Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 9:44, 29 Kwi 2011 Temat postu: blokada - odcięcie przy 7 tyś obr. |
|
|
Witam,
Jestem szczęsliwym posiadaczem małego Zeta z 2006 r. Pojawił się problem po zimie - na jej okres wyciagnałem akumulator i po włożeniu "obudziła" się fabryczna blokada. Odcina mi przy 7 tyś obrotów, dodam że motocykl jest sprowadzony z Niemiec, przed zimą wszystko było ok.
Ma ktoś jakieś rady>? ewentualnie miejsce w okolicach trójmiasta gdzie mogę tę blokadę ściągnąć - rozkodować?chyba że można to ogarnąć samemu.??
z góry dziękuję i pozdrawiam
Bartek
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:42, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Słuchaj !!!!! A czy to na pewno jakaś elektroniczna blokada ? Ja miałem coś takiego z tym , że to nie była żadna blokada Po prostu przez zimę jakieś zabrudzenie dostało się do pompki ( tej : [link widoczny dla zalogowanych] )
I efekt miałem dokładnie taki jak opisujesz Z tym , że czasem on był a czasem obcinał przy 5500 obr/min a 6500 obr/min Także przed grzebaniem w komputerze, sprawdź czy to nie coś takiego
Ostatnio zmieniony przez pitrak dnia Pią 11:44, 29 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jabloniec
Stary wyga
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:51, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
pitrak napisał: | http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26/Type/Fuel_Pump/MakeID/3/Make/Kawasaki/YearID/47/Year/2006/ModelID/3788/Model/Z750S/GroupID/115596/Group/Fuel_Pump |
ej a nowa Z tez tam jest bo za cholere nie moglem znalezc??
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:52, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Zobacz sam na Ronayers
[link widoczny dla zalogowanych]
Masz tutaj wszystkie roczniki Powodzenia
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:56, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
barth 1,jedź na małą konsultację do "Marvel'a" i gadaj z Grzegorzem;powinien pomóc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 18:53, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
dzięki chłopaki za podpowiedzi,
Właśnie spojrzałem do niemieckiego briefu i widzę że on fabrycznie miał blokadę na 25 kw, więc może nastąpił jakis reset i po kolejnym włożeniu akumulatora ta blokada została wznowiona.
Nie przekreślam pompy, zajrzę do niej:)
Dzięki jeszcze raz, pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:11, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
barth1 napisał: | Właśnie spojrzałem do niemieckiego briefu i widzę że on fabrycznie miał blokadę na 25 kw, więc może nastąpił jakis reset i po kolejnym włożeniu akumulatora ta blokada została wznowiona. |
Nie liczyłbym na to,ponieważ raczej masz blokadę mechaniczną na przepustnicach.
Jeśli poszperasz to temat był już omawiany wraz z fotorelacją,więc......
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebasbox
Znajomy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:00, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
mihoo, no właśnie ciekawa sprawa bo barth1 pisze że problem pojawił się po odłączeniu aku, zatem wcześniej nie występował...
z drugiej strony nie słyszałem zeby zeta kastrowali poprzez elektronikę...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 7:59, 30 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
barth1 zdejmowałeś może zbiornik paliwa ? bo jeśli tak, to sprawdź przewód paliwowy czy nie jest zagięty. O elektronicznej blokadzie w Zecie nigdy nie słyszałem, a tym bardziej o takiej blokadzie, która samoistnie załącza się po rozłączeniu akumulatora.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 8:24, 30 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
-> Mariusz - > zdejmowałem zbiornik , i tutaj może być haczyk ...jak ogarnę to się odezwę.... dzięki za pomysł..
pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 11:09, 02 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki chłopaki jeszcze raz za podpowiedzi. Skorzystałem z podpowiedzi Mariusza, załamany lekko przewód paliwowy - to było przyczyną!!
Usztywniłem w tym miejscu przewód, termicznie doprowadziłem do jego pierwotnego kształtu i wszystko wróciło do normy.
pozdrawiam Bart
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 13:54, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Proponowałbym takie tematy z rozwiązaniami przyklejać dla potomnych
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 17:48, 21 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
a w zime nie siagales przypadkiem baku??
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:27, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
mac11 napisał: | a w zime nie siagales przypadkiem baku?? |
A czy Ty nie czytałeś przypadkiem o dziale zwanym "Powitalnia"?
|
|
Powrót do góry |
|
|
czester
Stary wyga
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:58, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
BANA !!!
BANA !!!
BANA !!!
BANA !!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|