Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
heya088
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:12, 15 Cze 2014 Temat postu: amortyzator tył kawasaki z750 |
|
|
Witam ,
Nawiazując do zamieszczonego tematu przeze mnie : http://www.z1000.fora.pl/ogolne-z750-z750-s-z750r-z800,15/z750-dziwne-odglosy,8014.html dalej nie zlokalizowałem pisku który doprowadza nie do szału . Rozebrałem elementy amortyzatora tylnego i zauważyłem luzy jak na załączonym foto.
Mam w związku z tym kilka pytań:
- czy tuleje (strzałki białe) można osobno wymienić czy są integralną częścią "kołyski" nie wiem jak ta część się nazywa.
-czy miejsce które zaznaczyłem czerwonymi strzałkami powinno mieć luzy ? Gdyż obecnie są tak i to bardzo spore.
-jaka jest techniczna nazwa części tzw"kołyski"?czy można ją dokupić osobno ? czy jest integralną częscią amora?
[link widoczny dla zalogowanych][/img]
Ostatnio zmieniony przez heya088 dnia Nie 10:19, 15 Cze 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
misssza
Aktywny
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:36, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Sama nazwa tego elementu to jarzmo amortyzatora i mozna znalezc samo jarzmo na allegro np. Tuleje sa wymienialne. Ja np kiedys wymienialem same tuleje ale w innym motocyklu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:40, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ta tulejka to bieżnia wewnętrzna łożyska , powinno ją się wymieniać razem z łożyskiem Ale wiemy jak jest - wszystko kosztuje Te otwory w amorku nie powinny mieć zbyt dużych luzów
|
|
Powrót do góry |
|
|
misssza
Aktywny
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:57, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Sorki za wprowadzenie w błąd. Ja miałem dorobiona tuleje i wbita na spasowanie w otwór. Samo łożysko jednak u mnie luzu nie miało u Ciebie może być inaczej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
heya088
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:08, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki serdecznie za odpowiedź. Czy z uwagi na to że jest luz może przez to powstawać ten skrzypiący dźwięk ( jak stara kanapa) podczas jazdy ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:56, 16 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
@heya088
Moze cie naprowadze na cos innego, probowales przesmarowac sprezynę stopki? W GSXR mialem podobny problem co ty, w czasie jazdy przez wieksze nierownosci (garby, krawężniki) motocykl skrzypiał jak łóżko sprężynowe. Też podejrzewalem zawieszenie ale u mnie skrzypiala sprezyna mocujaca stopke do ramy. Skladala sie z dwoch sprezyn z czego jedna mniejsza byla w drugiej wiekszej. Prawdopodobnie byly juz troche wyrobione i po prostu nie trzymały sztywno stopki tylko ta bujała się w czasie jazdy.
Zreszta problem jest latwy do sprawdzenia bo jezeli to zawieszenie to psiknij tam WD40 i sie przejedz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
heya088
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:06, 22 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Rozbierałem już ta sprężynę ponieważ ktoś odwrotnie założył czujnik od "zapobiegania przed ruszeniem na biegu gdy stopka jest otwarta" lecz nie sprawdzałem tego miejsca. Sprawdzę i dam znać. Dzięki bardzo
|
|
Powrót do góry |
|
|
heya088
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:52, 09 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie zlokalizowałem źródło pisku. Problemem był brak śruby mocującej silnik na wysokości cylindrów. Śruba mocująca ramę oraz silnik z lewej strony motocykl. Chciałem również podziękować koledze z serwisu Kawasaki Rzeszów który naprowadził mnie na ten trop. Dzięki serdeczne raz jeszcze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:04, 10 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
heya088 napisał: | Panowie zlokalizowałem źródło pisku. Problemem był brak śruby mocującej silnik na wysokości cylindrów. Śruba mocująca ramę oraz silnik z lewej strony motocykl. Chciałem również podziękować koledze z serwisu Kawasaki Rzeszów który naprowadził mnie na ten trop. Dzięki serdeczne raz jeszcze. |
Zdaje się,że już gdzieś czytałem identycznego posta?!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|