Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:23, 31 Paź 2016 Temat postu: Z1000SX - po jakim przebiegu regulacja zaworów |
|
|
Po jakim przebiegu robi się duży przegląd i regulację zaworów w Z 1000SX? Przy przebiegu 20 tys. km słychać na gorącym silniku cykanie zaworów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dicio
Z-zlot friend
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:28, 31 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Mi sprawdzali po 18 ale nie regulowali
i nie w SX
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Wto 7:08, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Duże przeglądy są co 18 tysięcy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dicio
Z-zlot friend
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:16, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
tak 18 - 24 idt....
Ostatnio zmieniony przez Dicio dnia Wto 10:18, 01 Lis 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:33, 02 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Właśnie znalazłem w instrukcji, że regulację zaworów w Z 1000SX robi się po przejechaniu każdych 42 tys. km.
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Czw 5:19, 03 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
kopi800 napisał: | Właśnie znalazłem w instrukcji, że regulację zaworów w Z 1000SX robi się po przejechaniu każdych 42 tys. km. |
To coś chyba źle przeczytałeś Zresztą, regulacja a sprawdzenie to też dwie różne rzeczy. Ciekawostka, w instrukcji znajdziesz info, aby wymieniać olej co 12 tys km, a wiadomo, że i tak pasuje robić to co 6 tys.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:56, 03 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
damiang napisał: | kopi800 napisał: | Właśnie znalazłem w instrukcji, że regulację zaworów w Z 1000SX robi się po przejechaniu każdych 42 tys. km. |
To coś chyba źle przeczytałeś Zresztą, regulacja a sprawdzenie to też dwie różne rzeczy. Ciekawostka, w instrukcji znajdziesz info, aby wymieniać olej co 12 tys km, a wiadomo, że i tak pasuje robić to co 6 tys. |
Myślę, że dobrze przeczytałem, chociaż mam egzemplarz z Anglii, ale to raczej nie ma znaczenia.
W instrukcji obsługi : "Motorcycle Owner's Manual" jest napisane "Valve clearance - inspect" - every 42.000 km (26.250 mile) czyli sprawdzenie luzu zaworowego: co 42 tys. km (26.250 mil).
Dzwoniłem do serwisu i powiedzieli mi, że jeśli jeżdżę normalnie, turystycznie, po normalnych drogach - to zawory sprawdzać według instrukcji, jeśli się jeździ wyczynowo ( tor, ciężkie warunki, itp.) to warto zrobić to szybciej.
Co do zmiany oleju: to się zgadza: co 12.000 km lub co rok, w zależności co nastąpi wcześniej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andxx
Stary wyga
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:51, 05 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Ja zrobilem przy 52 tys z tego co pamietam w ASO, powiedzieli na wstepie ze mialem zrobic przy 48 tys...
regulacja przepustnic
wymiana 4 plytek zaworowych i takie tam inne pierdoly....
|
|
Powrót do góry |
|
|
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 8:48, 06 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Andxx napisał: | Ja zrobilem przy 52 tys z tego co pamietam w ASO, powiedzieli na wstepie ze mialem zrobic przy 48 tys...
regulacja przepustnic
wymiana 4 plytek zaworowych i takie tam inne pierdoly.... |
Co serwis to obyczaj, ale to potwierdza tylko fakt, że regulacji zaworów nie robi się po 18 czy 24 tys. km.
A tak nawiasem który masz rocznik?
Ostatnio zmieniony przez kopi800 dnia Nie 8:50, 06 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andxx
Stary wyga
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:59, 06 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
dokladnie tak. nie wiem skad te liczby 18 czy 24???
Z1000 3 gen. 2010r
|
|
Powrót do góry |
|
|
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:03, 06 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
W sześć lat 52 tys. - nieźle - dużo frajdy - mam nadzieję, że bezawaryjnie!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andxx
Stary wyga
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:27, 08 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
bezawaryjnie w 100% mysle ze do 100 tys dobije no chyba ze w miedzyczasie cos sie pojawi wartego zmiany
|
|
Powrót do góry |
|
|
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:00, 08 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Andxx napisał: | mysle ze do 100 tys dobije |
No i to jest prawdziwy Motobajker!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andxx
Stary wyga
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:16, 08 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Motobajker KAWASAKI a jak!!
jak slysze ze przebieg 50 tys. to duzo na japonca to mi zal osobnika...
|
|
Powrót do góry |
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:06, 08 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
W 1995 oddając w dobre ręce yamahe xj650 turbo z 84 roku (miała 35000km) po 3 latach120000 jedynie płytki i łańcuszek był wymieniony po 85000- -ale do rzeczy - w każdym motocyklu sprawdza sie silnik czy nie wymaga dodatkowych wymian czy naciągow po około 12 000 kilometrach Fireblade exup wraz z zaworami płytkami tak ma w serwisie a silniki podobne
|
|
Powrót do góry |
|
|
|