Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mysta_bombastic
Dołączył: 27 Cze 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:38, 17 Sty 2017 Temat postu: Brak ssania gaśnie z wysokich obrotów |
|
|
Witam. Mam problem z małym zetem 2006 rok. Mianowicie zauważyłem iż nie działa dźwigienka ssania mimo iż linka działa mechanizm wygląda jakby też działał gdyż przesuwa ten nastawnik przy silniku. Dodatkowo kiedy jade i zejde z wysokich obrotów na mniejsze to motocykl nierówno pracuje i przerywa a jak przytrzymam na sprzegle to gaśnie. Czuć wtedy niewypalone paliwo natomiast z ponownym uruchomieniem silnika nie ma problemów i trzyma " jałwowe obroty". Gdzie szukac problemu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Śro 6:45, 18 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Jak z serwisem? Był regulowany? Na moje oko trzeba zajrzeć we wtryski. Zanim jednak to zrobisz, profilaktycznie sprawdź też świece i układ paliwowy, może gdzieś jest jakiś syf i dlatego jest problem z poprawną pracą silnika.
Ostatnio zmieniony przez damiang dnia Śro 8:53, 18 Sty 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Śro 8:44, 18 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Jak z odpalaniem na zimnym silniku ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mysta_bombastic
Dołączył: 27 Cze 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:08, 18 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Gdy silnik jest zimny odpala bez najmniejszego kłopotu. Kolanka od kolektora wydechowego wszystkie jednakowo ciepłe a iskra na świecach taka sama przynajmniej tak wygląda. Regulowany nie był a sprowadzony z Włoch gdzie dosyć długo stał nieruszany aż owiewki od słońca wyblakły i trzeba było malować na nowo by przywrócić kolor. Też myślałem o wtryskach tylko które? Podobno jest ich aż 8 z czego 4 odpowiadają za wolne obroty silnika czy to prawda?
|
|
Powrót do góry |
|
|
kjezz
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:03, 20 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Chyba nie ominie Cię : regulacja zaworów i synchro.
Powiedz mi jeszcze czy kontrolowałeś filtr powietrza ?
Jeżeli nie to go wymień, w tamtym roku miałem Z1000 z 2011r z podobnymi objawami co twój , winowajca - filtr powietrza totalnie zabity syfem. On też był z importu oczywiście "Z"
P.S.
Zet ma 4 i tylko 4 wtryskiwacze !
Ostatnio zmieniony przez kjezz dnia Pią 16:04, 20 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mysta_bombastic
Dołączył: 27 Cze 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:51, 21 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Filtr powietrza sprawdzałem i nie był przeze mnie wymieniany ale nie jest w złym stanie. Na ten sezon i tak idzie nowy. Chce jeszcze wyjąć przepustnice i wyczyścić i dać wtryski do czyszczenia tak profilaktycznie jak juz i tak bede grzebał możę coś pomoże. Co do regulacji zaworów to nie myślałem o tym ale możę coś w tym jest w każdym razie czuc paliwo jak gaśnie wiec gdzieś jest problem z mieszanką tak myśle. Co do wtryskiwaczy to pewien serwis podsunął taką teorie ze ta kawa ma 8 wtrysków z czego 4 odpowiadają za wolne obroty i troche mnie to zbiło z tropy gdy nie widziałem jeszcze takich cudów
|
|
Powrót do góry |
|
|
|