Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Biegi i szarpanie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HappyKamil




Dołączył: 23 Cze 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czudec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 1:12, 23 Cze 2016    Temat postu: Biegi i szarpanie
Mam kilka problemów z moją zetka:
1.Motocykl niemiłosiernie szarpie przy dodawaniu i odejmowaniu gazu, im wyższy bieg tym mniejsze szarpanie. na pierwszym biegu jest dość natarczywe i żeby dodać gazu przy małej prędkości(15/20km/h) trzeba naprawdę napraaawde delikatnie dodać gazu i podobnie przy dojeżdżaniu do np.świateł moto przy 18km/h zaczyna dosłownie zabkować..
2. podczas zmiany biegów raz na jakiś czas zdarzy się taki dziwny przeskok, kiedy naciskam na wajchę zmiany biegów to idzie wajcha do pewnego momentu i dopiero przy puszczaniu sprzęgła doskakuje do końca (takie kliknięcie) i z regóły przy zmianie biegów wystepuje szarpnięcie i musze naprawde szybko zmienić bieg żeby wszystko gładko się odbyło chodź i to nie zawsze pomaga ale może to mieć coś wspólnego i 1 punktem i moim jeszcze małym doświadczeniem z motocyklem
3.przy przytrzymaniu obrotów na biegu jałowym na 6tyś obrotów i gwałtownym odpuszczeniu moto gaśnie (szczególnie na zimnym silniku) ale też potrafi w jeździe nawet przy 3 tysiącach obrotów przy wciśnięciu sprzęgła go zdusić do 500 obrotów nawet dodając gazu nie bardzo chce reagować dopiero jak po 2/3 sekundach wrócą obroty jest dobrze). jak już zgaśnie to przez chwile ciężko go odpalić

Dodam że łańcuch jest dobrze naciągnięty, sprzęgło wymienione, zabierak tylnego koła też nie ma luzu(przynajmniej jak patrzyłem na szybko po robocie), set od zmiany biegół przeczyszczony i nasmarowany, obroty jałowe miałem ustawione na 1500 ale skręciłem je na około 1200. Proszę o pomoc Wink wyeliminowanie nawet jednej wady będzie świetną sprawa Wink Z góry dziękuje za odpowiedzi


Ostatnio zmieniony przez HappyKamil dnia Czw 1:15, 23 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 6:25, 23 Cze 2016    Temat postu:
Objaw jaki opisujesz w punkcie "1" wskazuje na "zapłon" Sad tylko jeżeli tam nikt nic nie "majstrował" to nie powinno być takich "efektów" Sad Z drugiej strony opisujesz , że było robione sprzęgło Sad tam szukałbym rozwiązania.
- czy aby linki sprzęgła nie są za bardzo naciągnięte ;
( luz na dźwigni sprzęgła 2-3 mm)



Zacznij od najbardziej prozaicznych rzeczy Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HappyKamil




Dołączył: 23 Cze 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czudec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:49, 23 Cze 2016    Temat postu:
Sprzeglo bylo robione po moim zakupie poniewaz sie slizgalo Smile i efekt wijania biegow troche zlagodnial Smile w sensie wczesniej czesto na postoju nie moglem wbic jedynki tylko musialem go popchac na pol sprzegle z reszta jest cos takiego ze po wbiciu luzu z 2 biefu i szybkim odpuszczeniu sprzegla jest takie stukniecie czasami Smile luz ustawiony prawidlowo Smile dziwne bo silnik chodzi podczas jazdy naprawde rowno nawet przy jezdzie ponizej 3 tysiecy obrotow
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kelso




Dołączył: 22 Kwi 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:32, 23 Cze 2016    Temat postu:
odnosnie pkt 1 - czesto powodem szarpania moto jest .... luzny łańcuch. sprawdz naciąg i ewentualnie wtedy szukaj innych objawow.. jakos nie przychodzi mi do głowy co moze byc powodem szarpania oprocz ewentualnie jakiegos drastycznego przerwania doplywu paliwa...wiec moze wtryski?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HappyKamil




Dołączył: 23 Cze 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czudec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:00, 23 Cze 2016    Temat postu:
Tak jak napisalem w pierwszym poscie lancuch jest dobrze naciagniety :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:40, 23 Cze 2016    Temat postu:
Dopisz z łaski swojej jakiego modelu/rocznika/przebiegu dotyczy problem oraz kto wymieniał sprzęgło i co dokładnie było w nim robione!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klimek
Świeżak



Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:53, 23 Cze 2016    Temat postu:
Świece w jakim stanie?
Coś nie tak z podawaniem paliwa/przepustnice


Ostatnio zmieniony przez klimek dnia Czw 23:55, 23 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HappyKamil




Dołączył: 23 Cze 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czudec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:19, 24 Cze 2016    Temat postu:
Z750 z rocznika 2006 przebieg 37 tysiecy a sprzęgło wymieniane przez sprawdzonego mechanika motocyklowego. Wczoraj zmniejszyłem jeszcze troszeczkę obroty jałowe na ciepłym silniku do 1150 około i efekt zabkowania jakby trochę zelżał jednak można zauważyć że przy nawet wolnym zwalnianiu obroty potrafią spaść o jakieś 150/200 obrotów na chwilke. Co to świec to dopiero na weekendzie będę miał okazje sprawdzić jednak patrząc na to że motocykl mam od niedawna to muszę ogarnąć co i jak ;D

Serwis Bike Factory w miejscowości Wzdów może ktoś kojarzy Wink

Z wymienianych rzeczy to w lutym olej z filtrem przez poprzedniego właściciela i filtr powietrza k&n ale wymieniłem go na seryjny bo moto lubiał się jakby trochę dławić na niskich obrotach Wink


Ostatnio zmieniony przez HappyKamil dnia Pią 9:28, 24 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klimek
Świeżak



Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:31, 24 Cze 2016    Temat postu:
Jeśli masz gdzieś oryginalny filtr to załóż go do testowania. Może ten k&n nie podoba się elektronice
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:43, 24 Cze 2016    Temat postu:
Dalej nie napisałeś czy wymienione zostały tylko tarcze,czy były mierzone przekładki oraz sprawdzony kosz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HappyKamil




Dołączył: 23 Cze 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czudec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:33, 24 Cze 2016    Temat postu:
Wymieniane były tarcze i sprężyny a reszta była dobra a filtr wymieniłem na oryginalny i nie dławi się już przy jezdzie na wolnych obrotach ale to już wcześniej zrobiłem Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klimek
Świeżak



Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:30, 26 Cze 2016    Temat postu:
HappyKamil napisał:
Wymieniane były tarcze i sprężyny a reszta była dobra a filtr wymieniłem na oryginalny i nie dławi się już przy jezdzie na wolnych obrotach ale to już wcześniej zrobiłem Wink

spróbuj zajrzeć w przepustnice czy nie masz tam syfu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arczi225




Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubasz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:55, 27 Cze 2016    Temat postu:
A dlaczego miałeś tak zawyżone obroty (1500) ktoś coś majstrował przed sprzedażą.Wymień świece i zrób w warsztacie synchro przepustnic ,łańcuch 3cm luzu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HappyKamil




Dołączył: 23 Cze 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czudec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:36, 28 Cze 2016    Temat postu:
Hmmm.. A bawil sie ktos ustawianiem polozenia tps ? Bo sporu podobnych klopotow slyszalem z tym czujnikiem tylko w innych motocyklach a servisowka za dobrze nie tlumaczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siwy666




Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:50, 09 Sie 2016    Temat postu:
i co rozwiązałeś problem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin