Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kazus
Dołączył: 09 Cze 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:10, 24 Lut 2015 Temat postu: Z1000SX 2011 z Francji - zdławiony do 78kW |
|
|
Witam,
jak w temacie, po kupnie zorientowałem się że motorek nie ma pełnej mocy (w dowodzie francuskim 78kW). Przeszukałem forum ale nie znalazłem żadnych postów związanych z nowszymi modelami jak mój.
Zastanawiam się jak zdławiony jest ten motor, czy jest wmontowana jakaś blokada mechaniczna czy stosują tu raczej zmiany oprogramowaniu komputera.
Może ktoś ma doświadczenie z takim problemem i jak można go rozwiązać?
Pozdrawiam i szybkiej wiosny życzę
Paweł
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:13, 25 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Nie jestem pewny ale większość motocykli z Francji którym przywracałem moc miała wmontowane w króćcach przewężenie w postaci specjalnej podkładki, tu obawiam się że przy tak zaawansowanej technologi ograniczenie mocy jest na mapie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:56, 25 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Rozmawiałem z mechanikiem otrzymałem informację , że niektóre (np. YAMAHA) są blokowana elektronicznie ( tutaj przykład odblokowania na filmiku https://www.youtube.com/watch?v=yEjQESm07HE&gl=PL&hl=pl ) ale również spotkał się z blokowaniem mechanicznym i kolega twierdzi , że jak blokowane w "Fabryce" to na 100% jest blokada elektroniczna ale jak jest w warsztacie salonowym to może być blokada mechaniczna i to powinno być udokumentowane na dodatkowym dokumencie dołączonym do książeczki gwarancyjnej z informacją o blokadzie mocy Tyle się dowiedziałem
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:26, 25 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Kiedyś (2 lata temu) w jednym serwisie Kawy z Gdańska,dowiadywałem się jak sprawa wygląda ze zdjęciem blokady w Z1000 z 2010-2013 i wychodziło ok 300-400zł.
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:26, 25 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
do autora tematu
ale to i tak duzo koni, po co więcej ?
a że zablokowany? tak ma być i nie ruszaj tego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:14, 25 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Krzychu a Tobie po co turbo i nitro?
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:19, 25 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Paweł trzeba było coś z tym zrobić
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:52, 26 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Zadzwoń do serwisu kawasaki powinni wiedzieć jak jest zblokowany , ja w hondzie wymieniałem doloty i odblokowywałem kompa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
KubaR
Zaglądacz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie) Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:35, 17 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Żeby nie powielać tematu, dodam, że też mam zablokowanego Zeta chyba.
Na ecu mam naklejkę 21175-0277
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Chyba ponieważ Zet pochodzi z Francji, jak dobrze zapewne wiecie zmieniłem instalację elektryczną montując ABS.
Na zagramanicznym forum można wyczytać takie info: "I understand that your bikes are restricted to 100 hp in France, but how hard is it for you to bypass or remove the controls so you have the full power?? Are you able to restore full power to your Z1000SX? Yes it's possible and not very difficult in few minutes have to remove two things but in the case of an accident the insurance can be not working." Podane jest takie foto
[link widoczny dla zalogowanych]
Co to za część ta mała?
Idąc dalej, w starej instalacji owszem miałem taką wtyczkę z pętelką.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
W nowej wiązce elektrycznej mam takie coś
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Pytanie czy mimo zmiany wiązki nadal mam blokadę czy trzeba zdjąć zaślepkę z wtyczki i czy można odpalić moto bez tej zaślepki?
Na starej wiązce założyłem PC5 więc odczucie było i tak. Obecnie nie mogę powiedzieć, że jest tak samo czy ma więcej mocy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
borocds
Znajomy
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zagłębie !!
|
Wysłany: Śro 20:07, 20 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
To już Ci odpowiadam co to za mała część
Poruszaj sobie rolką od gazu i zobacz przy silniku jak pracuje Ci mechanizm otwarcia przepustnicy- jest to ŚRUBKA która jest wkręcona i brzydko mówiąć powstrzymuje otwarcie przepustnicy na 100%- ja u siebie po sprowadzeniu z francji zdemontowałem czyli odkręciłem i wrażenia były takie, że na 2 tygodnie póki nie oswoję się z przesiadka z 70 na 100 kucy nie odpalam 140 kucy w zecie
Nie wszystkie zety mają blokadę elektroniczną- ze wzgledu na branże mam częsty kontakt z kawasaki- i tam też pokazali mi tą śrubeczkę którą trzeba wykręcić.
PS.
Z pewnością serwisy kawy kasują za niby ściągnięcie kagańca elektronicznego którego nie ma a kasiorke kroją
Ostatnio zmieniony przez borocds dnia Śro 20:11, 20 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KubaR
Zaglądacz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie) Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:11, 20 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
borocds dzięki za podpowiedź, odpale tryb ecoboost
A co z wtyczką - zostawić zaślepioną czy nie?
Ostatnio zmieniony przez KubaR dnia Śro 22:01, 20 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
borocds
Znajomy
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zagłębie !!
|
Wysłany: Sob 21:30, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
wiesz co nie wiem dokladnie jak z ta wtyczka- nie chce Ci źle doradzić, natomiast u mnie w serwisie znajomi powiedzieli z moim modelu brak jest blokady elektrycznej tylko mechaniczna w postaci wkrętki tej małej srebrnej
|
|
Powrót do góry |
|
|
KubaR
Zaglądacz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie) Płeć:
|
Wysłany: Nie 7:43, 24 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy w dobrym miejscu szukam ale nie widzę tej śrubki w tym miejscu.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
ULOK
Świeżak
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LOP/LUB Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:47, 29 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
A to przypadkiem nie będzie ta obok śruby na gwiazdkę?gdzieś widziałem w necie zdjęcie takiej...
Okazuje się ze też miałem blokadę ale to trochę dziwne bo wszyscy piszą ze nie miał siły do 200 cięzko,u mnie tego nie było 230 spokojnie sobie latałem ale okazało sie ze blaszka ograniczająca jest(właśnie ją usunąłem)
Jeśli chodzi o tą wtyczkę to też ja mam,skoro nikt nie wie do czego jest to trzeba zdjąć i testować
a tu własnie ta fotka
http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z1000-z1000sx,11/z1000-2010rok-nowy-model-ogranicznik-mocy,5454-15.html
Ostatnio zmieniony przez ULOK dnia Pią 15:12, 29 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ULOK
Świeżak
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LOP/LUB Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:02, 30 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
No i po testach.
Po zdjęciu blaszki ograniczającej przepustnice jest znaczna poprawa powyżej 200 idzie teraz jak wcześniej do a po zdjęciu tej wtyczki przechodzimy na kolejny level. Teraz to jest moc
Także śmiało wywalić blaszkę, zdjąć wtyczke i cieszyć się pełną mocą
|
|
Powrót do góry |
|
|
|