Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
chrobotanie??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
OxBown
Bywalec



Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:40, 12 Lip 2010    Temat postu: chrobotanie??
zauwazylem ze cos mi zaczelo chrobotac przy malej zebatce. jak motocykl jedzie na luzie badz na biegu czuc rytmiczne(zwiekszajace se badz zmiejszajace wzraz predkoscia) chrobotniecia z okolic malej zebatki. o to moze byc??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ulaaa
Stary wyga



Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 9:16, 12 Lip 2010    Temat postu:
Podciągnij łańcuch.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:34, 12 Lip 2010    Temat postu:
Sprawdź ślizgacz łańcucha na wahaczu Sad Sprawdź teź sam łańcuch . Ja miałem cos takiego jak był zabrudzony i wystygł po dłuższej jeździe Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:48, 12 Lip 2010    Temat postu:
Radze natychmiast zdjac dekielek i sprawdzic czy zebatka sie nie odkrecila. Opisywalem juz na forum taki przypadek. Jechalismy z Kamilo44 i Anuhem z "wycieczki" predkosci z dwojka z przodu a w Zecie Kamilo zaczelo cos chrobotac przy przedniej zebatce, w drodze do domu podejchal do mechanika i okazalo sie ze odkrecila sie sruba mocujaca zebatke. Tak ze radze uwazac.

Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Pon 14:49, 12 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wiz
Znajomy



Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:19, 12 Lip 2010    Temat postu:
Mialem taki przypadek jeszcze w starym moto. Na szczescie dekielek byl tak blisko ze uniemozliwial zebatce zsuniecie sie z walka. Niemniej lancuch zaczal ocierac o dekiel i narobil sporych zniszczen w tym aluminiowym elemencie. Szybko sprawdz czy sie nie poluzowala zebatka bo to malenka glupota latwa do naprawienia a moze narobic powaznych szkod.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
helloPaul




Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:20, 24 Sie 2011    Temat postu:
Panowie wybaczcie za odkopanie tematu, ale czy to chodzi o ten dekielek:

[link widoczny dla zalogowanych]


Jestem ciekawy bo u mnie wyraźnie słychać takie terkotanie przy niskich biegach i szczególnie przy nabieraniu prędkości tak do 50km/h (szczególnie trzymając manetkę w tej samej pozycji i puszczając stopniowo sprzęgło), a jak np. zapne specjalnie 2 i wtedy chce ruszyć no to wali łańcuch jak cholera, tak nierównomiernie po prostu chodzi. Do tego to jest bardzo odczuwalne i słyszalne przy położeniu na lewą strone przy niskich prędkościach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:07, 25 Sie 2011    Temat postu:
Tak to ten dekielek!

Sprawdź,czy masz równo ustawione tylne koło względem zębatki zdawczej,naciągnij łańcuch oraz sprawdź czy nie jest nierówno wyciągnięty.

Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:05, 25 Sie 2011    Temat postu:
HelloPaul - twój opis wskazuje mi wyraźnie na to że poprostu masz zużyty i nierówno powyciągany łańcuch więc jadąc na biegu jałowym powinieneś również odczuwać delikatne szarpniecia. jeśli moja diagnoza jest trafna musisz natychmiast zmienić napęd zanim poniszczy ci sie więcej alementów mp walek zdawczy, jego uszczelnienie, łożyska wałka i koła tylnego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LuLs
Aktywny



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:14, 25 Sie 2011    Temat postu:
Miałem niedawno dokładnie takie same objawy.

Wyciągnięty nierówno łańcuch - wymiana kpl. napędu i wszystko wróciło do normy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:38, 25 Sie 2011    Temat postu:
może i roszke wyskakuje poza temat ale pamietajcie że jak kupujecie łańcuch do motocykla to tżeba dobierać łańcuch nie tylko rozmiarem ale i mocą do mocy motocykla ponieważ dane przy łańcuchach sa zawyzane ja preferuje zakup łańcucha który według producenta ma zapas mocy względem mojego motocykla o 50KM. czyli jak mam motocykl o mocy 100KM. kupuje łańcuch z przeznaczeniem do motocykli o mocy 150KM. jeśli moto ma 150KM. to łańcuch do motocylki o mocy 200KM. i to daje mi dłuzszą żywotność łańcucha oraz nieomalze niweluje opcje nierównego wyciągania Smile polecam ten sposób przy wymianach napędu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
helloPaul




Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:58, 25 Sie 2011    Temat postu:
Dzięki chłopaki za tak szybką odpowiedź.

Jednym słowem ten zestaw *DID520 VM G&B 112 / SUNF3A2-15 / SUNR1-3356-43 / 482 zł - będzie pasował idealnie? Musze rozkminić oznaczenia tego łańcucha bo tutaj ktoś na forum wspominał że kupował jakiś wzmocniony i komplet z tarczami wyniósł go 485zł
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:16, 25 Sie 2011    Temat postu:
-V O-ring wzmocniony
-VM X-ring super wzmocniony
-ZVM2 X-ring hiper wzmocniony
-ERV3 X-ring wyścigowy
-NZ cross super wzmocniony
-ERT2 cross hiper wzmocniony
-MX cross ultra wzmocniony
Powrót do góry
Zobacz profil autora
helloPaul




Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:29, 25 Sie 2011    Temat postu:
gunter napisał:
-V O-ring wzmocniony
-VM X-ring super wzmocniony
-ZVM2 X-ring hiper wzmocniony
-ERV3 X-ring wyścigowy
-NZ cross super wzmocniony
-ERT2 cross hiper wzmocniony
-MX cross ultra wzmocniony


Dzięki. Zastanawiałem się co to jest to G&B. No nic, to czeka mnie wymiana napędu skoro naciąganie łańcucha nic nie da :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gunter
Stary wyga



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:00, 25 Sie 2011    Temat postu:
Chodzi o kolor łańcucha, G&B....Gold i Black
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin