. czy ktos moze to mial u siebie? czy moze zety tak maja? za tydzien bede bebeszyl wydechy i je obcinal, moze to cos poprawi... a moze to calkowicie cos innego, moze to cos na pompie faktycznie, jak to sprawdzic? |
czytajac twoje posty to rzeczywiście masz jakieś problemy , dziura w mocy ,nie hamuje ,strach pomysleć co jeszcze ?
jak obetniesz wydechy to moze być nieciekawie ,
wiadomo od zawsze że KN( i podobne ) plus pusta rura = brakiem mocy
i to bedzie dopiero dramat.
Powodzenia
|
|
Powrót do góry |
|
 |
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Sob 8:21, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
problem z hamowaniem mam nadizej, ze rozwiaze sie we wtorek jak zmienie klocki na SBS, mam taka nadzieje bynajmniej
dziura w mocy... hmmm nieiwem jak to okreslic, po prostu zawsze bylem przyzwyczajony ze litr idzie momentem i od samego dolu, nie od 5tys... czytajac wczesniej wiele opini to mial mi lamac rece przy przyspieszeniu, a tak sie dzieje dopiero jak minie 7-8tys obrotow... moze to poprostu moje odczucie tylko... ale latam jescze na codzien hornetem 919 i on lamie rece od 3tys obrotow... nigdy kawami nie latalem bo bylem zwolennikiem hondy, ale sie przelamalem i teraz chce sobie nie ktore rzeczy jakos wyjasnic...
czyli jak wybebesze rure to szalu nie bedize oprocz tego ze bedzie glosniej tak?
to co lepiej zainwestowac w wydechy, a te zostawic w spokoju? msuze zmeinic rurki bo te sa za ciche... i slychac jakbym jechal na skuterku
a tu link do tego jak chodzi seria po wybebeszeniu i jak to zrobic
https://www.youtube.com/watch?v=BpKT-z5R560&list=PLm198ndkfae0dpePh0d86mPnoJJSH1eFu
Ostatnio zmieniony przez michalkowal dnia Sob 8:23, 14 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Sob 9:49, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
jak hamujesz to klamke dociskasz do manetki?
a propo pustej rury poczytaj sobie ten [link widoczny dla zalogowanych] albo [link widoczny dla zalogowanych]jeszcze go nie skończyłem jak znajdę chwile to dokończę.
Większośc i tak ma to w dupie ,albo się z tym nie zgadza , wasze motory wasza sprawa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:55, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
jak hamuje to klamka rusza sie maks 1cm, jest bardzo twarda, bo nowe klocki sa i dobrze odpowietrzone wiec raczej napewno to wina tych cudnych magicznych drewnianych klockow... wymienie a bede mial pewnosc, ja nie lubie kompromisow i lubie miec maszyne zrobiona na zicher wiec niemam nic w dupie... jak trzeba cos zrobic to siadam ze znajomym i grebie... wczoraj tak zasiedlismy i zawieszenie cale przestawialismy pode mnie wymienilem gaz itp. aby moto latalo jak nowe
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|