Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubul89
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pszczyna Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:55, 19 Kwi 2013 Temat postu: Z1000 2004r. zablokowany? dziura w mocy przy 5-6tys obrotów |
|
|
Siemano.
Od jakiegoś miesiąca jestem posiadaczem litrowego zetora i mam z nim mały problem. Czytałem o zablokowanych zetach do 100km i nie wiem czy z moim nie jest tak samo. Prześledziłem całe forum ale nie znalazłem odpowiedzi.Jeśli chodzi o blaszke ograniczającą otwarcie przepustnic to prawdopodobnie jej nie mam bo manetka ma duzy zakres obrotu (grubo ponad pol obrotu). Czytałem rownież o exupie ale to chyba rocznika 04 nie dotyczy? Coś widzialem na temat blokad na wydechu? Mialem wczesniej gxs-r 750 k1 i zet jest chyba słabszy od niej... na 2 biegu nie ma szans go dzwignąc na koło z gazu. Drugi problem to dziura w przyspieszeniu... od zeera idzie w miare dobrze pozniej przy 5-6 tys obr czuc jakby taką dziure a pozniej znowu ciągnie. CO moze byc tego powodem?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:44, 19 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
ciekawy przypadek...
KN, przelot? serwis był? ten rocznik exapa nie ma.
a może ropy nalałeś??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kubul89
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pszczyna Płeć:
|
Wysłany: Sob 5:43, 20 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
hehe nie, gnojówke tylko do klekota leje
moto w całkowitej serii ori wydech i filtr powietrza. ten ubytek mocy przy 5-6 tys nie jest jakis ogromny ale odczuwalny. bardziej martwi mnie to ze ciągnie jak dobra 600tka a nie litr. jak jest z wydechem, są w nim jakies ustrojstwa typu zweżki blokady czy cos w tym stylu? orientuje sie ktos?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Sob 7:47, 20 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
w tłumiku masz tylko katalizator, możesz się go pozbyć wycinajac go
[link widoczny dla zalogowanych] instrukcje
a co do mocy to jest zbliżony do dobrej 600
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kafarman
Aktywny
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice
|
Wysłany: Sob 9:16, 20 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Jak się będzie odczuwalnie pogarszać to pompę paliwa był wyjął i wyczyścił filtr (sitko) oraz zabudowany wypłukał
|
|
Powrót do góry |
|
 |
misssza
Aktywny
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:58, 20 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
poczekaj z wycinaniem itd jezeli filtra powietrza nie wymieniales. To jest pierwsza czynnosc jaka powinienes wykonac jezeli masz cos takiego ze odkrecasz i do pewnej predkosci sie rozpedza a pozniej prawie ze hamuje. Nawet przy dodawanii gazu.
Sprawdz w jakim stanie jest filtr
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:12, 20 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
jak Kafar powiedział , pompa paliwowa, ale filtra zabudowanego nie wyczyścisz, miałem podobny przypadek tylko przy wyższych RPM, nawalała pompa, ten problem poprawiono w 05r.
z resztą z Pszczyny masz do mnie nie daleko, można się spiknąć i obczaić
|
|
Powrót do góry |
|
 |
misssza
Aktywny
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:21, 20 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Ja mialem taki problem i rozwiazaniem byl filtr powietrza. Wiec mozna te dwie rzeczy sprawdzic
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kubul89
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pszczyna Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:50, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
dzieki chłopaki za rady, w tym tyg wyczyszcze ta pompe i postaram sie filtr wymienic i katy wyciąć. bede informował o postepach ! pozdro !
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kafarman
Aktywny
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice
|
Wysłany: Pon 8:49, 22 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Avator zgodzę się ,że nie wyczyścisz idealnie ale zawsze troszkę się da
ja mu dałem odwrotny obieg benzyny z pompki z jednoczesnym naparzeniem po nim śrubokrętem. Kolega się zdziwił jak zobaczył co miał w środku.
Kilkukrotna zmiana benzyny i kierunków płukania połączonych z ostukiwaniem i pacjent ożył.
Tylko ta jego to nie jechała szybciej jak 160 tak to było zawalone.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kubul89
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pszczyna Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:34, 27 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Siema Chłopaki !
Więc tak : Filtr powietrza wymieniony, katalizatory wycięte , pompka wyczyszczona, sciagnałem wydech i dolot w celu sprawdzenia czy nie ma jakis zwęrzek czy czegoś w tym stylu i nic takiego tam nie znalazłem. Moto dalej słabe:( Znajomy sprawdzał mi vin i z tego co mowił moto z fabryki wyszło bez zabezpieczeń.
V-max 220 obojetnie czy na 6 czy 5 biegu. Dałem sie wczoraj przejechac znajomemu który miał horneta 900 i mowil ze szedl o niebo lepiej. jakies pomysły ?? bo mi sie powoli kończą Avator skąd jestes i kiedy bysmy sie mogli spiknąc ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:51, 27 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
kubul89 napisał: | Siema Chłopaki !
Więc tak : Filtr powietrza wymieniony, katalizatory wycięte , pompka wyczyszczona, sciagnałem wydech i dolot w celu sprawdzenia czy nie ma jakis zwęrzek czy czegoś w tym stylu i nic takiego tam nie znalazłem. Moto dalej słabe:( Znajomy sprawdzał mi vin i z tego co mowił moto z fabryki wyszło bez zabezpieczeń.
V-max 220 obojetnie czy na 6 czy 5 biegu. Dałem sie wczoraj przejechac znajomemu który miał horneta 900 i mowil ze szedl o niebo lepiej. jakies pomysły ?? bo mi sie powoli kończą Avator skąd jestes i kiedy bysmy sie mogli spiknąc ? |
PW poszło
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kafarman
Aktywny
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice
|
Wysłany: Sob 23:57, 27 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
litrowy powinien iśc lepiej, mój mały tyle robi.
Fakt, że 5-ty i 6-ty bieg jest już tylko na oszczędność paliwa.
Kiedyś go w końcu sprawdzę na maxa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
misssza
Aktywny
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 2:35, 28 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Sam dzisiaj testowalem malego zeta i bylo 232 na blacie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kubul89
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pszczyna Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:46, 28 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
No właśnie Panowie coś jest ewidentnie nie tak tylko co? Jest możliwość ze ecu jest przyblokowany? jeśli nie on to co innego? jak sprawdzic czy on jest zablokowany?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|