Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
blokada - odcięcie przy 7 tyś obr.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 9:44, 29 Kwi 2011    Temat postu: blokada - odcięcie przy 7 tyś obr.
Witam,
Jestem szczęsliwym posiadaczem małego Zeta z 2006 r. Pojawił się problem po zimie - na jej okres wyciagnałem akumulator i po włożeniu "obudziła" się fabryczna blokada. Odcina mi przy 7 tyś obrotów, dodam że motocykl jest sprowadzony z Niemiec, przed zimą wszystko było ok.
Ma ktoś jakieś rady>? ewentualnie miejsce w okolicach trójmiasta gdzie mogę tę blokadę ściągnąć - rozkodować?chyba że można to ogarnąć samemu.??
z góry dziękuję i pozdrawiam

Bartek
Powrót do góry
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:42, 29 Kwi 2011    Temat postu:
Słuchaj !!!!! A czy to na pewno jakaś elektroniczna blokada ? Smile Ja miałem coś takiego z tym , że to nie była żadna blokada Wink Po prostu przez zimę jakieś zabrudzenie dostało się do pompki ( tej : [link widoczny dla zalogowanych] )
I efekt miałem dokładnie taki jak opisujesz Wink Z tym , że czasem on był a czasem obcinał przy 5500 obr/min a 6500 obr/min Wink Także przed grzebaniem w komputerze, sprawdź czy to nie coś takiego Wink


Ostatnio zmieniony przez pitrak dnia Pią 11:44, 29 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabloniec
Stary wyga



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:51, 29 Kwi 2011    Temat postu:
pitrak napisał:
http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26/Type/Fuel_Pump/MakeID/3/Make/Kawasaki/YearID/47/Year/2006/ModelID/3788/Model/Z750S/GroupID/115596/Group/Fuel_Pump


ej a nowa Z tez tam jest bo za cholere nie moglem znalezc??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:52, 29 Kwi 2011    Temat postu:
Zobacz sam na Ronayers Wink
[link widoczny dla zalogowanych]
Masz tutaj wszystkie roczniki Wink Powodzenia Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:56, 29 Kwi 2011    Temat postu:
barth 1,jedź na małą konsultację do "Marvel'a" i gadaj z Grzegorzem;powinien pomóc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 18:53, 29 Kwi 2011    Temat postu:
dzięki chłopaki za podpowiedzi,
Właśnie spojrzałem do niemieckiego briefu i widzę że on fabrycznie miał blokadę na 25 kw, więc może nastąpił jakis reset i po kolejnym włożeniu akumulatora ta blokada została wznowiona.
Nie przekreślam pompy, zajrzę do niej:)

Dzięki jeszcze raz, pozdrawiam
Powrót do góry
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:11, 29 Kwi 2011    Temat postu:
barth1 napisał:
Właśnie spojrzałem do niemieckiego briefu i widzę że on fabrycznie miał blokadę na 25 kw, więc może nastąpił jakis reset i po kolejnym włożeniu akumulatora ta blokada została wznowiona.


Nie liczyłbym na to,ponieważ raczej masz blokadę mechaniczną na przepustnicach.
Jeśli poszperasz to temat był już omawiany wraz z fotorelacją,więc...... Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:00, 29 Kwi 2011    Temat postu:
mihoo, no właśnie ciekawa sprawa bo barth1 pisze że problem pojawił się po odłączeniu aku, zatem wcześniej nie występował...
z drugiej strony nie słyszałem zeby zeta kastrowali poprzez elektronikę...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 7:59, 30 Kwi 2011    Temat postu:
barth1 zdejmowałeś może zbiornik paliwa ? bo jeśli tak, to sprawdź przewód paliwowy czy nie jest zagięty. O elektronicznej blokadzie w Zecie nigdy nie słyszałem, a tym bardziej o takiej blokadzie, która samoistnie załącza się po rozłączeniu akumulatora.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 8:24, 30 Kwi 2011    Temat postu:
-> Mariusz - > zdejmowałem zbiornik , i tutaj może być haczyk ...jak ogarnę to się odezwę.... dzięki za pomysł..

pozdrawiam
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 11:09, 02 Maj 2011    Temat postu:
Dzięki chłopaki jeszcze raz za podpowiedzi. Skorzystałem z podpowiedzi Mariusza, załamany lekko przewód paliwowy - to było przyczyną!!
Usztywniłem w tym miejscu przewód, termicznie doprowadziłem do jego pierwotnego kształtu i wszystko wróciło do normy.

pozdrawiam Bart
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 13:54, 09 Maj 2011    Temat postu:
Proponowałbym takie tematy z rozwiązaniami przyklejać dla potomnych
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 17:48, 21 Maj 2011    Temat postu:
a w zime nie siagales przypadkiem baku??
Powrót do góry
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:27, 23 Maj 2011    Temat postu:
mac11 napisał:
a w zime nie siagales przypadkiem baku??



A czy Ty nie czytałeś przypadkiem o dziale zwanym "Powitalnia"? Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czester
Stary wyga



Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:58, 23 Maj 2011    Temat postu:
BANA !!!
BANA !!!
BANA !!!
BANA !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin