damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Śro 5:49, 09 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
REM napisał: | W 1995 oddając w dobre ręce yamahe xj650 turbo z 84 roku (miała 35000km) po 3 latach120000 jedynie płytki i łańcuszek był wymieniony po 85000- -ale do rzeczy - w każdym motocyklu sprawdza sie silnik czy nie wymaga dodatkowych wymian czy naciągow po około 12 000 kilometrach Fireblade exup wraz z zaworami płytkami tak ma w serwisie a silniki podobne |
To, co napisałem wcześniej - sprawdzenie a regulacja nawet w instrukcji Kawasaki macie Inspect i Serwis, to różnica... I wiadomo, że silniki wyrrzymają więcej, niż te 20-30 k przebiegu bez jakichś wielkich serwisów, no ale sprawdzić warto. Zwłaszcza, że chyba autor mówi o sprawdzeniu w używanym moto, które kupił - wtedy to chyba nikt nie powinien mieć oporu, aby prześwietlić moto od dołu do góry.
Ja na wiosnę będę u siebie robił przegląd na 12k i chłopaki z serwisu już mówili, że moto musi zostać dłużej u nich, bo to nieco większy serwis. Nie pamiętam dokładnie, co tam się robi przy 12/18 K, ale no już trzeba sprawdzić więcej, niż tylko olej i filtry. Jak znajdę chwilę to zeskanuję tabelkę czynności serwisowych od SX'a.
|
|