Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kylek
Dołączył: 06 Wrz 2018
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:45, 15 Lip 2019 Temat postu: Zmiana klamek z1000sx 2017 |
|
|
Cze,
wstępnie sobie popatrzyłem i chciałbym tylko potwierdzić co by niczego nie urwać przy zmianie klamek na akcesoryjne np. [link widoczny dla zalogowanych]
Klamka sprzęgła:
1) Odkręcam mocowanie całej klamki przy kierownicy (2 imbusy);
2) Odkręcam czujnik sprzęgła (2x śruba krzyżakowa);
3) Okręcam od dołu nakrętkę trzpienia klamki (klucz 10mm) ;
4) Luzuję linkę i ją wyciągam
5) Skręcam w odwrotnej kolejności.
Klamka Hamulca:
1) Odkręcam nakrętkę trzpienia mocującego od spodu (klucz 10mm)
2) Okręcam trzpień od góry (śrubokręt płaski)
3) Skręcam w odwrotnej kolejności.
Dzięki za pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Crash
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2017
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przysucha Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:20, 17 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak w 1000, ale w 800 wykręcałem jedynie sworzeń, odchylałem klamkę do przodu i wyjmowałem trzpień linki z klamki. To wszystko. Montaż oczywiście w odwrotnej kolejności.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:04, 17 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Miałem i nie zmieniam z fabrycznych bo latają jak Żyd po pustym sklepie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kylek
Dołączył: 06 Wrz 2018
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:50, 18 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
W z1000sx nie da rady od spodu podejść z kluczem, bo przeszkadza czujnik , który wg mnie trzeba wykręcić.
Co do klamek to miałes identyczne czy takie dodatkowo łamane w połowie? Klamka kłamcę nierowna, tych dodatkowo lamanych nie chciałem,bo właśnie balem się luzów na sworzniach. Jak przyjdą i będą luźne to ich najwyżej nie założę, ale w poprzedniej cbr 600rr miałem podobne i były super.
Oryginalnie są niestety trochę zbyt daleko odsadzone nawet na minimum.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Crash
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2017
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przysucha Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:32, 18 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Mam właśnie łamane. na sworzniach nie ma zbędnego luzu, ale już w mocowaniu tak.
Skasowałem go podkładając pełną podkładką sprężynującą z kwasówki czy nierdzewki.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wolan
Dołączył: 10 Maj 2019
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:07, 23 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Nie ważne co zamontujesz zadbaj o to aby klamka sprzęgła była odpowiednio ustawiona i sprawdź czy dobrze pracuje. Ja kupiłem sx i przy przebiegu 16k km robiłem sprzęgło przez źle ustawione chińskie klamki. Ktoś zamontowal i cieszył się wyglądem a moto miało tarcze w stanie masakrycznym, nie wspominając o pokrzywionych przekladkach i wytartym zabieraku. Tak czy inaczej nie polecam oszczędzać na klamkach bo zły profil może Ci narobić trochę szkód. Pozdraeiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kylek
Dołączył: 06 Wrz 2018
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:34, 16 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Crash a mógłbyś podać głębokość i średnicę otworu w barylce klamki hamulca - to ten popychacz co pcha trzpien tloczyska. Chinole nie dołożyli do zestawu i muszę kombinować?
Dzieki bardzo
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Crash
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2017
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przysucha Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:09, 16 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Sorry kylek, ale nie wiem o czym do mnie rozmawiasz. Przyszły kompletne klamki nie pamiętam czy ze śrubami mocującymi w obejmie pompy i hamulca, ale bez zbędnych luzów jest po zmontowaniu na fabrycznych śrubach. Zdjęcie by pomogło. Jeżeli chodzi o otwór w klamce stanowiący oś jej obrotu to u mnie idealnie pasowała fabryczna śruba (sworznio-śruba). Natomiast, jak pisałem wcześniej był luz wzdłużny po osi sworznia który zlikwidowałem czymś podobnym [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kylek
Dołączył: 06 Wrz 2018
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Sob 7:55, 17 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
W środku klamki powinna być taka baryłka:
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie da się jej wyjąć z oryginału i powinna być dołączona do nowych klamek, niestety jej nie miałem. Gdzie dokladnie włożyłeś podkładkę, bo w klamce hamulca też mam luz w osi sruby montażowej.dzieki
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Crash
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2017
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przysucha Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:39, 17 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
popychacz- trzpień oryginalny
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kylek
Dołączył: 06 Wrz 2018
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:14, 17 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Dzieki za zdjęcie, u mnie niestety nie da się tak zrobić i dopóki nie kupię zamienników dobrej firmy będę pewnie śmigał na oryginalnych.
Edit: jednak udało się wytoczyć i wyfrezowac baryłkę, której brakowało i muszę przyznać, że klamki są spoko przynajmniej na razie. Bardzo dobrze wykonane, wygodny kształt i brak nadmiernych luzów, więc nie trzeba stosować podkładek itp.
Jak coś poniżej wrzucam Wam linka - można je brać!
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja akurat wziąłem krótkie czarne.
Ostatnio zmieniony przez kylek dnia Wto 12:58, 20 Sie 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|