Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HappyKamil
Dołączył: 23 Cze 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czudec Płeć:
|
Wysłany: Czw 1:12, 23 Cze 2016 Temat postu: Biegi i szarpanie |
|
|
Mam kilka problemów z moją zetka:
1.Motocykl niemiłosiernie szarpie przy dodawaniu i odejmowaniu gazu, im wyższy bieg tym mniejsze szarpanie. na pierwszym biegu jest dość natarczywe i żeby dodać gazu przy małej prędkości(15/20km/h) trzeba naprawdę napraaawde delikatnie dodać gazu i podobnie przy dojeżdżaniu do np.świateł moto przy 18km/h zaczyna dosłownie zabkować..
2. podczas zmiany biegów raz na jakiś czas zdarzy się taki dziwny przeskok, kiedy naciskam na wajchę zmiany biegów to idzie wajcha do pewnego momentu i dopiero przy puszczaniu sprzęgła doskakuje do końca (takie kliknięcie) i z regóły przy zmianie biegów wystepuje szarpnięcie i musze naprawde szybko zmienić bieg żeby wszystko gładko się odbyło chodź i to nie zawsze pomaga ale może to mieć coś wspólnego i 1 punktem i moim jeszcze małym doświadczeniem z motocyklem
3.przy przytrzymaniu obrotów na biegu jałowym na 6tyś obrotów i gwałtownym odpuszczeniu moto gaśnie (szczególnie na zimnym silniku) ale też potrafi w jeździe nawet przy 3 tysiącach obrotów przy wciśnięciu sprzęgła go zdusić do 500 obrotów nawet dodając gazu nie bardzo chce reagować dopiero jak po 2/3 sekundach wrócą obroty jest dobrze). jak już zgaśnie to przez chwile ciężko go odpalić
Dodam że łańcuch jest dobrze naciągnięty, sprzęgło wymienione, zabierak tylnego koła też nie ma luzu(przynajmniej jak patrzyłem na szybko po robocie), set od zmiany biegół przeczyszczony i nasmarowany, obroty jałowe miałem ustawione na 1500 ale skręciłem je na około 1200. Proszę o pomoc wyeliminowanie nawet jednej wady będzie świetną sprawa Z góry dziękuje za odpowiedzi
Ostatnio zmieniony przez HappyKamil dnia Czw 1:15, 23 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Czw 6:25, 23 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Objaw jaki opisujesz w punkcie "1" wskazuje na "zapłon" tylko jeżeli tam nikt nic nie "majstrował" to nie powinno być takich "efektów" Z drugiej strony opisujesz , że było robione sprzęgło tam szukałbym rozwiązania.
- czy aby linki sprzęgła nie są za bardzo naciągnięte ;
( luz na dźwigni sprzęgła 2-3 mm)
Zacznij od najbardziej prozaicznych rzeczy
|
|
Powrót do góry |
|
|
HappyKamil
Dołączył: 23 Cze 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czudec Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:49, 23 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Sprzeglo bylo robione po moim zakupie poniewaz sie slizgalo i efekt wijania biegow troche zlagodnial w sensie wczesniej czesto na postoju nie moglem wbic jedynki tylko musialem go popchac na pol sprzegle z reszta jest cos takiego ze po wbiciu luzu z 2 biefu i szybkim odpuszczeniu sprzegla jest takie stukniecie czasami luz ustawiony prawidlowo dziwne bo silnik chodzi podczas jazdy naprawde rowno nawet przy jezdzie ponizej 3 tysiecy obrotow
|
|
Powrót do góry |
|
|
kelso
Dołączył: 22 Kwi 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 8:32, 23 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
odnosnie pkt 1 - czesto powodem szarpania moto jest .... luzny łańcuch. sprawdz naciąg i ewentualnie wtedy szukaj innych objawow.. jakos nie przychodzi mi do głowy co moze byc powodem szarpania oprocz ewentualnie jakiegos drastycznego przerwania doplywu paliwa...wiec moze wtryski?
|
|
Powrót do góry |
|
|
HappyKamil
Dołączył: 23 Cze 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czudec Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:00, 23 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Tak jak napisalem w pierwszym poscie lancuch jest dobrze naciagniety :/
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:40, 23 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Dopisz z łaski swojej jakiego modelu/rocznika/przebiegu dotyczy problem oraz kto wymieniał sprzęgło i co dokładnie było w nim robione!
|
|
Powrót do góry |
|
|
klimek
Świeżak
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruszów Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:53, 23 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Świece w jakim stanie?
Coś nie tak z podawaniem paliwa/przepustnice
Ostatnio zmieniony przez klimek dnia Czw 23:55, 23 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
HappyKamil
Dołączył: 23 Cze 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czudec Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:19, 24 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Z750 z rocznika 2006 przebieg 37 tysiecy a sprzęgło wymieniane przez sprawdzonego mechanika motocyklowego. Wczoraj zmniejszyłem jeszcze troszeczkę obroty jałowe na ciepłym silniku do 1150 około i efekt zabkowania jakby trochę zelżał jednak można zauważyć że przy nawet wolnym zwalnianiu obroty potrafią spaść o jakieś 150/200 obrotów na chwilke. Co to świec to dopiero na weekendzie będę miał okazje sprawdzić jednak patrząc na to że motocykl mam od niedawna to muszę ogarnąć co i jak ;D
Serwis Bike Factory w miejscowości Wzdów może ktoś kojarzy
Z wymienianych rzeczy to w lutym olej z filtrem przez poprzedniego właściciela i filtr powietrza k&n ale wymieniłem go na seryjny bo moto lubiał się jakby trochę dławić na niskich obrotach
Ostatnio zmieniony przez HappyKamil dnia Pią 9:28, 24 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
klimek
Świeżak
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruszów Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:31, 24 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Jeśli masz gdzieś oryginalny filtr to załóż go do testowania. Może ten k&n nie podoba się elektronice
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:43, 24 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Dalej nie napisałeś czy wymienione zostały tylko tarcze,czy były mierzone przekładki oraz sprawdzony kosz?
|
|
Powrót do góry |
|
|
HappyKamil
Dołączył: 23 Cze 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czudec Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:33, 24 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Wymieniane były tarcze i sprężyny a reszta była dobra a filtr wymieniłem na oryginalny i nie dławi się już przy jezdzie na wolnych obrotach ale to już wcześniej zrobiłem
|
|
Powrót do góry |
|
|
klimek
Świeżak
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruszów Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:30, 26 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
HappyKamil napisał: | Wymieniane były tarcze i sprężyny a reszta była dobra a filtr wymieniłem na oryginalny i nie dławi się już przy jezdzie na wolnych obrotach ale to już wcześniej zrobiłem |
spróbuj zajrzeć w przepustnice czy nie masz tam syfu
|
|
Powrót do góry |
|
|
arczi225
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubasz Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:55, 27 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
A dlaczego miałeś tak zawyżone obroty (1500) ktoś coś majstrował przed sprzedażą.Wymień świece i zrób w warsztacie synchro przepustnic ,łańcuch 3cm luzu
|
|
Powrót do góry |
|
|
HappyKamil
Dołączył: 23 Cze 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czudec Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:36, 28 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Hmmm.. A bawil sie ktos ustawianiem polozenia tps ? Bo sporu podobnych klopotow slyszalem z tym czujnikiem tylko w innych motocyklach a servisowka za dobrze nie tlumaczy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siwy666
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: podkarpackie Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:50, 09 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
i co rozwiązałeś problem?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|