Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lubon
Bywalec
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice - łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:48, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
no przecież masz serwisy koło siebie kawy uderz do nich będziesz miał bliżej
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
borocds
Znajomy
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zagłębie !!
|
Wysłany: Śro 20:58, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Dokładnie odległość nie jest problemem tylko pogoda i czas ;/ a co do ogranicznika to i tak cena przyzwoita za ściągnięcie blokady...
Przyznam szczerze, że nawet jeżeli jest zablokowany to myśle ze przeskok z 80 kucy na te 110 a pozniej 140 lepiej posłuży niż bym miał z miejsca zrobić taki przeskok..
I tak jak mówisz LUBON sprzedawcy pewnie nie beda chcieli jechac na hamownie ale nawet jezeli jest taki koszt jak mowisz to wydaje mi sie ze problem z kupnem we francji w miare dobrych pieniadzach i sciagniecie kaganca w PL to juz nie jest taki problem...
Podjadę w najbliższym czasie do kawy sie dowiedzieć co i jak sie je i jakie koszta
Dzięki za pomoc, odwdziecze sie jak wpadniecie do Inter Motorsu do katowic
|
|
Powrót do góry |
|
|
lubon
Bywalec
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice - łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Czw 8:28, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Akurat u Ciebie jest 200 zł a znajomy miał buella i musiał kompa ze stanów kupować bo nawet nikt softa nie mógł wgrać nowego i jeszcze był mechanicznie na przepustnicach przycięty trochę tu koszty żadne według mojej oceny. Czy duży przeskok? Zakładam że liczyłeś się z tym kupując go więc nie widzę powodu by jeździć kastratem - jeśli się czujesz na siłach. Koń Twój, Ty jego panem żeś.
Ostatnio zmieniony przez lubon dnia Czw 8:32, 13 Wrz 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
borocds
Znajomy
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zagłębie !!
|
Wysłany: Wto 20:22, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Ok znalazłem prawdopodonie co jest blokowane w z1000... jak można wstawić zdjecie w poscie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:49, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
borocds napisał: | Ok znalazłem prawdopodonie co jest blokowane w z1000... jak można wstawić zdjecie w poscie? |
Wszystko masz TUTAJ!
|
|
Powrót do góry |
|
|
borocds
Znajomy
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zagłębie !!
|
Wysłany: Wto 21:15, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Ok więc tak...pierwsza ilustracja od znajomego z serwisu. Oznaczenie FR na rynek francuski blokada
[link widoczny dla zalogowanych]
drugie foto, zlokalizowane w motocyklu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ogólnie to wygląda na to ze przez to cała przepustnica się nie otwiera. Zastanawia mnie jedynie fakty wolnego otworu powyżej tej ilustracji czy to po prostu w tym miejscu na górze z poczatku nie było tego "bolca" a ktos już go przełożył na dół, czy ogolnie nie powinno go być bo ze zdjęcia serwisowego wygląda na to że blokada jest na tym dolnym miejscu czyli tak jak na zdjęciu...
Jutro to wykręce...
poprawiłem fotosy // mihoo
|
|
Powrót do góry |
|
|
klasycznymaster
Zaglądacz
Dołączył: 05 Lip 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SOPOT Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:52, 21 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
odgrzewam kotleta:)
mam z1000sx z francji - zapierd... ale mimo to chce spr czy nie jest gdzies ograniczony..mozna po vin sprawdzic czy jest i gdzie blokowany? gdzie szukac blokady? z1000sx 2012
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:55, 22 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak w kawie ale u mnie w hondzie wystarczyło zadzwonić do serwisu Hondy i po vinie potwierdzili że zblokowana
|
|
Powrót do góry |
|
|
jopek
Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieniawa Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:57, 22 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Z ciekawości jak się odblokowuje ten model? Ja mam również z Francji i w papierach 78 KW, ale ktoś już we Francji chyba już zdjął kaganiec bo osiąga Vmaxa fabrycznego bez problemu
|
|
Powrót do góry |
|
|
klasycznymaster
Zaglądacz
Dołączył: 05 Lip 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SOPOT Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:00, 22 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
A powie mi ktoś o co chodzi z naklejka przy główce ramy? To jakies info gdzie jest blokowany? Caregory D type ZXT00G i taki obrazek z silnikiem i zaznaczone nr 2 pod zbiornikiem..moze to być opis gdzie go przyblokowano we Francji?[/img]
i wydaje mi sie ze gaz chodzi plytko:)
Ostatnio zmieniony przez klasycznymaster dnia Sob 19:30, 22 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:57, 23 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Wskazuje to na blokadę mechaniczną często się z tym spotykałem, zazwyczaj chodzi o uniemożliwienie, pełnego otwarcia przepustnicy, w sposób mechaniczny często jest to taka mała blaszka która nie pozwala na pełne dodanie gazu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|