Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makos
Znajomy
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:59, 10 Mar 2011 Temat postu: ... |
|
|
...
Ostatnio zmieniony przez makos dnia Czw 13:34, 25 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:16, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Zapieczone tłoczki w zaciskach, odpowietrzanie nic nie pomoże. Dzisiaj naprawiałem Suzuki GSXF z identycznymi zaciskami jak w Z750 i teraz żałuję, że fotek nie zrobiłem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:56, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Wiejski patent na naprawę tych obiawów (mi zawsze dzialał)
Potrzebujesz:
1.klucze do rozebrania zacisków
2.nowy płyn hamulcowy
3. papier ścierny (wodny) gramatura 1000
4. papier ścierny (wodny) gramatura 2000
5. papier ścierny (wodny) gramatura 3000
6. benzyna ekstrakcyjna
7. jeśli bedą popękane gumki przy tłoczkach to one
8. specjalny smar do tłoczków (kupisz go w każdym sklepie motoryzacyjnym) zwykły smar sie nie nadaje !!!!
Jak to zrobić??? (prosta sprawa)
1. zdejmij zaciski (oba) i wyjmij klocki
2. po czym musisz wciskac klamkę i dolewac płynu do zbiorniczka aż wyjdą tłoczki (musisz je wszystkie wyjąć)
3. sprawdzasz stan gumek i gumeczek uszczelniajacych jeśli jakieś sa popekane kupujesz nowe
4. odkręcasz wężyki ciśnieniowe od zaciśków zaciski wkładasz do miski gdzie dokladnie je myjesz benzynką ekstrakcyjną (gumki myj denaturatem bo on ich nie niszczy)
5. myjesz w benzynie wszystkie tłoczki
6. w wodzie papierem ściernym 1000 polerujesz wstepnie wszystkie tłoczki
7. w wodzie papierem ściernym 2000 polerujesz wstepnie wszystkie tłoczki
8. w wodzie papierem ściernym 3000 polerujesz ostatecznie wszystkie tłoczki (po tym polerowaniu tłoczki nie moga mieć rys muszą wygladac jak lusterko)
9. papierem ściernym 3000 polerujesz dziury w które tłoczki wchodzą (nie narusz przy tym żadnych gumek)
10. składasz tłoczki jesli byla taka potrzeba to z nowymi gumkami
11. zakręcasz wężyki ciścieniowe
12. zakładasz zaciski na miejsce z klockami i wszystkim innym co tam idzie
13. wlewasz nowy płyn
14. odpowietrzasz pompke
15. odpowietrzasz cały układ hamulcowy
16. wszystko musi śmigać jak nowe:)
Mariusz jeśli moge prosić to jak coś żle napisałem to mnie popraw. Z góry dziękuje.
Ostatnio zmieniony przez juby dnia Pią 14:15, 11 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:08, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Wszystko opisałeś idealnie.
Niestety benzyna niszczy elementy gumowe zacisków i można jej użyć tylko do mycia samego korpusu. Do mycia uszczelek i innych elementów gumowych polecam specjalny zmywacz do hamulców a i tak zbyt długie moczenie uszczelek w zmywaczu powoduje ich pęcznienie. Skuteczny i najbezpieczniejszy jest w takim przypadku zwykły denaturat bo nie niszczy gumy i idealnie zmywa pozostałości płynu hamulcowego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:17, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Poprawione.
Dziekuję Mariusz:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|