Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Z1000SX 2011 z Francji - zdławiony do 78kW
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kazus




Dołączył: 09 Cze 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:10, 24 Lut 2015    Temat postu: Z1000SX 2011 z Francji - zdławiony do 78kW
Witam,

jak w temacie, po kupnie zorientowałem się że motorek nie ma pełnej mocy (w dowodzie francuskim 78kW). Przeszukałem forum ale nie znalazłem żadnych postów związanych z nowszymi modelami jak mój.

Zastanawiam się jak zdławiony jest ten motor, czy jest wmontowana jakaś blokada mechaniczna czy stosują tu raczej zmiany oprogramowaniu komputera.

Może ktoś ma doświadczenie z takim problemem i jak można go rozwiązać?

Pozdrawiam i szybkiej wiosny życzę Smile
Paweł
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:13, 25 Lut 2015    Temat postu:
Nie jestem pewny ale większość motocykli z Francji którym przywracałem moc miała wmontowane w króćcach przewężenie w postaci specjalnej podkładki, tu obawiam się że przy tak zaawansowanej technologi ograniczenie mocy jest na mapie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:56, 25 Lut 2015    Temat postu:
Smile Rozmawiałem z mechanikiem Smile otrzymałem informację , że niektóre (np. YAMAHA) są blokowana elektronicznie ( tutaj przykład odblokowania na filmiku https://www.youtube.com/watch?v=yEjQESm07HE&gl=PL&hl=pl ) Sad ale również spotkał się z blokowaniem mechanicznym i kolega twierdzi , że jak blokowane w "Fabryce" to na 100% jest blokada elektroniczna Sad ale jak jest w warsztacie salonowym to może być blokada mechaniczna i to powinno być udokumentowane na dodatkowym dokumencie dołączonym do książeczki gwarancyjnej z informacją o blokadzie mocy Smile Tyle się dowiedziałem Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:26, 25 Lut 2015    Temat postu:
Kiedyś (2 lata temu) w jednym serwisie Kawy z Gdańska,dowiadywałem się jak sprawa wygląda ze zdjęciem blokady w Z1000 z 2010-2013 i wychodziło ok 300-400zł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:26, 25 Lut 2015    Temat postu:
do autora tematu
ale to i tak duzo koni, po co więcej ?
a że zablokowany? tak ma być i nie ruszaj tego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:14, 25 Lut 2015    Temat postu:
Krzychu a Tobie po co turbo i nitro? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:19, 25 Lut 2015    Temat postu:
Paweł Smile trzeba było coś z tym zrobić
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madras
Z-zlot friend



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:52, 26 Lut 2015    Temat postu:
Zadzwoń do serwisu kawasaki powinni wiedzieć jak jest zblokowany , ja w hondzie wymieniałem doloty i odblokowywałem kompa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KubaR
Zaglądacz



Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:35, 17 Maj 2015    Temat postu:
Żeby nie powielać tematu, dodam, że też mam zablokowanego Zeta chyba.
Na ecu mam naklejkę 21175-0277
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Chyba ponieważ Zet pochodzi z Francji, jak dobrze zapewne wiecie zmieniłem instalację elektryczną montując ABS.
Na zagramanicznym forum można wyczytać takie info: "I understand that your bikes are restricted to 100 hp in France, but how hard is it for you to bypass or remove the controls so you have the full power?? Are you able to restore full power to your Z1000SX? Yes it's possible and not very difficult in few minutes have to remove two things but in the case of an accident the insurance can be not working." Podane jest takie foto
[link widoczny dla zalogowanych]
Co to za część ta mała?

Idąc dalej, w starej instalacji owszem miałem taką wtyczkę z pętelką.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

W nowej wiązce elektrycznej mam takie coś
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Pytanie czy mimo zmiany wiązki nadal mam blokadę czy trzeba zdjąć zaślepkę z wtyczki i czy można odpalić moto bez tej zaślepki?
Na starej wiązce założyłem PC5 więc odczucie było i tak. Obecnie nie mogę powiedzieć, że jest tak samo czy ma więcej mocy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
borocds
Znajomy



Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zagłębie !!

PostWysłany: Śro 20:07, 20 Maj 2015    Temat postu:
To już Ci odpowiadam co to za mała część

Poruszaj sobie rolką od gazu i zobacz przy silniku jak pracuje Ci mechanizm otwarcia przepustnicy- jest to ŚRUBKA która jest wkręcona i brzydko mówiąć powstrzymuje otwarcie przepustnicy na 100%- ja u siebie po sprowadzeniu z francji zdemontowałem czyli odkręciłem i wrażenia były takie, że na 2 tygodnie póki nie oswoję się z przesiadka z 70 na 100 kucy nie odpalam 140 kucy w zecie Smile

Nie wszystkie zety mają blokadę elektroniczną- ze wzgledu na branże mam częsty kontakt z kawasaki- i tam też pokazali mi tą śrubeczkę którą trzeba wykręcić.

PS.
Z pewnością serwisy kawy kasują za niby ściągnięcie kagańca elektronicznego którego nie ma a kasiorke kroją Smile


Ostatnio zmieniony przez borocds dnia Śro 20:11, 20 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KubaR
Zaglądacz



Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:11, 20 Maj 2015    Temat postu:
borocds dzięki za podpowiedź, odpale tryb ecoboost Razz
A co z wtyczką - zostawić zaślepioną czy nie?


Ostatnio zmieniony przez KubaR dnia Śro 22:01, 20 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
borocds
Znajomy



Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zagłębie !!

PostWysłany: Sob 21:30, 23 Maj 2015    Temat postu:
wiesz co nie wiem dokladnie jak z ta wtyczka- nie chce Ci źle doradzić, natomiast u mnie w serwisie znajomi powiedzieli z moim modelu brak jest blokady elektrycznej tylko mechaniczna w postaci wkrętki tej małej srebrnej Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KubaR
Zaglądacz



Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bychawa (lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:43, 24 Maj 2015    Temat postu:
Nie wiem czy w dobrym miejscu szukam ale nie widzę tej śrubki w tym miejscu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ULOK
Świeżak



Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LOP/LUB
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:47, 29 Maj 2015    Temat postu:
A to przypadkiem nie będzie ta obok śruby na gwiazdkę?gdzieś widziałem w necie zdjęcie takiej...
Okazuje się ze też miałem blokadę ale to trochę dziwne bo wszyscy piszą ze nie miał siły do 200 cięzko,u mnie tego nie było 230 spokojnie sobie latałem ale okazało sie ze blaszka ograniczająca jest(właśnie ją usunąłem)
Jeśli chodzi o tą wtyczkę to też ja mam,skoro nikt nie wie do czego jest to trzeba zdjąć i testowaćSmile




a tu własnie ta fotka

http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z1000-z1000sx,11/z1000-2010rok-nowy-model-ogranicznik-mocy,5454-15.html


Ostatnio zmieniony przez ULOK dnia Pią 15:12, 29 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ULOK
Świeżak



Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LOP/LUB
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:02, 30 Maj 2015    Temat postu:
No i po testach.
Po zdjęciu blaszki ograniczającej przepustnice jest znaczna poprawa powyżej 200 idzie teraz jak wcześniej do Very Happy a po zdjęciu tej wtyczki przechodzimy na kolejny level. Teraz to jest moc Twisted Evil Twisted Evil

Także śmiało wywalić blaszkę, zdjąć wtyczke i cieszyć się pełną mocąSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin